loading...

اطلاعات خوب

مردم همیشه به دنبال موارد رایگان هستند، بنابراین ارائه محصولات یا خدمات شما به صورت رایگان فرصتی عالی برای به دست آوردن نظرات صادقانه در اختیار شما قرار می دهد. اگر می‌خواهید غذا بفروشید، می&zwnj

یک دوست بازدید : 245 سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

مردم همیشه به دنبال موارد رایگان هستند، بنابراین ارائه محصولات یا خدمات شما به صورت رایگان فرصتی عالی برای به دست آوردن نظرات صادقانه در اختیار شما قرار می دهد. اگر می‌خواهید غذا بفروشید، می‌توانید با برگزارکنندگان رویدادهای اجتماعی مختلف در یک مرکز محلی محلی تماس بگیرید و به آنها غذاخوری رایگان ارائه دهید. اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار مشاوره راه‌اندازی کنید، یک آگهی طبقه‌بندی شده ارسال کنید که خدمات خود را به صورت رایگان به تعداد مشخصی از افراد بر اساس اولویت اول ارائه می‌کند. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که رایگان‌های پیشنهادی از طریق تبلیغات سنتی یا کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ فعال دارند. اگر می خواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید، آمادگی ذهنی برای بالا و پایین هایی که ممکن است رخ دهد ضروری است.

تئوری های زیادی در مورد زمان ایده آل برای تمرکز و راه اندازی مجدد وجود دارد. استراحت می تواند راهی عالی برای دور شدن از میز، پاک کردن ذهن و بازگشت سرحال باشد. برای من، هر روز متفاوت است و سعی می کنم به آنچه بدن و ذهنم نیاز دارد گوش دهم. اگر مانند بسیاری از افراد، به ساختاری نیاز دارید که این کار را مؤثر کند، یک نسبت کلی کار به مدت 52 دقیقه و سپس بازی/آرامش برای 17 دقیقه، باید شما را سازنده و در عین حال آرام نگه دارد. با این حال، اگر متوجه شدید که تمرکزتان کم شده است، شاید تکنیک پومودورو برای شما کارساز باشد - چرخه‌ای فقط 25 دقیقه برای تمرکز/کار و 5 دقیقه برای استراحت.

شنیدن اینکه ما می گوییم نباید برای خدمات خود هزینه ای دریافت کنید ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما برای کریگ نیومارک جواب داد. خالق Craigslist یک وب سایت رایگان طراحی کرد و علیرغم موفقیت سرسام آور آن، سایت به جز دسته بندی های تبلیغاتی خاص همچنان رایگان است. این شرکت اکنون دارایی خالص 400 میلیون دلاری دارد. این به مالک زمان می دهد تا برای کسب و کار مخاطب ایجاد کند و مشتریان را جذب کند. پس چرا خودتان را جلوتر از بقیه قرار ندهید و نگاهی به 102 توصیه مهم کسب‌وکار که تا به حال دریافت کرده‌اید را بیابید، که شامل شروع یک کسب‌وکار، رشد یک کسب‌وکار و توسعه خود به‌عنوان یک رهبر و یک کارآفرین است. وبلاگ نویس تمام وقت، پادکستر و علاقه مندان به پروژه های جانبی.

واقعیت این است که علیرغم شیوه ای که اغلب در رسانه ها به تصویر کشیده می شود، ایجاد یک کسب و کار سودآور برای بلندمدت مستلزم کار سخت زیادی است و میانبرهای زیادی وجود ندارد. چه چیزی باعث موفقیت یک کسب و کار می شود؟ افرادی که از آن خرید می کنند. تحقیقات بازار عالی است، اما تحقیقات واقعی بهتر است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین مشاوره کسب و کار به این سایت مراجعه نمایید
با مشتریان خود صحبت کنید، با افرادی که فکر نمی کردید مشتری باشید صحبت کنید، در شبکه های اجتماعی بازی کنید تا ببینید مردم در مورد صنعت شما چه می گویند، به صورت آنلاین درگیر شوید، وبلاگ بزنید، در رویدادها شرکت کنید. اساساً از فضای عالی "کار از خانه" که ایجاد کرده اید خارج شوید. اگر کسی به چیزی که می‌سازید علاقه‌ای ندارد، ممکن است مجبور شوید دوباره به 9 به 5 عادت کنید - و هر دو می‌دانیم که این یک گزینه نیست.

قبل از این، من کمی از همه چیز انجام می دادم و در نتیجه هیچ کاری به دست نمی آوردم. متمرکز بودن، کارآمد بودن و بهره وری مستلزم داشتن تناسب اندام، هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی است. برای گذراندن یک روز کاری بهینه، به استقامت و تغذیه نیاز دارید و برای انجام هر کار با اطمینان به وضوح ذهنی نیاز دارید. صبحانه یک الزام مطلق است و حتی شکلات و قهوه نیز در مقادیر کم توصیه می شود.

بن هورویتز در مورد اهمیت ایجاد یک فرهنگ قوی در کتاب خود با نام The Hard Thing About Hard Things صحبت می کند، که معتقد است برای ایجاد یک تجارت موفق ضروری است. ممکن است طرح کسب و کار شما نادیده گرفته شود و گرد و غبار جمع شود، اما با به روز رسانی آن با ارقام جاری و پیش بینی شده برای سال 2017، به تمرکز ذهن کمک می کند و هدف مشخصی برای هدف گذاری ارائه می دهد. استخدام افراد آگاه و باتجربه ممکن است از مزایای ویژه شما باشد اگر تجربه کافی و قرار گرفتن در این صنعت را ندارید. استخدام افرادی که سابقه مشابهی دارند ممکن است مفید باشد، اما استخدام افرادی که آگاه تر و با تجربه تر هستند می تواند برای اطمینان از شکوفایی و پیشرفت کسب و کار شما بسیار مفید باشد. آنها شایستگی های اصلی را دارند که ممکن است برای اطمینان از موفقیت کسب و کار شما لازم باشد. افراد را بر اساس نتایج مدیریت کنید، نه فرآیندها.

یک راه عالی برای کاهش هزینه ها و افزایش سود این است که بخش عمده ای از تجارت خود را برون سپاری کنید. این می تواند نیاز به استخدام افراد به صورت تمام وقت را کاهش دهد و در زمان و هزینه صرف شده برای استخدام صرفه جویی کند. برون سپاری وظایف به شرکت های بین المللی با نیروی کار ارزان می تواند تا حد زیادی هزینه ها را کاهش دهد. باور کنید یا نه، مشتریانی هستند که حاضرند برای یک محصول یا خدمات ناتمام هزینه ای بپردازند تا زودتر از دیگران از آن استفاده کنند.

یکی از عوامل کلیدی در اینجا، داشتن درک عمیق از کسب و کار شما و اینکه چه هزینه هایی باید به جذب مشتری، خطوط تولید و مشتریان اختصاص داده شود تا دید واضحی از سود داشته باشید. این همان چیزی است که باید از مدیر مالی خود به دنبال آن باشید. اگر آنها بودجه و صورت جریان نقدی را تهیه می کنند، احتمالاً ارزش کافی از آنها دریافت نمی کنید.

در اینجا، در ryrob.com به من بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید، از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید و یک تجارت جانبی سودآور را توسعه دهید. من همچنین برای نشریاتی مانند Fast Company، Forbes، Entrepreneur، Inc، Business Insider و غیره می نویسم. بیایید در توییتر در مورد پروژه های تجاری و جانبی چت کنیم. این غیرممکن نیست که یک بنیانگذار واحد باشید، اما در تجربه من، انعطاف پذیری و موفقیت به عنوان یک تیم آسان تر است.

لازم نیست هر روز یکسان باشد، و تغییر آن شما را درگیر خود نگه می دارد و کمک می کند تا از کسالت و یکنواختی خلاص شوید. هنگامی که وظایف روزانه را برنامه ریزی می کنید، مشخص کنید که کدام محیط بیشترین خلاقیت و کارایی را افزایش می دهد تا بتوانید بهترین کیفیت کار خود را تولید کنید. من می گویم که باید ثابت کرده باشید که محصولی مناسب برای بازار دارید و نشان داده باشید که فرآیند فروش و بازاریابی قابل تکراری دارید. اگر موسس توانسته است ارتباطات خود را منعطف کند و مشتریانی را جذب کند، این به شما نمی گوید که برای رشد سریع آماده هستید. بسیاری از استارت‌آپ‌ها با فروشندگانی که به اندازه کافی آن‌ها را «به‌دست نمی‌آورند»، سوابق کافی قوی ندارند و صرفاً در انجام کار شکست می‌خورند، پول می‌خورند.

این کتاب برای هر کسی که افراد را استخدام و مدیریت می کند یا بچه هایی را تربیت می کند ضروری است. اگر می خواهید استارتاپ شما موفق شود، همیشه یک محصول خوب و جاه طلبی کافی نیست. اجرای دقیق، به جای یک ایده روشن، برای موفقیت یک استارت آپ حیاتی است. راه اندازی یک کسب و کار موفق هرگز آسان نیست، اما با نگرش صحیح و رویکرد صحیح آن کاملا امکان پذیر است. آنها هیچ اشکالی ندارند که شکست را تجربه کنند تا زمانی که از آن درس بگیرید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وب تب بازدید نمایید
یکی از دوستان Redditor اخیراً وب‌سایتی ایجاد کرده است که مکمل Twitch، یک سرویس پخش بازی‌های ویدیویی بسیار محبوب است و از یک Subreddit مربوطه برای بازخورد درخواست کرده است. بیشتر 200 نظر در 48 ساعت اول پس از شروع یک موضوع توسط او منتشر شد. فکر می‌کنید راه‌حل عالی را پیدا کرده‌اید، ایده‌ای عالی ارائه کرده‌اید، اما از آنجایی که کارآفرین جدی هستید، هنوز مطمئن نیستید که آیا بازار موافق است یا خیر.

ایجاد انگیزه در مردم

چه کسی اهمیت می دهد که اگر مردم به نتیجه نرسند چقدر سخت کار می کنند؟ تمرکز بر فرآیند، نوآوری را خفه می کند و مسئولیت را از افراد می گیرد. یکی از حیوانات خانگی من نگران مدت زمانی است که مردم در رسانه های اجتماعی صرف می کنند. اگر آنها می توانند این کار را انجام دهند، چرا اهمیت می دهند که چقدر در فیس بوک وقت می گذارند. شما همچنین می توانید ارائه یک آزمایش رایگان را کشف کنید.

اگر از قبل می‌دانید که مخاطبان هدف شما در کجا جمع می‌شوند، حتی الامکان لاغرتر عمل کنید. تعامل مستقیم با یک جامعه یک راه قدرتمند برای جمع آوری بینش با کیفیت است، چه زمانی و چه زمانی می توانید از آن دور شوید. گاهی اوقات، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید.

پادکست

هر کدام که برای شما مفید باشد، این استراحت ها نباید اتلاف وقت یا بهانه ای برای به تعویق انداختن کار باشد. از این دقایق باارزش برای استراحت چشمانتان استفاده کنید، بیرون بروید، حرکات کششی انجام دهید یا شاید با مادرتان تماس بگیرید. هرازگاهی ذهن خود را از کار دور کنید، و زمانی که زمان تمرکز فرا رسیده باشد، با شما مبارزه نخواهد کرد.

مشخصات بنیانگذاران Optalitix، جاناتان شاپیرو و دنی کاتز

خوردن غذای سالم تمرکز را بهبود می بخشد، و جلوگیری از کم آبی یک راه عالی برای حفظ انرژی است (و وقفه ادرار بهانه خوبی برای مجبور کردن خود به دور کردن لحظه ای از کار است!). من که در یک شرکت مواد غذایی کار می کنم، خوش شانس هستم که به تنقلات سالم دسترسی دارم که به خوبی به روش "پنج وعده غذایی کوچک در روز" کمک می کند. یکی از چیزهایی که من روی آن کار می کنم این است که مطمئن شوم وقتی وقت غذا است از میز کارم فاصله می گیرم تا بتوانم از فرصت استراحت دیگری استفاده کنم و واقعاً از آنچه می خورم قدردانی کنم. با اختصاص دادن مقداری از زمان استراحت هر روز برای تأمل و مدیتیشن، استعداد خود را برای تمرکز حواس افزایش می‌دهید - مهارتی باورنکردنی هم در محیط کار و هم در خارج از آن. با ماهیت منعطف تر و دور از دسترس بسیاری از مشاغل امروزه، می توانید برنامه خود را تنظیم کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 628
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 8,591
  • بازدید کلی : 139,162