loading...

اطلاعات خوب

زمانی که شامل \"سبزتر\" بودن است، ما کاملاً یک ماشین لباسشویی دست دوم، یخچال فریزر یا وسایل دیگر را به غیر از گوشت تسلیم می‌خریم یا میزان استفاده از وسایل نقلیه خود را کاهش می‌دهیم. این مطمئنا

یک دوست بازدید : 1443 یکشنبه 19 تیر 1401 نظرات (0)

زمانی که شامل "سبزتر" بودن است، ما کاملاً یک ماشین لباسشویی دست دوم، یخچال فریزر یا وسایل دیگر را به غیر از گوشت تسلیم می‌خریم یا میزان استفاده از وسایل نقلیه خود را کاهش می‌دهیم. این مطمئناً یکی از یافته های تحقیقات انجام شده توسط YouGov برای بازار آنلاین Shpock است. این نظرسنجی همچنین تأیید کرد که یک پنجم از ما به خرید لوازم الکترونیکی مستعمل به جای خرید وسایل جدید برای کاهش ردپای کربن خود تمایل داریم.

بنابراین، خانواده در یک آشپزخانه دست دوم Multiform سرمایه گذاری کردند و حتی یک بار هم پشیمان نشدند. اما، اگر خراب شد یا عیب ایجاد کرد، باید مطمئن شوید که می‌توانید آن را برطرف کنید تا بتوانید مزایای صرفه‌جویی در هزینه را طولانی‌تر کنید. ابزاری ایجاد کرده است که به سادگی می توانید بررسی کنید که آیا لوازم خانگی سازگار با محیط زیست هستند و قابل تعمیر هستند.

درباره نقش چندشکل

گاهی اوقات، شما باید تجهیزاتی را بخرید که دارای ایراد است، بسیار ارزان بخرید، سپس خودتان آن را تعمیر کنید تا انبوهی از آن را ذخیره کنید! شما می توانید کلیه لوازم یدکی و تجهیزات را از وب سایت ما خریداری کنید. اگر دستگاه دارای نگرانی امنیتی باشد، تولید کننده درخواست فراخوانی آن را خواهد کرد. قبل از خرید یک دستگاه دست دوم، ایده خوبی است که مطمئن شوید ابتدا فراخوانی نشده است.

در نتیجه، ما می‌خواهیم از تولیدکنندگان پاسخگو و متفکر به ما کمک کنند تا بالاتر بمانیم، و آنها واقعاً به کمک ما در انجام این کار اهمیت دهند. بهترین دستور العمل ها، خواربارفروشی ها و ایده های هوشمندانه آشپزخانه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید. چگونه همه ما می‌توانیم بخشی از نبرد در مخالفت با زباله‌های الکترونیکی باشیم زباله‌های الکترونیکی یا زباله‌های الکتریکی به هر وسیله الکتریکی یا الکترونیکی دور ریخته شده از تلفن و لپ‌تاپ گرفته تا یخچال و ماشین چمن‌زنی اشاره دارد. نام ویدیویی را بخواهید تا راهی برای دیدن دستگاه و بررسی هرگونه نقص یا آسیب پیدا کنید.

و بنابراین این یک جایگزین واضح برای ما بود که وب سایت خود را در دسترس افرادی قرار دهیم که مشتاق فروش یا خرید آشپزخانه های چند شکل مستعمل هستند. این امکان را برای یک خانواده جدید فراهم می کند تا لذت را در آشپزخانه دست دوم چندشکل جستجو کند. از پایین شروع کنید و بعد از مقداری رو به جلو و عقب، باید بتوانید به قیمتی که در افکار خود داشتید نزدیک شوید.

اما اگر از یک شخص یا از یک مغازه دست دوم خرید می‌کنید، ممکن است مجبور شوید کارهای بیشتری انجام دهید تا بفهمید چگونه می‌خواهید دستگاه جدید خود را به آشپزخانه خود برسانید. برخی از فروشگاه‌های کوچک ممکن است خدمات تحویل را با هزینه یا بدون استفاده از هزینه ارائه کنند، در حالی که برخی دیگر احتمالاً نیاز دارند که سفارش تحویل شخصی خود را بدهید. ارزش قرض گرفتن کامیون یک دوست، استخدام یک سرویس یا اجاره کامیون خود را به ارزش فروش اضافه کنید تا مطمئن شوید که واقعاً معامله ای را که تصور می کنید دریافت می کنید. اگرچه یک فروشنده شخصی مجاز نیست کالایی را که تبلیغ می‌کند با توصیف گمراه‌کننده آن را نادرست معرفی کند، به همان اندازه هیچ اجباری برای آنها وجود ندارد که شما را در مورد ایرادات آگاه کنند.

شما به یک متخصص از یک شرکت خدمات تجهیزات پول می پردازید تا تجهیزات را با هزینه ای اندک ارزیابی کند. پرداخت بیش از 50 دلار برای کسی که به شما اطلاع دهد که یک ماشین ظرفشویی خیلی خوب و واقعی قطعاً مزخرف است، در طولانی مدت ارزش آن را خواهد داشت، و یک متخصص به دنبال چیزهایی است که شما ممکن است ندانید آنها را بررسی کند. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت Register My Appliance، دستگاه قدیمی‌تری را که دست دوم خریداری کرده‌اید، با سازنده آن ثبت کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

هنگام استفاده از تجهیزات کاملاً جدید، داشتن این موارد ضروری است. اطلاعات مهم زیادی در راهنماهای استفاده دستی وجود دارد، قابلیت هایی که ممکن است در مورد آنها ندانید و اگر مشکلی با دستگاه شما اشتباه شود، با داده ها تماس بگیرید. اگر مالک اکنون دفترچه راهنما را ندارد، می توانید آنها را از وب سایت ما دانلود کنید. سوالاتی مانند چرایی فروش آن و اینکه آیا در گذشته با آن مشکلی داشته‌اند بپرسید.

خط‌مشی رازداری Multiform که در اینجا موجود است، برای پردازش چنین دانش شخصی اعمال می‌شود. فروش آشپزخانه های دست دوم بین فروشنده غیر دولتی و خریدار خصوصی انجام می شود، مشمول قانون فروش کالا در دانمارک است و ممکن است به عنوان یک فروش شخصی در نظر گرفته شود. نحوه ترکیب اشکال خلاقانه با مواد کلاسیک و جاودانه را کاوش کنید. High End Appliances, LLC مدل‌های زمینی یا لوازمی که کمی آسیب دیده‌اند را ارائه می‌دهد و در 250 مایلی محل کانکتیکات خود تحویل می‌دهد و به ایالت‌های دیگر ارسال می‌کند.

بعضی از لوازم، به خصوص اگر آنقدر قدیمی نباشند، با این وجود دارای گارانتی هستند. این بدان معناست که اگر مشکلی در تجهیزات وجود داشته باشد، سازنده به شما کمک می کند تا آن را به صورت رایگان تعمیر کنید. ارزش آن را دارد که جزئیات این مورد را بپرسید زیرا ممکن است در درازمدت به سود شما برسد. فروشگاه‌های خیریه مانند The British Heart Foundationand Red Cross می‌پذیرند که کمک‌های مالی دست دوم در برخی از مغازه‌های آنها خریداری شود.

این برچسب ممکن است به فری برسد که یک مدل زمینی در راهروی Home Depot بود، یا یک یخچال کاملاً جدید که به‌محض تحویل به خانه خیلی حجیم تلقی می‌شد. Gumtreee یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که مصرف‌کنندگان و فروشندگان را به طور جمعی به ارمغان می‌آورد، بنابراین باید کالاها را با قیمت کمتری خریداری کنید. اگرچه تراکنش ها از طریق شما و فروشنده انجام می شود، Gumtree همچنین به شما امکان می دهد از PayPal استفاده کنید و توصیه های ایمنی را برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه ارائه می دهد. Gitte Nilsson از Roskilde از کیفیت عالی و طراحی جاودانه قدردانی می کند. اما پول در ارتباط با بازسازی ویلای کلاسیک خانواده از دهه 50 تمام می شد.

با این روش اعلان‌های فراخوان محصول آینده را دریافت خواهید کرد. گستره اقلام پیش مالکیتی که ارزش فوق العاده ای نسبت به نو دارند در حال گسترش است. همانطور که ارزش های سبک زندگی ما در آینده تکامل می یابد، ممکن است به دنبال راه های جایگزین برای دسترسی و استفاده از کالا باشیم.

آشپزخانه دست دوم چند شکل زندگی جدیدی در Roskilde پیدا می کند

جیل هاوکینز می‌گوید: ما می‌خواهیم که آنها دقیقاً همان درجه از سبک و کیفیت بالا را از قبل از مالکیت جدید ارائه دهند، اما با لذت داستان، روح و میراث. مالکیت در مورد داشتن چیزی برای خودمان بسیار کمتر می شود، بلکه در عوض تجربه آن است. و از آنجایی که ما فقط به دنبال چیزهای شخصی با معنی می‌گردیم، اقلام باکیفیت و متعلق به قبل که مملو از شخصیت‌ها، داستان‌ها و خاطرات هستند به طور فزاینده‌ای مورد تقاضا خواهند بود. دوام مادام العمر و پایداری تا آنجا که به ما مربوط می شود دو روی یک سکه هستند. متعاقباً، نه تنها برای ما، بلکه علاوه بر منابع بین‌المللی، ضروری است که آشپزخانه‌های ما زمانی که ملکی دوباره توسعه می‌یابد یا بازوها را اصلاح می‌کند، می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را کشف کنند.

این تجهیزات خانگی بزرگتر تقریباً 1/4 کل کالاهای دست دوم موجود در بریتانیا را تشکیل می دهند، در حالی که لوازم آشپزخانه کوچک یک پنجم را تشکیل می دهند. قبل از خرید یک وسیله دست دوم، مقدار مانکن را از فروشنده بخواهید. از این و نام تولید کننده برای جستجوی اعلامیه های فراخوان محصول استفاده کنید. به عنوان یک فروشنده، باید مطمئن شوید که حقوق مربوط به تصاویر آشپزخانه را که به تازگی ارسال می کنید، شخصی می دانید و توصیه می کنیم عکس هایی بگیرید که مردم را به تصویر نمی کشند.

بیشتر تجهیزات خانگی می‌توانند دارای رتبه‌بندی بازده انرژی باشند، که نشان‌دهنده سازگاری آنها با محیط است، بنابراین بهتر است قبل از خرید آن را تأیید کنید. مکان عالی دیگر برای جستجوی لوازم دست دوم Preloved است. آنها به افراد اجازه می دهند تبلیغات محتوا و جزئیات مربوط به ابزارهای خود را اضافه کنند و شما را از طریق پلتفرم متصل کنند. به این ترتیب می توانید قبل از ارائه هرگونه اطلاعات اضافی، سؤالاتی را که می خواهید بپرسید.

می توانید از طریق برنامه فیس بوک خود با کلیک کردن روی نماد فروشگاه در پشت آن به آن دسترسی داشته باشید. وقتی می خواهید از سرویس Multiform استفاده کنید، باید قصد واقعی برای تبلیغ داشته باشید. به عنوان یک فروشنده، شما مسئول اطمینان از مالکیت آشپزخانه ای هستید که ممکن است برای فروش تبلیغ می کنید، و به عنوان یک فروشنده، طبق الزامات تعیین شده در مقررات، در قبال مشتری مسئول هستید. Multiform اطلاعات شخصی فروشنده را با اشاره به استفاده فروشنده از سرویس Multiform پردازش می کند.

شما در قبال دانشی که ارسال می کنید و اطمینان از مناسب بودن آن مسئول هستید. اطلاعات مهم، به عنوان مثال در مورد آسیب یا نقص، نباید حذف شود. اگر متعاقباً متوجه اشتباهاتی در اطلاعات مربوط به آشپزخانه در وب سایت Multiform شدید، لطفاً فوراً با Multiform تماس بگیرید تا بتوان آن را اصلاح کرد. ما روی این حساب می کنیم که شما به عنوان یک فروشنده، با پرس و جوهای مشتریان بالقوه به روشی محترمانه و جدی برخورد کنید. به عنوان یک فروشنده، ممکن است به خریداران بالقوه این تصور را ندهید که یک کارمند، نماینده یا فروشنده Multiform هستید یا به هر نحوی نماینده Multiform هستید یا مجاز به عقد قراردادها هستید. خرید تجهیزات خانه خود از Sears یا Best Buy قطعاً یک فرآیند ساده است - احتمالاً می‌توانید با ضمانت‌ها، تأمین مالی و تحویل تنها با چند امضا در یک خط نقطه چین مقابله کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 8,104
  • بازدید کلی : 138,675