loading...

اطلاعات خوب

سرانجام، مسیر من در دبیرستان و راهنمایی مستقیماً تحت تأثیر قرار گرفت زیرا خانم بست از طرف من برای دسترسی به برنامه استعدادهای درخشان حمایت کرد. لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی زبان مدرسه کل

یک دوست بازدید : 63 پنجشنبه 11 فروردین 1401 نظرات (0)

سرانجام، مسیر من در دبیرستان و راهنمایی مستقیماً تحت تأثیر قرار گرفت زیرا خانم بست از طرف من برای دسترسی به برنامه استعدادهای درخشان حمایت کرد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی زبان مدرسه کلیک کنید
همانطور که از نام او به درستی پیداست، او بهترین معلم من بود. یکی از واحدهای مورد علاقه من در مدرسه، شبیه‌سازی مطالعات اجتماعی چند هفته‌ای در کلاس خانم بست درباره مهاجرت مهاجران به غرب میانه بود. کارتی کشیدیم تا به «خانواده» و شرایط آن اختصاص دهیم.

کن در درس‌های خود از انواع پروژه‌های چندرسانه‌ای همراه با ادغام موضوعات گسترده‌تری مانند علم محیط زیست و پایداری استفاده می‌کند. او به‌عنوان شرکت‌کننده در برنامه ناسا به سمت فضا در هند، کارگاه‌های علمی و دوره‌های آموزشی را برای معلمان هندی برگزار کرده است، و درس‌های آنلاین را برای مؤسسه ملی آموزش آزاد هند ضبط کرده است. اگر او برنده جایزه شود، کن از این بودجه برای طراحی یک برنامه آموزشی برای معلمان در کشورهای در حال توسعه استفاده خواهد کرد. اگرچه در آن مقطع از زندگی برنامه‌ای برای معلمی نداشتم، رویکرد خانم بست به تدریس بر باورهای من در مورد کیفیت آموزش تأثیر گذاشته است. من قویاً معتقدم که جذب دانش‌آموزان از طریق فعالیت‌های خلاقانه و واقعی و انتخاب در تکالیف برای به حداکثر رساندن یادگیری ضروری است. من همچنین سعی می کنم با به کار بردن تکنیک ها و تحقیقاتی که از طریق توسعه حرفه ای در مورد آنها می آموزم، در تمرینات تدریس خود جاری بمانم.

» پرورش این دیدگاه به دانش آموزان کمک می کند تا از پیشرفت خود اطمینان حاصل کنند و نتایج یادگیری و انگیزه را تقویت کنند. در یک کلاس درس معلم بزرگ، ایده ها و نظرات هر فرد ارزشمند است. دانش آموزان برای ابراز احساسات خود احساس امنیت می کنند و یاد می گیرند به دیگران احترام بگذارند و به آنها گوش دهند.

معلمان زمان زیادی را با دانش آموزان خود می گذرانند و بسیاری از آنها دوست دارند احساس کنند که بخشی از خانواده هستند. این حساب، از یک معلم پایه در انتاریو در کلاس درس تقسیم شده، به نوعی بهترین هر دو طرف اینستاگرام است. محتوای عالی ارائه می دهد، اما همچنین بسیاری از زندگی واقعی معلم را نشان می دهد. به نظر می رسد روایت شخصی است که واقعاً می خواهد با سایر مربیان آشنا شود و با آنها کار کند. اساتید Hult از این نظر بسیار خوش شانس هستند، زیرا بسیاری از آنها اساتید کمکی هستند که مشاوره ها یا مشاغل خود را به صورت روزانه اداره می کنند و می توانند شیوه های کاری فعلی را به اتاق سخنرانی بیاورند. برای دوره‌های آموزشی، مذاکرات بین‌المللی، و ارتباطات و مدیریت بحران، دوست دارم از مطالعات موردی برای برجسته کردن نکات و اقدامات خاص استفاده کنم.

ویژگی های کلیدی یک معلم خوب و 25 راه برای زندگی کردن در آنها

معلم مورد علاقه من و کسی که همه تفاوت ها را در زندگی شخصی و حرفه ای من ایجاد کرد، معلم مداخله-خوانندگی کلاس هفتم من بود. مانند بسیاری از نوجوانان، من علاقه ای به خواندن نداشتم، بیشتر به این دلیل که نمی توانستم با داستان هایی که می خوانیم ارتباط برقرار کنم یا بسیاری از مفاهیمی را که در مورد آنها می خوانیم درک کنم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت گاما بازدید نمایید
با ناراحتی من، هر هفته چند روز از کلاس زبان انگلیسی خود بیرون می‌کشیدم تا یک برنامه خواندن-مداخله را با خانم گوستافسون تکمیل کنم.

دانشجویان پردیس

آنا فایلز استادیار دپارتمان علوم زیست پزشکی است که هم دامپزشکی و هم زیست شناسی انسانی را تدریس می کند. او تحصیلات خود را در مقطع دکترا در CSU در سال 1994 آغاز کرد و در سال 1998 در برنامه دکترای دامپزشکی شروع به تدریس کرد. در همان سال، آنا در سطح فارغ التحصیل کلاس نوروآناتومی انسانی را ایجاد کرد که در آنجا هماهنگ کننده و تنها مدرس بود. آنا در ابتدا قصد داشت یک دامپزشک شود، اما آن را آن‌طور که می‌خواست مفید ندید. اگرچه او هرگز قصد نداشت معلم شود، تحصیلات دکترا او را ملزم به ایفای نقش دستیار تدریس کرد.

سلیمه سهم عمده ای در آموزش معلمان داشته است و به بیش از 7000 معلم در سراسر استان خود و 8000 معلم دیگر در سراسر پاکستان آموزش داده است. او می‌گوید که اگر برنده این جایزه شود، این پول را به صندوقی برای حمایت از تحصیل دختران در پاکستان اهدا می‌کند. همه ما معلمانی داشته ایم که الهام بخش ما بوده اند و در زندگی ما تغییر ایجاد کرده اند. یک درس عالی می تواند اشتیاق به موضوعی را برانگیزد که یک عمر طول می کشد، در حالی که آموزش ضعیف می تواند هر میل به یادگیری را از بین ببرد. معلمانی که تغییر قابل توجهی در زندگی دانش‌آموزان خود ایجاد می‌کنند - گاهی بر خلاف همه شانس‌ها - شایسته تجلیل هستند. جایزه جهانی معلم دقیقاً این کار را انجام می دهد و یک میلیون دلار به معلمی استثنایی اهدا می کند که سهم برجسته ای در حرفه خود داشته است.

معلمان بزرگ: سقراط، سوپراستار آموزش جهان باستان

در طول این مدت، آنا تمایل خود را برای انتقال دانش و القای عشق به یادگیری کشف کرد و فکر کرد که آموزش ممکن است مناسب باشد. پس از 27 سال پر از تعامل معنادار با دانش آموزان و الهام بخشیدن به نسل بعدی مربیان، آنا می داند که تصمیم درستی گرفته است. مدرسه آلپرتون درست در نزدیکی دایره شمالی در لندن، نه چندان دور از استادیوم ومبلی، در یکی از متنوع ترین گوشه های پایتخت، با هر معیاری از محرومیت اجتماعی قرار دارد. یکی از دلایلی که زفیراکو برنده جایزه خود شد این بود که او اصول اولیه 35 زبانی را که شاگردانش صحبت می کردند به خود آموزش داد تا بتواند به هر یک از آنها سلام کند و باعث شود آنها کمی بیشتر احساس کنند که در خانه هستند. بسیاری از آنها زندگی خانگی آشفته ای دارند، خانواده هایی که در اتاق های مجردی زندگی می کنند، همیشه نگران غذا برای خوردن، لباس پوشیدن هستند. داستان‌هایی که او می‌گوید، از زنده‌کردن این دانش‌آموزان در درس‌های هنرش، مَثَل‌های کوچکی از امکان هستند.

او درس های جذابی خلق کرد که به من کمک کرد به مفاهیم پیچیده دسترسی پیدا کنم و ارتباط برقرار کنم. او یک محیط یادگیری ایجاد کرد که در آن ریسک پذیری تشویق می شد. مهم نیست که گاهی چقدر اشتباه می کردم، او به من اعتبار داد که تلاش کردم. یاد گرفتم که آموزش های گروه کوچکم را دوست داشته باشم زیرا نیازهای فردی من را برآورده می کند. خانم گوستافسون من را به عنوان یک فرد و نه به عنوان یک عدد می دید.

اساساً مطالعه موردی تجزیه و تحلیل یک سازمان، یک رویداد، یک شخص یا مجموعه ای از تصمیمات است که منجر به موفقیت یا شکست می شود. اگر به درستی استفاده شود، می تواند یک ابزار آموزشی بسیار قدرتمند باشد. کریس کینزویل-هین، استاد رهبری و استراتژی، مدرسه بازرگانی بین‌المللی هالت، می‌گوید: «من معتقدم که دانش‌آموزان در صورت استفاده از «تجربه» و به کارگیری درس‌های آموخته‌شده، از کار کردن از طریق مطالعات موردی بسیار سود می‌برند. برخی از ویژگی های یک معلم خوب شامل مهارت در برقراری ارتباط، گوش دادن، همکاری، سازگاری، همدلی و صبر است. سایر ویژگی های تدریس مؤثر عبارتند از حضور جذاب در کلاس، ارزش در یادگیری در دنیای واقعی، تبادل بهترین شیوه ها و عشق مادام العمر به یادگیری. تریسی-آن سال های تحصیل خود را با نارساخوانی تشخیص داده نشده سپری کرد.

منابع بسیار خوبی برای پروژه هایی با ظاهر خارق العاده وجود دارد که دانش آموزان در هر سنی از آنها لذت خواهند برد. برخی از آنها مربوط به تعطیلات هستند در حالی که برخی دیگر فقط برای سرگرمی هستند. اما تعداد زیادی از آنها به خوبی با درس ها و برنامه های درسی متفاوت گره خورده اند. او تدریس در CSU را در سال 2008 آغاز کرد، به مدت 11 سال به عنوان متخصص لبنیات Extension خدمت کرد و در سال 2019 به عنوان مدیر برنامه های کارشناسی این دپارتمان منصوب شد.

در سطح فلسفی تر، مربیانی که در مقاطع بالاتر تدریس می کنند، وظیفه دارند اصولی را به دانش آموزان آموزش دهند که مجهولات زیادی دارند (یعنی فیزیک). چقدر راحت هستید که همه پاسخ ها را ندارید؟ معلمان خوب می توانند بدون اینکه همه چیز به طور مرتب در یک کمان بسته شده باشد، کار کنند. معلم رقص مایکل یک مدرسه باله را در قلب محله فقیر نشین بدنام کیبرا در نایروبی پایتخت کنیا اداره می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 996
  • بازدید سال : 8,662
  • بازدید کلی : 139,233