loading...

اطلاعات خوب

برای فرهای شل تر 2A تا 3B، احتمالاً می توانید این آموزش را دنبال کنید، جایی که با موهای خشک کار می کنید و برای اطمینان از نتایج حجیم، فر به فر را با یک زاویه کوتاه کنید. هر بار یک بخش را جلو بیاورید و

یک دوست بازدید : 85 شنبه 28 خرداد 1401 نظرات (0)

برای فرهای شل تر 2A تا 3B، احتمالاً می توانید این آموزش را دنبال کنید، جایی که با موهای خشک کار می کنید و برای اطمینان از نتایج حجیم، فر به فر را با یک زاویه کوتاه کنید. هر بار یک بخش را جلو بیاورید و تعیین کنید که چقدر می خواهید بلند شوید - ما یک چهارم اینچ تا نیم اینچ را پیشنهاد می کنیم. (کمی کمتر از آنچه فکر می کنید باید برش دهید.) طول را کوتاه کنید و سپس انتهای آن را برش دهید تا بافت اضافه شود و همه چیز با هم مخلوط شود. استایلیست‌ها به شما توصیه می‌کنند که از غیرت بیش از حد با قیچی خود اجتناب کنید، اما گاهی اوقات چاره‌ای جز این ندارید که امور را به دست خود بگیرید.

در صورت شک، همیشه می توانید از یک کاسه همزن استفاده کنید. در دبیرستان، یک برش کاسه به جایگاه اجتماعی آنها کمک نمی کند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید ظاهرتان را بدون افراط‌گرایی یا انجام کاری که ممکن است پشیمان شوید، تغییر دهید. فقط به ویدیوهای افرادی که سعی می کنند به خود چتری ببخشند نگاهی بیندازید. امی آبرامیت می‌گوید: «انتهای دوشاخه یا انتهای خشک، نشانه‌های فیزیکی هستند که نیاز به اصلاح دارند.

یک تار مو که تنها یک تار سالم بود، اکنون به دو قسمت تقسیم شده است و آن را بسیار ضعیف‌تر و کهنه‌تر کرده است. با توجه به اینکه هر دو از نظر فنی موهای شما را کوتاه می کنند، کوتاه کردن یک نسخه بسیار ملایم تر است. اگر می‌خواهید موهایتان را تا شانه‌ها کوتاه کنید، این روش شامل کشیدن موها به جلو و محکم کردن آن‌ها با کش‌های کوچک قبل از کوتاه کردن انتهای آن است. برای بهترین نتیجه، هر انتهایی را با برش های کوچک و دقیق تمیز کنید. اگر در مورد برش کاملاً یکنواخت استرس دارید، این روش آزمایش شده و واقعی برای دستیابی به لایه‌ها در خانه برای مبتدیان عالی است. موهای صاف را به صورت دم اسبی در بالای خط مو نزدیک پیشانی قرار دهید (از این رو روش "دم اسبی تک شاخ" است)، موها را به سمت جلو بکشید و نوک موها را برش دهید.

علاوه بر این، همانطور که تینا دیزون، آرایشگر به ما می‌گوید، اجتناب از مدل موی تنگ راه روشنی برای جلوگیری از شکستگی و طولانی‌تر کردن مدل مو است. "هرچه مدل سفت تر باشد، احتمال اینکه موها را از ریشه بکشید یا بشکنید." همین امر در مورد زمانی که موهای شما خیس است صدق می کند - آنها را بلند نکنید. ممکن است موهای شما کاملاً سالم باشد، اما متوجه شده اید که مدل شما مانند گذشته تازه نیست.

اگر از کلیپر استفاده می کنید، این یک آموزش اساسی مفید است. و برای کوتاه کردن موهای خود، این آموزش ویدیویی را امتحان کنید و از یک کیت مخصوص کوتاه کردن مو استفاده کنید تا این روند کمی آسان تر شود. اگر قربانی اعمال ناسالمی شده اید که موهایتان را آسیب دیده است، معمولاً کاری نمی توانید انجام دهید جز اینکه از ابتدا شروع کنید، با کوتاه کردن یا کوتاه کردن موهایتان.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت رزسرخ بازدید نمایید
پس از دریافت سوالاتی در مورد نحوه کوتاه کردن موهای خود، این یوتیوبر تصمیم گرفت تکنیک کوتاه کردن موهایش را برای موهای زیبای خود به اشتراک بگذارد. برای او، همه چیز در مورد گره‌زدایی و استفاده از انگشتان برای کوتاه کردن دقیق‌تر و استفاده از موهایی که از قبل کوتاه‌شده به‌عنوان راهنما برای حفظ زیبایی و یکنواختی همه چیز است.

اگر کوتاه کردن موهایتان باعث می شود شکمتان به گره تبدیل شود، هر ماه آن را کوتاه کنید تا زمانی که آسیب از بین برود. من می دانم که برخی از تولید کنندگان محصول می گویند که شما می توانید آسیب های ناشی از گرما را تعمیر کنید اما نمی توانید. تنها گزینه شما این است که آن را قطع کنید و دوباره رشد دهید. هنگامی که شما شروع به دوشاخه شدن می کنید، راهی وجود ندارد که بتوانید آنها را تعمیر کنید.

آیا همه ما عاشق گیلاس های سالم، براق و ابریشمی نیستیم؟ دقیقا مثل آن مدل ها و بازیگرانی که در تبلیغات و فیلم ها می بینیم. و همانطور که همه ما می دانیم که با یک مدل موی مناسب می توانیم ظاهر خود را کاملاً تغییر دهیم و همچنین اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم. به همین دلیل است که مراقبت از موها به اولویت ما تبدیل می شود. ما شامپوها و نرم‌کننده‌های گران‌قیمتی می‌خریم به این امید که روی موهایمان جادو کنند.

چگونه موهای خود را در خانه کوتاه کنیم

درعوض، روی یک جفت قیچی تیز سرمایه گذاری کنید که به طور خاص برای این کار طراحی شده است، مانند قیچی حرفه ای Equinox. برای انواع فرهای سفت تر از 3 تا 4 درجه سانتیگراد، سعی کنید موهای خود را برش دهید، به آرامی گره ها را باز کنید و از فشار محکم برای جلوگیری از حرکت بیش از حد موها در حین کوتاه کردن استفاده کنید. این آموزش و این آموزش هر دو گزینه های عالی برای موهای با بافت بالا هستند.

از ایجاد گره های تک رشته ای جلوگیری می کند

محافظه کار باشید روی کوتاه کردن موهای خود تمرکز کنید - سعی نکنید به طور کامل موهای خود را اصلاح کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین رنگ و مش مو کلیک کنید
وقتی شک دارید، همیشه می توانید منتظر بمانید و زمانی که آرایشگر مورد علاقه خود را به طور کامل واکسینه کردید و زمانی که شما را ملاقات کرد، قرار ملاقات رزرو کنید. در زیر بهترین توصیه‌های ما برای پیرایش، همراه با چند پیوند به آموزش‌هایی است که به شما در اصول اولیه کمک می‌کنند. آبرامیت می‌گوید: «به طور کلی، کوتاه کردن انتهای آن برای حفظ سلامت موها است.

به همین دلیل است که مزایای کوتاه کردن مو در مقایسه با کوتاه نکردن مو بسیار زیاد است. اگر تمایل به استفاده از کلاه و روسری زیاد دارید، موخوره ایجاد می شود. موها بسیار ظریف هستند و موخوره در نهایت می تواند به تارهای مو آسیب برساند. هنگامی که شروع به کوتاه کردن موهای خود می کنید، بلافاصله اثرات مثبت آن را روی موهای خود خواهید دید.

کوتاه کردن موهای شما پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، و این راهنما برای همه مناسب نیست، اما حداقل باید به شما کمک کند تا اصول اولیه را در مورد کجا شروع کنید. به گفته توث، در هر حال، اگر بدون اینکه متوجه شوید بدون اینکه متوجه شوید، متوجه شوید که به طور ناخواسته از انتهای خود می چینید، احتمالاً باید از یک متخصص حرفه ای بخواهید که انتهای آن را قطع کند. اگر موهایتان به راحتی در برس یا انگشتانتان گره می‌خورد، احتمالاً انتهایتان کمی شکافته شده و نیاز به کوتاه کردن دارد.»

داشتن موهایی که آسیب دیده یا انتهای آنها عالی به نظر نمی رسد، حالت دادن به آن را بسیار دشوارتر می کند زیرا تقریباً مانند کار کردن با 2 بافت مختلف مو است و به روش خوبی نیست. ممکن است موهای بلندی داشته باشید و تصمیم گرفته باشید که کاملا کوتاه باشید. اگرچه شباهت هایی بین کوتاه کردن مو و اصلاح وجود دارد، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد.

نظرات مختلفی در مورد اینکه هر چند وقت یکبار باید موهای خود را کوتاه کنید وجود دارد.

کوتاه کردن یک مرحله بسیار مهم نظافت برای حفظ درخشش و سلامت کلی زانوهای شما است. در این مقاله فواید کوتاه کردن مو را بررسی کنید و نحوه کوتاه کردن موهای خود را در خانه یاد بگیرید و همچنین به نکات تخصصی که در پایان به آنها اشاره می شود توجه داشته باشید. اما قبل از بررسی همه این موارد، بیایید به مهم ترین سوال مربوط به کوتاه کردن مو بپردازیم. و آن این است - هر چند وقت یکبار باید موهای خود را کوتاه کنیم؟ به گفته متخصصان و متخصصان آرایش مو، ما باید هر 12 هفته یک چهارم اینچ از موهای خود را کوتاه کنیم. اگر احساس می کنید که موهای شما سریعتر رشد می کند، می توانید هر 9 تا 10 هفته یکبار کوتاه کنید. به طور مشابه، اگر موهای شما به کندی رشد می کند، می توانید هر 14 تا 15 هفته یک بار آن را کوتاه کنید.

آبرامیت توضیح می‌دهد که این به دلیل فرسودگی و پارگی ناشی از سبک‌سازی گرما، عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا خدمات شیمیایی مانند برجسته کردن است. گره های تک رشته ای می تواند برای ما با موهای طبیعی مجعد کمی کابوس باشد. این به این دلیل است که تارهای مو تمایل دارند به دور هم بپیچند و در هم بپیچند. اگر یک نکته مهم در مورد کوتاه کردن موها به شما بگویم این است که همیشه باید از قیچی حرفه ای مناسب استفاده کنید. اگر تارهای شما مجعد یا موج دار هستند، وقتی موها خشک شدند، آن را برش دهید تا بتوانید تصور بهتری از ظاهر نهایی داشته باشید. اگر موهای صافی دارید، در حالی که خیس هستند کوتاه کنید یا ابتدا آن را با یک بطری اسپری مرطوب کنید تا تمیزترین و واضح ترین خطوط ممکن را داشته باشید.

کایه برای موهای نیمه آرام خود از قیچی، قیچی و گیره های زیادی استفاده می کند تا استایل کوتاه پیکسی خود را حفظ کند. جدا کردن موها به طور یکنواخت، کوتاه کردن موها به عقب و شانه کردن با دقت بین موها برای این برش دقیق بسیار مهم است. یکی از آخرین چیزهایی که کسی که سعی در رشد موهای بلندتر دارد می خواهد بشنود این است که باید نوک موهای خود را کوتاه یا کوتاه کند. اگر می‌خواهید موهای طبیعی شما به‌درستی رشد کنند، باید مطمئن شوید که کوتاه کردن موهایتان بخشی از روال معمول شماست. من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت کوتاه کردن منظم موهای طبیعی به دلایلی که قبلاً ذکر کردم تأکید کنم. اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید موهای خود را به الگوی فر طبیعی‌اش کوتاه کنید، اگرچه برای انجام این کار به کمی تمرین نیاز دارید، در غیر این صورت خطر کوتاه‌تر کردن برخی از نواحی نسبت به سایرین را دارید.

اگر موهایتان را نسبتاً کم نگه دارید، مانند مدل های پیچشی، ممکن است متوجه شوید که نیازی به کوتاه کردن موهای خود ندارید. وقتی نوک موهای خود را کوتاه می کنید، در واقع از شر برخی از آسیب هایی که موهای شما می توانند در فعالیت های روزانه دچار شوند خلاص می شوید. کوتاه کردن موها به عنوان گردگیری نوک موها نیز شناخته می شود زیرا از شر قسمت هایی که ممکن است آسیب دیده خلاص شوید. شما همیشه می توانید موهای بیشتری را بردارید، اما نمی توانید موهایی که قبلاً خرد کرده اید را دوباره اضافه کنید! اگر موهایتان را در حالی که خیس هستند کوتاه می کنید، به یاد داشته باشید که پس از خشک شدن، کوتاه تر به نظر می رسند. لبه های کسل کننده به طور بالقوه می توانند انتهای دوشاخه بیشتری به شما بدهند (به علاوه، او، آلودگی متقاطع).

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 8,579
  • بازدید کلی : 139,150