loading...

اطلاعات خوب

این بدان معنی است که دارایی ها به بهای تمام شده ارزیابی می شود، نه به ارزش انحلال، و درآمدها به صورت عادی گزارش می شود. البته، اگر شواهد نشان دهد که کسب و کار ممکن است تا سال آینده دوام نیاورد، استاند

یک دوست بازدید : 330 جمعه 19 فروردین 1401 نظرات (0)

این بدان معنی است که دارایی ها به بهای تمام شده ارزیابی می شود، نه به ارزش انحلال، و درآمدها به صورت عادی گزارش می شود. البته، اگر شواهد نشان دهد که کسب و کار ممکن است تا سال آینده دوام نیاورد، استانداردهای گزارش دهی تغییر می کند.

این سازمان ها را قادر می سازد تا صورت های مالی را از دوره های زمانی مختلف مقایسه کنند، عملکرد را معیار قرار دهند و عملیات را بهینه کنند. علاوه بر این، اصول حسابداری GAAP سازگار است، صورت های مالی را قابل استفاده تر می کند و تضمین می کند که ذینفعان می توانند داده های مالی را راحت تر ارزیابی کنند. علاوه بر این، GAAP قابلیت اطمینان گزارشگری مالی شما را بهبود می بخشد و ارزیابی مناسب بودن شما برای وام را برای وام دهندگان آسان تر می کند. اگر موقعیتی پیش بیاید که در آن دو گزینه قابل قبول برای گزارش یک قلم وجود داشته باشد، محافظه کاری حسابدار را هدایت می کند تا جایگزینی را انتخاب کند که منجر به درآمد خالص کمتر و/یا مقدار دارایی کمتر شود.

حرفه خود را در حسابداری پیشرفت دهید

این اصول از طریق استفاده متداول توسط حسابداران در سراسر جهان ایجاد و اصلاح شده است. آنها همچنین همان چیزی هستند که مجموعه کامل استانداردهای حسابداری بر اساس آنها ساخته شده است، که استانداردهای صادر شده توسط هیئت استانداردهای حسابداری مالی و هیئت استانداردهای حسابداری بین المللی است. حسابداران از اصول پذیرفته شده حسابداری برای راهنمایی در ثبت و گزارش اطلاعات مالی استفاده می کنند.

توجیه این است که هیچ کس آن را گمراه کننده نمی داند اگر 150 یورو در سال اول هزینه شود به جای 30 یورو در هر پنج سالی که استفاده می شود هزینه شود. به دلیل اهمیت، صورت‌های مالی معمولاً مبالغی را نشان می‌دهند که بسته به اندازه شرکت، به نزدیک‌ترین دلار، به نزدیک‌ترین هزار یا نزدیک‌ترین میلیون یورو گرد شده‌اند. این اصل حسابداری فرض می‌کند که می‌توان فعالیت‌های پیچیده و در حال انجام یک کسب‌وکار را در بازه‌های زمانی نسبتاً کوتاه و متمایز گزارش کرد، مانند پنج ماه منتهی به 31 مه 2018 یا 5 هفته منتهی به 1 می 2018. در بازه زمانی، احتمال بیشتری وجود دارد که حسابدار نیاز به برآورد مبالغ مربوط به آن دوره داشته باشد.

GASB استانداردهای حسابداری را برای دولت های ایالتی و محلی توسعه می دهد. این به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های خود را برای اطمینان از مدیریت مالی موثر پیگیری کنند. نه تنها این، استقرار گام به گام چرخه حسابداری شرکت ها را قادر می سازد تا بینش بهتری برای ذینفعان، سرمایه گذاران بالقوه و اطلاعات کمی از دارایی های پولی به مؤسسات دولتی برای حسابرسی ارائه کنند. برای این منظور، افراد تجاری در دبی و در سراسر امارات باید از انطباق با استانداردهای جهانی حسابداری برای شفافیت و دقت بالاتر سوابق مالی اطمینان حاصل کنند.

در گزارش‌دهی داده‌های مالی، حسابداران از اصل محافظه‌کاری پیروی می‌کنند، که مستلزم آن است که زمانی که دو برآورد به یک اندازه محتمل هستند، برآورد کمتر خوش‌بینانه انتخاب شود. نیاز به خدمات در سال آینده حسابدار شرکت باید از اصل محافظه کاری پیروی کند و برای نرخ بازدهی سه درصد برنامه ریزی کند، مگر اینکه دپارتمان مهندسی شواهد قانع کننده ای برای حمایت از برآورد خود ارائه دهد. خسارات و هزینه ها - مانند تعمیرات گارانتی - زمانی ثبت می شوند که محتمل و منطقی برآورد شوند. حسابداری بر مبنای تعهدی در بیشتر موارد، GAAP به استفاده از حسابداری مبتنی بر تعهدی به جای حسابداری بر مبنای نقدی نیاز دارد. در حسابداری بر مبنای نقدی، درآمدها تنها زمانی شناسایی می شوند که شرکت وجه نقد یا معادل آن را دریافت کند و هزینه ها تنها زمانی شناسایی می شوند که شرکت با وجه نقد یا معادل آن پرداخت کند.

استقرار GAAP به خدمات حسابداری گسترده ای نیاز دارد زیرا برای مدیریت ترازنامه، شناسایی درآمد و طبقه بندی معوق اقلام و برآوردهای مشترک برای افشای عمومی استفاده می شود. برخی از اهرم ها و برخی اطلاعات مالی را در اختیار طلبکاران، وام دهندگان و سرمایه گذاران قرار می دهد. هزینه های مربوط به درآمد باید در همان دوره ای شناسایی شود که در آن درآمد شناسایی شده است.

این مفهوم را می توان بیش از حد تصور کرد، جایی که یک کسب و کار دائماً نتایج خود را اشتباه بیان می کند تا بدتر از آنچه واقع بینانه است باشد. عناوین شغلی بالقوه برای متخصصان حسابداری شامل حسابرس، حسابدار، حسابدار رسمی رسمی و حسابدار حقوق و دستمزد است. تخصص ها شامل حسابداری بهای تمام شده، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت و حسابداری مالیاتی است. دانشجویانی که به دنبال مشاغل حسابداری هستند و صاحبان مشاغلی که قصد استخدام حسابداران را دارند ممکن است اطلاعات بخش زیر را مفید بدانند.

اصل تعهدی

نمونه ای از یک کالای آشکارا بی اهمیت خرید یک چاپگر 150 یورویی توسط یک شرکت چند میلیونی بسیار سودآور است. از آنجایی که چاپگر به مدت پنج سال استفاده خواهد شد، اصل تطبیق حسابدار را هدایت می کند که هزینه را در طول دوره پنج ساله هزینه کند. دستورالعمل اهمیت به این شرکت اجازه می دهد تا اصل تطابق را نقض کند و کل هزینه 150 یورو را در سالی که خریداری می کند هزینه کند.

بخش اصول تحت استانداردهای GAAP نحوه گزارش کسب و کارها، درآمدها، هزینه ها و نحوه مستندسازی این اطلاعات توسط حسابداران را تنظیم می کند. شناسایی درآمد و اصل تطبیق دو راهنمای مهم برای کسب و کارها هستند تا درآمد خود را در یک راستا نگه دارند. به عبارت ساده، شناخت درآمد به معنای ایجاد گزارشی از درآمد کسب و کار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت پرشین حساب بازدید نمایید
این معمولاً به محصول یا خدماتی مربوط می شود که شرکت ارائه می دهد، که نشان دهنده قرارداد خدمات یا فروش یک محصول است. ایده اساسی پشت شناسایی درآمد، حسابداری تعهدی است، که درآمد ممکن است مستقل از زمانی که کسب و کار واقعاً پرداخت می کند، ثبت شود، در صورتی که این دو ارتباط نزدیکی با هم ندارند. برخلاف درآمد که هنگام دریافت ثبت می شود، هزینه ها تنها زمانی ثبت می شوند که در درآمد مشارکت داشته باشند.

آنها همچنین باید از دریافت ها، پرداخت ها، بازپرداخت ها و تمام مطالبات به طور منظم مراقبت کنند و شرکت را از نظر مالی سالم نگه می دارند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
شرکت های سهامی عام در ایالات متحده ملزم به ارائه منظم اصول پذیرفته شده حسابداری یا صورت های مالی منطبق با GAAP هستند تا به صورت عمومی در بورس باقی بمانند. مدیران ارشد شرکت‌های سهامی عام و حسابرسان مستقل آنها باید تأیید کنند که صورت‌های مالی و یادداشت‌های مربوط مطابق با GAAP تهیه شده است. هدف نهایی هر مجموعه ای از اصول حسابداری این است که اطمینان حاصل شود که صورت های مالی یک شرکت کامل، سازگار و قابل مقایسه است.

اصول حسابداری قوانین و رهنمودهایی هستند که شرکت ها باید هنگام گزارش دادن داده های مالی از آنها پیروی کنند. در ایالات متحده، اگر سهام کسب و کار شما به صورت عمومی معامله می شود، از نظر قانونی باید مطمئن شوید که صورت های مالی شما با قوانین تعیین شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مطابقت دارد. یکی از این قوانین شرکت های سهامی عام را ملزم می کند که صورت های مالی منظم مطابق با GAAP را ارائه دهند. بنابراین، شرایط شرکت های غیرعمومی چیست؟ در حالی که GAAP مورد نیاز نیست، اما وام دهندگان به آن نگاه مثبتی دارند، و بسیاری از موسسات مالی به عنوان شرط صدور وام های تجاری، به صورت های مالی مطابق با GAAP نیاز دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 8,667
  • بازدید کلی : 139,238