loading...

اطلاعات خوب

دریافت خدمات از نزدیکترین منطقه به خود باعث می شود تا هزینه ها کاهش یابد. در همین راستا فنی کارا با جداکردن متخصصین تعمیر کولر آبی شهرک غرب، تهرانپارس، پونک و… دسترسی به آنها را برای شما عزیزان

یک دوست بازدید : 152 جمعه 06 خرداد 1401 نظرات (0)

دریافت خدمات از نزدیکترین منطقه به خود باعث می شود تا هزینه ها کاهش یابد. در همین راستا فنی کارا با جداکردن متخصصین تعمیر کولر آبی شهرک غرب، تهرانپارس، پونک و… دسترسی به آنها را برای شما عزیزان راحتتر کرده است. کولر آبی بر خلاف کولر گازی این امکان را به شما نمی دهد که بتوانید دما را تنظیم کنید. هوای خنک تولید شده توسط کولر گازی اصولا مطبوع تر است و کولر آبی هر چندوقت (معمولا هر 12 ساعت یک بار) باید خاموش شود و حدود یک ساعت استراحت داشته باشد. با این همه به دلیل مصرف بالای برق توسط کولر گازی و هزینه ی زیاد قبض ها، در تهران بسیاری از مردم ترجیح می دهند از کولر آبی استفاده کنند. بهتر است در بهار که هوا رو به گرما می رود، قبل از اینکه گرما شدید شود دست به کار شوید و از کولر خودتان بازدید کنید.

اگر قطعه فیک برای شما کار گذاشته شود در آینده نزدیک دوباره خراب شده و هزینه های شما چند برابر میگردد. هزینه تعمیر اسپیلت، تعمیر کولر آبی، تعمیر کولر گازی یا هر نوع کولر دیگر بستگی به نوع آسیب دیدگی و میزان آسیب دیدگی آن دارد. تعمیر کولر آبییکی از پرتقاضاترین سرویس‌ها در روزهای گرم سال است و به دلیل گرمای طاقت فرسای تابستان، معمولا افراد برایتعمیرات کولر آبییا تعویض و نصب کولر جدید قبل از فرار رسیدن تابستان و عمدتا در فصل بهار دست به کار می‌شوند. مهم‌ترین نکته‌ای که شما هنگام تعمیر کولر آبی باید بدانید، اهمیت عیب‌یابی دقیق و سپس اقدام برای تعمیر آن است که به شدت توصیه می‌شود که این کار توسط متخصص و تعمیرکار کولر آبی انجام شود.

امروزه بیشتر کولرهای گازی دارای عملکرد سرد و گرم می باشند، اما همچنان الویت استفاده از آنها برای خنک کردن محیط در فصول گرم سال می باشد. کولر گازی وسیله ای پر استفاده در فصل گرما است، تحمل گرما بسیار دشوار و سخت بوده است به همین دلیل وجود یک کولر گازی در تمامی خانه ها جز مهم ترین وسایل بوده است. اما ممکن است پس از مدت ها و با گذشت زمان مشکلات زیادی برای کولر گازی به وجود بی آید که در این هنگام باید در اسرع وقت برای تعمیر قدام نماید زیرا امکان دارد قطعه آسیب دیده به قطعات دیر آسیب وارد کند.

خدمات تعمیرات کولر گازی، اسپیلت و فن کوئل در محل

تحمل یک روز گرم تابستانی بدون کولر گازی بسیار عذاب آور خواهد بود در صورتی که کولر گازی شما از کار افتاده باشد به سرعت به دنبال یک تعمیرکار کولر گازی حرفه ای خواهید بود. برند مدیا جزو برندهای نادر در بازار ایران می باشد و تعمیرکاران کمی در سطح ایران با تعمیر کولر گازی مدیا midea به طور کامل آشنایی دارند. در صورتی که تعمیرات کولر گازی مدیا شما توسط افراد غیر متخصص انجام شود خسارات زیادی به آن وارد شده و شما مجبور خواهید شد هزینه بیشتری بابت تعمیر آن بپردازید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دکتر اچار بازدید نمایید
پس بهترین راه حل این است که شما هر سال کولر گازی مدیا خود را بررسی کرده و تعمیر کنید و در زمان خرابی آن حتما به یک متخصص کولر گازی مدیا مراجعه کنید. تهران سرویس کار با تکیه بر دانش تخصصی در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی مدیا تعمیرات شمارا در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد. از دیگر خدمات این مجموعه تهران سرویس کار ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی از خدمات انواع تعمیرات می باشد.

که باید این کار توسط تعمیرکاران مجرب نمایندگی ها یا مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مانند مجاز تعمیرگاه صورت گیرد. دلیل دیگر باد گرم کولر این است که برزنت مابین دهانه کولر و کانال بر اثر جابجا شدن یا پاره شدن باعث شده هوای خنک هدر برود. یکی از دلایل دیگری که باد کولر خنک نیست می‌تواند این باشد که موتور به خوبی کار نمی کند، یا اینکه نیم سوز شده است. پس تا انتها با ما همراه شو و مقاله آموزش تعمیر کولر آبی رو مطالعه کن. جهت رفع خرابی کولر گازی حتما با تعمیرگاه مجاز و نمایندگی های مجوز دار تماس حاصل فرمایید.

اگر قصد تعمیر کولر خود را دارید و متوجه هر گونه ایراد فنی در آن شدید، حتماً با یک تعمیرکار کولر آبی مشورت کنید. میزان هزینه تعمير كولر آبي خود را برآورد کنید، اگر میزان آن برای تعمیر قطعه معیوب کمتر از آن مقداری بود که بخواهید آن را تعویض کنید، نسبت به تعمیر کولر آبی تهران نو و سایر نقاط اقدام کنید. ولی در صورتیکه اختلاف تعمیر و تعویض آن قطعه جزئی بود، حتماً آن قطعه را عوض نمایید تا در آینده هزینه ی بیشتری بابت عیب یابی و تعمیر کولر آبی کوچک و بزرگ خود پرداخت نکنید. بنابراین با انتخاب افراد تعمیر کار کولر آبی در نزدیکی محل زندگی خود، می توانید هزینه های کمتری را جهت ایاب و ذهاب پرداخت نمایید. در صورتی که کولر گازی شما مشکل آن بخاطر عوامل بالا باشد، نیاز است که جهت رفع ایراد و برطرف شدن مشکل، ثبت درخواست تعمیر کولر گازی ال جی را ثبت کنید تا تکنسین های ما جهت تعمیر اصولی آن مراجعه کنند.

در این مقاله ما به شما، مشکلات رایج در تعمیر کولر گازی‌ ال جی را خواهیم گفت تا با مطالعه‌ی دقیق این مقاله بتوانید مثل یک راهنما در زمان بروز خرابی‌ها و مشکلات از آن استفاده کنید و راه حل‌های رفع ایراد آن را تشخیص دهید. برای دریافت خدمات از شماره تلفن تعمیرات کولرگازی زیر استفاده کنید. ارزانترین خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپپلت در تهران یکی از خدمات تاسیسات ساختمان می باشد که اکیپ تعمیرکاران کولر گازی از باتجربه ترین و زبده ترین تیم های تعمیراتی ما هستند.

واقعیت آن است که نصب صحیح کولر گازی تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید این دستگاه و عملکرد صحیح آن دارد. اگر نصب کولر گازی، با رعایت تمامی بایدها و نبایدها و استانداردهای این حوزه انجام شود، دستگاه عمر مفید بالاتری خواهد داشت و به تعمیرات کولر گازی نیز کمتر نیاز خواهیم داشت. بدیهی است بی‌توجهی به این مسئله سبب کاهش عمر مفید کولر و خرابی‌های مکرر و مداوم آن خواهد شد.

پوشال های کولر آبی را تعویض کنید

معمولا بروز این مشکل در کولر آبی به دلیل خوب کار نکردن شناور است اگر شناور به درستی تعویض نشده باشد، آب بیشتر از حد نیاز به کولر وارد شده و این موضوع باعث نشتی و ریزش از کف کولر می کند. گاهی اوقات ممکن است با وجود سالم بودن و تنظیم مناسب شناور باز هم شاهد بروز این مشکل باشیم که در این صورت ممکن است درب های کولر به خوبی بسته نشده باشند یا آب ریز به درستی آب بندی نشده باشد. همواره امکان قطع شدن فیوز به دلیل اتصالی در مدار کولر آبی وجود خواهد داشت و لازم است در این مواقع فیوز را مورد بررسی قرار داد.

زمانی که آب روی پوشال‌ها جاری شود، جان می‌گیرند و معمولا بوی نا مطبوعی ایجاد می‌کنند. اگر جعبه ابزار دارید و اچار به دست هستید و اطلاعات فنی کافی در زمینه برق و مکانیک دارید، ممکن است مجبور شوید خودتان این کار را انجام دهید. با توجه به داشتن شعبه در سراسر استان تهران اقدام به تخفیف 15 درصدی برای شما عزیزان کرده ایم و برای این منظور در فاکتور شما 15 درصد تخفیف با گفت کد tehran iran دریافت خواهید کرد. و همچنین برند های دیگر اسپلیت ها و کولر ها تحت پوشش خدمات سرما سیستم می باشد. در صورتی که می خواهید به کولر فشار وارد نشود و برق مصرفی کمتر شود از دستگاه های جداگانه رطوبت گیر استفاده نکنید.

در زمان شستشو بررسی کنید که کف کولر زنگ زدگی یا نشتی نداشته باشد. کولر آبی به دلیل حرکت چرخشی و وجود موتور و تسمه باید حتما و حتما تراز باشد که در زمان کارکرد تکان و ضربه نزند. مورد بعدی تنظیم نبودن تسمه است که در صورت شل بودن و یا سفت بودن بیش از حد امکان ایجاد صدا را دارد.

که با سیم پیچ راه اندازی روشن می شود و با سیم پیچ دوم در مدار قرار می گیرد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعمیر کولر گازی کلیک کنید
اگر کلید تغییر وضعیت خراب باشد دیگر نمی تواند موتور را از دور کند به دور تند تغییر وضعیت دهد.حتی گاهی ممکن است سیم پیچی های دورتند یا کند نیم سوز یا سوخته شده باشد. در این صورت تعمیر کردن کولر آبی را باید به یک تعمیرکار متخصص سپرد.

کولر گازی یک اسم آشنا برای تمام افراد است و به طور معمول این روزها در بسیاری از فضاهای اداری، تجاری و مسکونی این کولرها به چشم می‌خورد. امروزه با گرم شدن کره زمین و البته گرم تر شدن فصل تابستان حتی در مناطقی که زمستان های برفی دارند، وجود کولر در خانه ها ضروری به نظر می رسد. تعمیر باید با دانش و مهارت انجام شود که متخصصان دکتر آچار با تجربه ای که دارند به بهترین شیوه تعمیر را انجام می دهند.

در محیط‌هایی که لوازم الکتریکی و برقی زیادی وجود دارد استفاده از کولر آبی به دلیل ایجاد رطوبت پر ریسک است. سبد دور پمپ را لازم است قبل از نصب پمپ تمیز کرده باشید و کف پمپ آب با کف کولر یک سانتی‌متر فاصله داشته باشد. کولر آبی از دو‌بخش گردش آب و گردش هوا تشکیل شده که این دو‌بخش توسط 2 الکترو موتور جداگانه کار می‌کنند. در این مقاله با نحوه چگونه کولر آبی را سرویس کنیم؟ آشنا می‌شوید.

مطالعه مقاله چرا از کولرگازی آب چکه میکند و راهکارهای رفع آن راه حل‌های خوبی را برای رفع این مشکل برای شما بیان می‌کند. مبرد ماده ای است که با جذب حرارت در محیط، خود تبخیر شده و آن جا را خنک می کند. در سیکل کولر گازی مبرد، سیال عامل سیکل بوده و با تبخیر و تقطیر تناوبی، به ترتیب حرارت را جذب و دفع می‌کند. حال به هر شکلی در دستگاه مبرد وجود نداشته باشد با عدم سرمایش روبرو می‌شویم. موتور فن داخلی وظیفه به حرکت در آوردن بلوور فن جهت انتقال گرمای محیط به اواپراتور را دارد. اگر به هر دلیلی دچار ایراد گردد، سبب اختلال جریان هوای عبوری از کویل اواپراتور می‌گردد و در نتیجه سرمایش یا افت خواهد کرد و یا با عدم سرمایش روبرو خواهیم شد.

تعمیر انواع کولرگازی شامل کولرگازی اجنرال، سامسونگ، ال جی، هایسنس، گری، ملونی، جی تایتان و دیگر مدل ها توسط بهترین تعمیرکار کولرگازی تهران انجام می شود. یکی از مراحل مهم ئر تعمیرات کولر گازی، شارژ گاز این دستگاه است. گاز خنک کننده یا فرئون، اساس عملکرد کولر است و تمام شدن یا کاهش مقدار آن، تاثیرات مخربی در عملکرد این محصول بر جای می گذارد. فرایند شارژ گاز، به چند روش مختلف و با استفاده از دستگاه های خاصی انجام می شود. تشخیص روش و نحوه استفاده از دستگاه ها و ابزارآلات مربوطه، مساله ای است که کاربران عادی فاقد مهارت لازم برای انجام آن می باشند. لذا بهترین کار این است کهشارژ گاز کولر گازیخود را به پرسنل با تجربه مرکز سخت افزار ایران محول کنید تا هم دستگاه به صورت بی نقص کار کند و هم این فرایند به درست ترین شکل انجام شود.

اگر حین تعمیر کولر یا بعد از آن مشکلی برای شما پیش آمد می‌توانید مطمئن باشید که شکایت شما توسط نیروهای متعهد آچاره پیگیری می‌شود. پارگی و خوردگی و شل شدن تسمه نیز می‌تواند باد کولر را کاهش دهد. شرایط آب و هوایی و نوع آب مناطق هم می‌تواند باعث ایجاد پوسیدگی در کولر شود مانند مناطقی که رطوبت در هوای آن محیط‌ها بیشتر است. هم‌چنین نوسانات جریان برق تا میزان 5 درصد نیز می‌تواند روی افزایش دمای موتور کولر موثر باشد. کیفیت کار متخصصین با استفاده از امتیاز دهی همواره بررسی می گردد.

تعمیرکاران متخصص آی پی امداد درر سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا میکنند و مشکل شارژ و گاز را در اسپیلت و کولر گازی شما حل میکنند. ما تعمیر کولر گازی شما را در هر کجای شرق تهران که هستید انجام میدهیم و سر لوحه کار ما رضایتمندی شما مشتریان عزیز میباشد. تعمیر کولرگازی باید با دانش و مهارت انجام شود تا مشکل پیدا شود و با تخصص از بین برود، متخصصان دکتر آچار برای خدمت رسانی به شما در هر جایی از تهران آماده هستند. کولر گازی وست پوینت کارکرد فوق العاده ای دارد و مناسب ترین انتخاب است، باید به این توجه داشته باشید که خرابی برای همه لوازم های خنگی به وجود می آید و باید تعمیر شوند. کولر گازی تک الکتریک با عملکرد با کیفیت خود در بازار مورد توجه قرار گرفته است، اما اگر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر آن را به دست متخصصان دکتر آچار بسپارید تا خدماتی با کیفیت دریافت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 8,679
  • بازدید کلی : 139,250