loading...

اطلاعات خوب

ما بعداً در این اطلاعات در مورد نحوه ساخت یک وب سایت، در مورد افزونه های وردپرس بیشتر صحبت خواهیم کرد. از بین گزینه‌های پیشنهادی، فعلاً فقط با «Orbit Fox Companion» همراه می‌شویم

یک دوست بازدید : 1410 دوشنبه 20 تیر 1401 نظرات (0)

ما بعداً در این اطلاعات در مورد نحوه ساخت یک وب سایت، در مورد افزونه های وردپرس بیشتر صحبت خواهیم کرد. از بین گزینه‌های پیشنهادی، فعلاً فقط با «Orbit Fox Companion» همراه می‌شویم. پانل اصلی Hestia خود را می‌بینید، که ممکن است توانایی مطالعه موضوع را داشته باشید و گزینه‌های خارج از جعبه آن را با برخی موارد اضافی و ادغام طولانی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

Squarespace یک سیستم مدیریت محتوای همه جانبه یا CMS است. با یک اشتراک، شما همچنین می توانید یک وب سایت ایجاد کنید، محتوای خود را میزبانی کنید، نام منطقه سفارشی شده شخصی خود را ثبت کنید، محصولات را تبلیغ کنید، تجزیه و تحلیل سایت خود را نظارت کنید، و موارد دیگر. فروش را با افزودن فروشگاه مبتنی بر وب، ابزارهای زمان بندی و مناطق عضو شروع کنید. از یک طرف، اجازه دادن به خوانندگان که نظرات و سوالات خود را در زیر مقالات/صفحه های شما حذف کنند، می تواند برای ایجاد یک جامعه در سراسر وب سایت عالی باشد. اما، از سوی دیگر، حتی دستان خود را مشغول مقابله با هرزنامه و اطمینان از عدم وجود ترولینگ خواهید داشت.

برای ایجاد یک سایت شبکه، تم فروشگاهی ظاهر می‌شود و احساس می‌کنید که با برند شما مطابقت دارد، اما گزینه‌های سفارشی‌سازی شما بسیار محدودتر است. آخرین پلتفرم وب سایتی که ما قصد داریم به آن بپردازیم Shopify است. در حالی که وب‌سایت‌های Shopify بسیار کمتر قابل تنظیم هستند، اما برای فروشگاه‌های آنلاینی که می‌خواهند بدون مشکل شروع به تبلیغ محصولات خود کنند، خوب هستند. هزاران افزونه باعث می‌شود مردم وردپرس را انتخاب کنند، با این حال اگر یک چیز بسیار اساسی‌تر می‌خواهید، اکنون انتخاب‌های اضافی داریم.

با این حال، سئو محدود است. پیوند MozelloFooter به زیردامنه MozelloFree 0.5 گیگابایت عالی برای وب سایت های چند زبانه. دارای الگوهای قابل احترام است، با این حال ویرایشگر آن بسیار همه کاره نیست. تنها سازنده وب سایت بدون SSL. برای ساختن یک وب سایت عالی با وردپرس، نیازی به دانستن روش کدنویسی یا داشتن تخصص زیادی ندارید. اگر در حال ساخت یک وب سایت از طریق وردپرس هستید، می خواهید در یک طرح میزبانی ثبت نام کنید تا یک "قطعه زمین" دیجیتال در وب سایت خود سفارش دهید.

با توجه به تعداد افرادی که امروزه از سازندگان برای ایجاد یک وب سایت استفاده می کنند، احتمال وجود دارد که تعداد زیادی وب سایت با چارچوبی مشابه با شما وجود داشته باشد. حداقل باید یک قالب انتخابی را با محتوای خاص خود پر کنید. و برای اینکه در واقع متمایز شوید، باید کمی سفارشی سازی کنید. نام دامنه کمی از URL است (تکلیف وب سایت در نوار جستجوی مرورگر شما) که یک صفحه وب را شناسایی می کند - در این مورد وب سایت شما.

وب‌سایت اشلی دایرز – نمونه‌ای عالی برای بررسی اگر تصویرگر یا طراح هستید. من سخت تلاش کرده‌ام تا این اطلاعات جامع و در عین حال قابل دسترس باشد. خواندن آن کمی طولانی است، اما به این دلیل است که شما را به معنای واقعی کلمه از هیچ به داشتن یک وب سایت کامل می برد. من بیش از 15 ساعت را صرف نوشتن این راهنما کردم تا آن را به عنوان منبع مفید نهایی برای آنلاین کردن خود بسازم.

سلام، نام من رابرت برندل است و من بنیانگذار Tooltester هستم. من قبلاً در یک شرکت بازاریابی دیجیتال کار می کردم که در آن پروژه های تبلیغاتی وب سایت و ایمیل را مدیریت می کردم. برای بهینه‌سازی کمپین‌های مشتری، من همیشه نیاز داشتم که ابزارهای خالص بهینه را کشف کنم. Tooltester این داده ها را برای شما باز می کند، امیدواریم که ساعت های بی شماری از تجزیه و تحلیل شما صرفه جویی شود. آیا احساس می کنید همه اینها برای شما کاملاً جدید است و می خواهید ابتدا کمی بیشتر مطالعه کنید؟ در کتاب الکترونیکی رایگان خود، «ایجاد وب‌سایت برای مبتدیان مطلق»، مراحلی را که باید برای ایجاد وب‌سایت شخصی حرفه‌ای خود بردارید، به شما ارائه می‌دهیم.

در حال حاضر تعدادی ویجت به طور پیش فرض در وب سایت شما نمایش داده می شود، مانند دسته بندی، پست های اخیر، و متا. اگر یک کاری وجود دارد که می خواهید همراه با وب سایت خود انجام دهید، به احتمال زیاد افزونه ای وجود دارد که می تواند به شما در انجام آن کمک کند. اگر تنظیمات لازم برای افزونه وجود دارد، از آن مراقبت کنید.

جهت کسب اطلاعات به این سایت مراجعه نمایید

به‌علاوه، ما از طریق بخش نظرات خود علاوه بر ارزیابی مصرف‌کننده، دائماً از کاربران واقعی پیشنهادهایی دریافت می‌کنیم. برای ارزیابی و ارزیابی سازندگان وب سایت کاملاً متفاوت، ما از روش تست دقیق و استاندارد استفاده می کنیم. شما همه معیارهای مختلفی را که در بررسی های عمیق شخص خاص به آنها نگاه می کنیم، مانند این بررسی Wix، کشف می کنید.

سپس، یک جعبه راه‌اندازی باید با تمام گزینه‌هایی که برای شروع به کار دارید ارائه شود. نگران نباشید؛ فقط چند مورد وجود دارد که باید به آنها نگاه کنیم. زمانی بود که مجبور بودید نام دامنه خود را جدا از میزبانی وب سایت خود خریداری کنید. اکنون، با این وجود، شما آنها را از همان مکان و در زمان یکسان دریافت خواهید کرد.

حتی می توانید با ایجاد anImageblock تصاویری را به پست خود اضافه کنید. وردپرس به طور پیش فرض برای اجرای یک وبلاگ تنظیم شده است، اما شما می خواهید صفحه اصلی خود را به عنوان یک صفحه درباره من ثابت تنظیم کنید. بنابراین، شما باید وبلاگ خود را به صورت دستی مرتب کنید، که هنوز هم بسیار آسان است. همچنین می‌توانید در صورت تمایل، وبلاگ را خارج کنید، با این حال فکر می‌کنم داشتن یکی از راه‌های موثر برای اشاره به دانش و ایده‌های شما باشد.

مرحله 1: نام سایت و میزبانی اینترنتی دریافت کنید

هر چه رتبه یک وب سایت بالاتر باشد، در صفحه وب نتایج موتور جستجو بالاتر به نظر می رسد. اگر یک رقیب سازگار با موبایل باشد و وب سایت شما مناسب نباشد، می توانید نتایج جستجوی مشتریان خود را پایین بیاورید. ناگفته نماند که اطلاعات نادرست مشتریان را از بین می برد، چه مقدار نادرست باشد، چه اطلاعات قدیمی محصول یا اشتباهات دستوری ساده. شما نه تنها باید هر صفحه وب را قبل از انتشار آن تصحیح کنید، بلکه باید به طور دوره ای هر صفحه را بررسی کنید، به خصوص پس از به روز رسانی در هر جای دیگری. اگر از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنید، پیوندهای اجتماعی خود را در سرصفحه یا پاورقی وب سایت قرار دهید، جایی که به سادگی کشف می شوند.

نام منطقه خود را ثبت کنید

نمی دانم چرا این تنظیم در وردپرس وجود دارد. این تا حد زیادی باقی مانده از آن روز است که پینگ بک و ترک بک یک چیز بود. پس از ورود به صفحه، روی دکمه "انتخاب طرح" کلیک کنید. همه اینها در دنبال کردن بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، که فقط در یک دقیقه خواهید دید. هنگام مطالعه روش ساخت یک وب سایت، انتخاب شهرت احتمالا لذت بخش ترین جنبه از کل دوره است. تنها یک پادشاه در بالای کوه وجود دارد - و آن وردپرس است.

هر ماه 370000 نفر از WebsiteSetup برای ساختن یک سایت شبکه استفاده می کنند. Wappalyzer را به برنامه هایی که استفاده می کنید وصل کنید، بدون نیاز به کد. هنگامی که تنظیمات پشته تخصصی وب سایت انجام می شود مطلع شوید. زمانی که یک رقیب به یک CMS جدید، پلتفرم تجارت الکترونیک یا هر دانش فنی دیگری منتقل می‌شود، اولین نفر باشید.

به جلو بروید و به مرحله سه بروید، جایی که توضیح خواهم داد که چگونه می توانید وب سایت خود را مرتب کنید. API های Wappalyzer ورود سریع به پشته های فناوری وب سایت، شرکت و برقراری تماس با جزئیات، نمایه های رسانه های اجتماعی، تأیید ایمیل و موارد دیگر را فراهم می کنند. تصمیمات فناوری مشتریان بالقوه خود را ردیابی کنید، به تعداد زیادی وب سایت نگاه کنید یا مجموعه داده های شخصی خود را با بینش های فنی غنی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

وقتی با ما تماس می گیرید، همیشه با افراد واقعی و دوستانه صحبت می کنید. ما مشاوران پلتفرم Squarespace هستیم و ممکن است به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که Squarespace گزینه مناسبی برای شما است یا خیر. اگر قبلاً یک سایت شخصی دارید - می توانید دامنه خود را به Squarespace تغییر دهید.

سؤالات متداول - اگر محدوده وب سایت جدید شما به برخی اطلاعات اضافی برای کاربران بالقوه نیاز دارد. فروشگاه – اگر نیاز به تبلیغ چیزی از وب سایت تجارت الکترونیک خود دارید، یک عامل مهم است. برای انجام این کار، علاوه بر این، یک افزونه WooCommerce بسیار پسندیده می خواهید - یکی از بهترین وضوح تجارت الکترونیک برای وردپرس. اکثر مضامین وردپرس آن تصویر برجسته را می گیرند و در مکانی مشخص در کنار صفحه وب شما نمایش می دهند.

در مرحله نهایی، ما در مورد نکاتی در مورد نحوه مدیریت سایت وردپرس خود صحبت می کنیم، از جمله ایجاد صفحات و پست ها، از جمله کلاس ها و برچسب ها، و استفاده موثر از تصاویر و ویدیوها. در نهایت، نکاتی را در مورد نحوه بهینه‌سازی وب‌سایت وردپرس برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تجارت الکترونیک، رسانه‌های اجتماعی و واحدهای تلفن همراه بررسی خواهیم کرد. اگر وب‌سایتی می‌سازید که برای موتورهای جستجو مانند google و یاهو بهینه‌سازی شده باشد، مطمئن باشید که این کار را خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 993
  • بازدید سال : 8,659
  • بازدید کلی : 139,230