loading...

اطلاعات خوب

Facebook وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی اولیه برای ایجاد تبدیل است، که ایجاد تبلیغات فیس بوک کارآمد را نیمی از تکنیک رسانه‌های اجتماعی شما می‌سازد. این یازده ترفند را دنبال کنید تا کمپی

یک دوست بازدید : 1540 دوشنبه 13 تیر 1401 نظرات (0)

Facebook وب‌سایت رسانه‌های اجتماعی اولیه برای ایجاد تبدیل است، که ایجاد تبلیغات فیس بوک کارآمد را نیمی از تکنیک رسانه‌های اجتماعی شما می‌سازد. این یازده ترفند را دنبال کنید تا کمپین بعدی فیس بوک خود را به موفقیت تبدیل کنید. اگر می‌خواهید بر تبدیل‌های تبلیغاتی خود نظارت داشته باشید، لازم است فیس‌بوک پیکسل را در بخش Tracking انتخاب کنید. هنگامی که به وب سایت یا برنامه شما مرتبط شد، پیکسل فیس بوک شما به شما اجازه می دهد پس از کلیک بر روی تبلیغ، اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل مخاطبان با کسب و کارتان مشاهده کنید.

بهترین روش ها برای تبلیغات اینستاگرام

برای اینکه بیشترین بهره را از توانایی‌های هدف‌گذاری، خلاقانه و گزارش‌دهی فشرده اینستاگرام ببرید، باید از Facebook Ads Manager برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغات IGTV در حال حاضر برای کاربرانی که دارای حساب‌های سازنده اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا هستند در دسترس است و کشورهای دیگر نیز به زودی منتشر می‌شوند. سازندگان می توانند انتخاب کنند که تبلیغات در فیلم های IGTV خود نشان داده شود و 55٪ از درآمد تبلیغاتی ایجاد شده از هر نمایش را دریافت کنند. تبلیغات مجموعه ترکیبی است بین تبلیغات چرخ فلک و تبلیغات خرید. تبلیغات مجموعه محصولات را فوراً از کاتالوگ محصولات شما به نمایش می گذارد.

می‌توانید دوباره وارد آگهی شوید و آگهی را تغییر دهید - اگر تصویر را ضعیف کرد، سعی کنید یک کپی جدید یا یک نام خاص برای حرکت ایجاد کنید. برای ایجاد اکشن های کشنده در کمپین های خود از این قوانین پیروی کنید. تبلیغات شما باید به کسانی تحویل داده شود که احتمالاً روی لینک آگهی شما کلیک کرده و وب سایت شما را بارگذاری می کنند. از طرف دیگر، می توانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را به گروه خاصی از افراد نشان دهد. یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را برای گروه خاصی از افراد سطح بندی کنید. جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سعی می کنند راه هایی برای تبلیغ در اینستاگرام پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

تبلیغات ویدیویی

با وجود صد و سی میلیون مشتری که هر ماه روی خرید پست‌ها کلیک می‌کنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام گزینه‌های تجارت الکترونیک خود را در طول ۱ تا ۲ سال گذشته به شدت افزایش داده است. با جدیدترین ویژگی‌های خرید اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند محصولات را بدون ترک برنامه مشاهده و خریداری کنند. گزینه پیشنهاد تعیین می کند که تبلیغ شما با چه موفقیتی تحویل داده شود. اگر سرنخی ندارید، با امکان Automatic همراه شوید و آن را به اندازه الگوریتم فیس بوک کنار بگذارید تا اساساً بیشترین کلیک را با کمترین قیمت داشته باشید. اگر به سادگی شروع به کشف راه‌هایی برای تبلیغ در اینستاگرام کرده‌اید، انتخاب بهترین مخاطب ممکن است پیچیده باشد.

با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند برای بهترین نتایج، متن‌های روی هم را تا حد امکان محدود کنید. شما می توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بیشتر بر اساس موفقیت خود را افزایش دهید. هنگامی که آگهی شما راه اندازی شد، به یاد داشته باشید که همه معیارها را تنظیم کنید و کارایی آن را پیگیری کنید.

تبلیغات تصویری به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا از تصاویر تکی برای تبلیغ برند، خدمات و محصولات خود استفاده کنند. انتخاب بزرگ به این معنی است که شما می توانید یکی از بهترین نوع تبلیغات را انتخاب کنید که با هدف تجاری خاص شما مطابقت دارد. هر قالب تبلیغاتی دارای تعدادی گزینه فراخوان برای اقدام خاص خود است که در زیر فهرست شده است. مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام در تمام این برنامه به نظر می رسد، از جمله در فیدهای کاربران، استوری ها، کاوش و موارد دیگر. آنها بسیار شبیه پست های معمولی هستند، اما همیشه دارای یک برچسب "حمایت مالی" هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند. آنها همچنین معمولاً گزینه‌های بیشتری نسبت به انتشار معمولی دارند، مانند پیوندها، دکمه‌های CTA و کاتالوگ محصولات.

مخاطبان ذخیره شده در صورتی مفید هستند که دانش مخاطبان سفارشی خود را داشته باشید (به عنوان مثال بازدیدکنندگان قبلی وب سایت) یا مخاطبان قبلی کمپین های قبلی که عملکرد خوبی داشتند. اگر نه، احتمالاً می‌توانید مخاطبان کاملاً جدیدی ایجاد کنید که عمدتاً بر اساس جمعیت‌شناسی، پیگیری‌ها و تمرکز بر رفتار است. تبلیغات کاوش اینستاگرام در شبکه کاوش یا کانال های موضوعی به نظر نمی رسند، اما کاملاً پس از کلیک روی یک عکس یا ویدیو از کاوش نشان داده می شوند. از آنجایی که محتوای برگه‌های کاوش کاربران به طور مداوم در حال تغییر است، تبلیغات کاوش به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد در کنار محتوای فرهنگی مرتبط و پرطرفدار نشان داده شوند. تبلیغات مجموعه برای برندهای تجارت الکترونیک مناسب‌ترین هستند، زیرا به مشتریان اجازه می‌دهند محصولات را فوراً از آگهی خریداری کنند. وقتی شخصی روی آگهی کلیک می‌کند، به یک فروشگاه تجربه فوری اینستاگرام هدایت می‌شود، جایی که اطلاعات بیشتری در مورد محصول به او داده می‌شود و اقدام به خرید می‌کنند.

تبلیغات مجموعه مانند تبلیغات ویدیویی عمل می کنند و به صورت ویدیو در فید کاربر ظاهر می شوند. با این حال، آنها با استفاده از یک سری تصاویر ثابت که مانند یک نمایش اسلاید ویدیویی پخش می شوند، ایجاد شده اند. مانند تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا نگاهی دقیق‌تر به برند، کالا و خدمات خود در اختیار کاربران قرار دهند. هنگام پیش‌نمایش مکان‌ها، مدیر آگهی‌ها نیازهای فنی هر یک را نشان می‌دهد. برای تضمین اینکه دارایی قابل مشاهده شما برای هر فرمت بهینه شده است، به اطلاعات ما در مورد اندازه تصویر رسانه های اجتماعی مراجعه کنید. این احتمال وجود دارد که فالوورهای ارگانیک شما شباهت های زیادی با مخاطبانی داشته باشند که همراه با تبلیغات اینستاگرام خود روی آنها تمرکز خواهید کرد.

همانطور که اسکرین شات نشان می دهد، شما چهار راه جایگزین برای تعریف یک مخاطب سفارشی دارید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید مستقیماً به عصر هدایت بپرید، به خاطر داشته باشید که روند تنظیم چنین تبلیغاتی کمی طولانی تر و دشوار است. بصری. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد، تصاویری با کیفیت بالا عامل محرک موفقیت تبلیغ شما خواهند بود.

تبلیغات خرید

این عکس‌ها را می‌توان از روی تصاویر با کیفیت بالا یا طراحی و تصویر ایجاد کرد. مانند اسنپ چت کار کنید زیرا به کسب و کارها اجازه می دهد مطالب محتوای قابل مشاهده خود تخریب شونده را به اشتراک بگذارند. از آنجایی که هم از نظر بصری هدایت می‌شوند و هم نیازهای یک بازه توجه بینندگان را برآورده می‌کنند، اینستاگرام و تجارت الکترونیک دست به دست هم می‌دهند. اکثر فروشگاه های آنلاین به شدت به تصاویر محصولات با کیفیت بالا برای تبدیل مهمانان به خریداران متکی هستند. استفاده مجدد از این عکس‌هایی که به خوبی تبدیل می‌شوند و یادگیری روش‌های تبلیغ در اینستاگرام در یک پلت فرم اشتراک‌گذاری عکس، انتقالی غیرمعمول به نظر می‌رسد.

در نهایت، می‌توانید گزینه بهینه‌سازی بودجه کمپین را فعال کنید. این انتخاب به الگوریتم فیس بوک اجازه می دهد تا نکاتی را در مورد نحوه خرج کردن بودجه شما در مجموعه های تبلیغاتی تعیین کند. AdEpresso اطلاعات کاملی در مورد اینکه آیا باید از بهینه سازی بودجه کمپین استفاده کنید، دارد. ابتدا، باید هدف کمپین بازاریابی خود را از لیست زیر انتخاب کنید.

یک شرکت راه اندازی کنید و زندگی مورد نظر خود را طراحی کنید - مکان چند کاره. توصیه رسانه های اجتماعی ماهر را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. منبع مفید رایگان شامل بینش های کلیدی مخاطب، انواع تبلیغات واقعا مفید و پیشنهادهایی برای موفقیت است. در قسمت Placements، شما این توانایی را خواهید داشت که مکان نمایش تبلیغات خود را تعیین کنید. در اینجا یک تفکیک سریع از اهداف هر یک از آنها برای دستیابی به آن آورده شده است. سپس، به آسانی روی پستی که می‌خواهید به تبلیغ تبدیل شود، روی تبلیغ کلیک کنید.

چند ثانیه اول آگهی شما تعیین می کند که آیا بیننده پیمایش را متوقف می کند و همه چیز را تماشا می کند. به همین دلیل مهم است که تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در 3 ثانیه اول به نمایش بگذارید. در این مرحله احتمالا می توانید هم یک مخاطب جدید ایجاد کنید و هم از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید. اگرچه این کار کمی بیشتر نیاز دارد، اطلاعات 5 مرحله ای ما شما را در این روش راهنمایی می کند.

بنابراین، به فید ارگانیک خود نگاه کنید تا ببینید چه نوع محتوایی به خوبی اجرا شده است، و این می تواند نشانه ای عالی از کدک های پولی که احتمالاً با بینندگان شما طنین انداز می شوند، به شما ارائه دهد. پس از مشخص کردن هدف خود، می توانید برخی از قالب های بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و گزینه های فراخوان برای هر نوع تبلیغ انتخاب کنید. به عنوان مثال، تبلیغات Stories، IGTV و Reels برای افزایش بازدید از ویدیو بهتر هستند، در حالی که تبلیغات خرید و مجموعه برای افزایش خریدهای تجارت الکترونیک بهترین خواهند بود.

27% از کاربران می گویند که محصولات و انواع جدیدی را از طریق تبلیغات اجتماعی پولی کشف می کنند و تبلیغات اینستاگرام می تواند بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20% از جمعیت جهان بالای سیزده سال را جذب کند. برای درک انتخاب های قابل دستیابی و ایجاد کمپین های خود وقت بگذارید. به زودی، خواهید دید که چگونه تبلیغات اینستاگرام می تواند مشتریان متمرکزی را ارسال کند که فروش ناخالص شما را افزایش دهد. در مرحله بعد، با تصمیم گیری در مورد یکی از دو گزینه، زمان بندی را تعریف کنید.

لورا ونگ یک استراتژیست رسانه اجتماعی کانادایی است که بیشتر در آمستردام مستقر است. او بنیانگذار SchoolofSocial.io است، یک پلت فرم آنلاین که به هر کسی کمک می کند شغل رویایی خود را در رسانه های اجتماعی پیدا کند. علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، لورا به سفر، عکس‌ها، کارآفرینی و یافتن یکی از بهترین چای‌های حباب‌دار در هر شهری که بازدید می‌کند علاقه زیادی دارد. با Hootsuite به راحتی پست ها و استوری های اینستاگرام را ایجاد، تجزیه و تحلیل و زمان بندی کنید.

قبل از شروع تبلیغ در اینستاگرام، اطمینان حاصل کنید که چیزهای جالبی برای نشان دادن دارید. همچنین لازم به ذکر است که ارزش تبلیغات اینستاگرام شما ممکن است بر اساس رقابت در تجارت شما متفاوت باشد. به احتمال زیاد، اگر در یک تجارت بسیار تهاجمی هستید، جمع آوری مشتری گران تر از زمانی است که در یک بخش شرکتی بسیار رقابتی کمتری هستید. این به این معنی است که یک CPC عالی در اینستاگرام باید از یک تجارت به تجارت دیگر کاملاً متفاوت باشد. نتایج به تجارت شما، محصولی که تبلیغ می کنید و تبلیغاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

بالاخره به هیجان‌انگیزترین نیمه کمپین می‌رسیم! تبلیغات برای کلیک ها بهینه سازی نشده اند، اما به تعداد موارد احتمالی به افراد تحویل داده می شوند. اگر تا به حال یک آگهی مشابه را در فید خود چندین بار در طول روز دیده‌اید، این همان آگهی است.

بزرگترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که شبیه استوری های معمولی ظاهر و احساس می شوند و به عنوان تبلیغات متمایز نمی شوند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، کسب و کارها می توانند از همه گزینه های استوری ارگانیک اینستاگرام مانند فیلترها، متن، GIF و استیکرهای تعاملی استفاده کنند. تبلیغات اینستاگرام پست هایی هستند که کسب و کارها برای ارائه به مشتریان اینستاگرام هزینه پرداخت می کنند. چند ابزار مختلف فیس بوک وجود دارد که می توانید از آنها برای تنظیم تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اما به دلیل سادگی، ما با Ads Manager که محبوب ترین است و ممکن است به راحتی نیازهای شما را برآورده کند، استفاده می کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 8,313
  • بازدید کلی : 138,884