loading...

اطلاعات خوب

برخی افراد ممکن است بعد از درمان عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی، تورم و سوزش را تجربه کنند و معمولاً می‌توانند این عوارض را در خانه درمان کنند. هرکسی که متوجه علائم عفونت پوستی شود باید به پزشک مرا

یک دوست بازدید : 638 پنجشنبه 19 مرداد 1402 نظرات (0)

برخی افراد ممکن است بعد از درمان عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی، تورم و سوزش را تجربه کنند و معمولاً می‌توانند این عوارض را در خانه درمان کنند. هرکسی که متوجه علائم عفونت پوستی شود باید به پزشک مراجعه کند. هر فردی که قصد باردار شدن دارد باید قبل از لیزر موهای زائد با پزشک خود صحبت کند. پزشک می‌تواند در مورد گزینه‌های دیگر توصیه کند، زیرا لیزر موهای زائد اغلب به جلسات متعددی نیاز دارد که نباید در دوران بارداری انجام شود.

بنابراین، تضاد بین رنگ مو و پوست - موهای تیره و پوست روشن - بهترین نتایج را به همراه دارد. 25000 از آنها روی بدن ما پراکنده شده اند، در حالی که حدود 90000 تا 150000 روی سر ما جمع شده اند. در حالی که ما موهای سر خود را برای یک یال رویایی پرورش می دهیم، برخی از ما باید به آرامی و به طور دائم سایر موهای کوچک مورد علاقه خود را حذف کنیم، به خصوص در تابستان. اصلاح، اپیلاسیون، شکرک زدن، اپیلاسیون یا درمان با نور (لیزر) - روش‌های زیادی برای خلاص شدن از شر موهای کوچک ناخواسته وجود دارد. اما چه چیزی در از بین رفتن سریع، دائمی و مهمتر از همه بدون درد موها موثر بوده است؟ چگونه فوتونیک می تواند کمک کند و آیا لیزر موهای زائد بهترین انتخاب است؟

باید یک روز قبل از قرار ملاقات، ناحیه پوست را بتراشید. نواحی رایج برای درمان عبارتند از صورت، سینه، پاها، بازوها، زیربغل و خط nội y.

با این حال، در بیشتر موارد، این موها خود به خود می ریزند، بنابراین اگر تا پایان بارداری خود صبر کنید، ممکن است نیازی به درمان دارویی نداشته باشید. افرادی که پوست روشن‌تری دارند، احتمالاً تغییرات رنگدانه‌ای تیره‌تری را تجربه می‌کنند. افرادی که دارای رنگ پوست تیره تر هستند ممکن است بیشتر در معرض تغییرات رنگدانه های روشن تر باشند. این تغییرات به مرور زمان محو می شوند و پوست به حالت عادی باز می گردد. برای از بین بردن دائمی مو، تکنسین باید بداند که چگونه موها را هدف قرار دهد و نوع مناسب لیزر را انتخاب کند. تحقیقات منتشر شده در سال 2013 نشان داد که لیزرهایی که طول موج های طولانی تری تولید می کنند روی پوست های تیره بهترین عملکرد را دارند.

پس از اولین درمان، می‌توانید 10 تا 25 درصد موهای کمتری نسبت به قبل داشته باشید. پس از هر درمان متوالی، شاهد انباشتگی نتایج خواهید بود. به طور کلی، نازک شدن مو اولین مرحله است و می توانید این را بعد از یک یا دو جلسه مشاهده کنید.
در صورت تمایل می توانید سایر مقالات در این زمنیه را در سایت https://www.payetakhtseram.ir بخوانید

اگر این اتفاق افتاد که درد را تجربه کردید، پزشک شما می‌تواند شدت لیزر را کاهش دهد. به لطف پیشرفت‌های جدید در فناوری لیزر موهای زائد، افرادی که رنگ پوست تیره دارند، اکنون از همان سطح ایمنی با افرادی که پوست روشن‌تری دارند، برخوردار هستند. و دیگر نمی‌توانید به برش‌های تیغی که می‌تواند منجر به زخم‌های ناخوشایند شود، تکیه کنید. به طور کلی، لیزر موهای زائد برای اکثر افراد بی خطر و موثر است. به عنوان یک اقدام احتیاطی، نباید این عمل را در نزدیکی چشم یا در دوران بارداری انجام دهید. در صورت بروز علائم نادر پس از لیزر موهای زائد به پزشک مراجعه کنید.

در زمان بهبودی، ناحیه آسیب دیده باید به عنوان زخم درمان شود. افراد باید هر گونه علائم عفونت را به متخصص پوست گزارش دهند. پس از واکنش اولیه، معمولاً ظرف چند ساعت پس از درمان، تحریک باید کاهش یابد. تورم و قرمزی ممکن است به کمپرس یخ یا حمام خنک پاسخ خوبی بدهد. برداشتن مقدار کمی از مو از ناحیه ای مانند لب بالایی نسبت به برداشتن مو از کل ساق پا هزینه کمتری دارد.

اسکراب گلیکولیک Skinstitut™ 14% توصیه می شود که 5 روز پس از درمان استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که موها از فولیکول ریخته می شوند و به درمان موهای زیر پوستی کمک می کند. ما یک دوره اولیه 8 تا 12 درمان را با فاصله 4 هفته (بسته به ناحیه و رنگ پوست) توصیه می کنیم. از شر موهای زیر پوستی خلاص شوید - رشد زمانی اتفاق می افتد که موها پس از اصلاح یا اپیلاسیون دوباره رشد می کنند و برجستگی های قرمز کمی روی پوست ایجاد می کنند. لیزر موهای زائد فولیکول مو را در ریشه هدف قرار می دهد و از توانایی مو برای رشد بدون آسیب رساندن به سطح پوست جلوگیری می کند. برخی از آنها پس از 3 تا 8 جلسه اولیه به درمان های لمسی، به خصوص در مناطق بزرگ نیاز دارند. اگر پوست تیره تری دارید، پزشک ممکن است کرم سفید کننده پوست را تجویز کند.

متخصص معمولاً ژل خنک یا اسپری هوای خنک کننده را روی ناحیه پوست اعمال می کند. درباره انتخاب افرادی که عمل زیبایی شما را انجام می دهند بیشتر بخوانید. همه دستگاه‌های موجود در فهرست ما، در زیر، توسط FDA پاک شده‌اند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که لیزر موهای زائد از شر تمام موها خلاص شود. پس از خرید درمان حذف موهای تنبل خود، می توانید بلافاصله اولین درمان خود را رزرو کنید. قبل از این قرار ملاقات نیازی به تست پچ یا مشاوره نیست. ناحیه آسیب دیده ممکن است شبیه پوستی باشد که به تازگی اپیلاسیون یا کنده شده است. برخی از متخصصان پوست از یک بی حس کننده موضعی برای کاهش میزان واکنش پوست فرد به این فرآیند استفاده می کنند. افرادی که درد شدید، تب، پوسته پوسته شدن، تاول یا سایر علائم آسیب یا عفونت پوستی را تجربه می‌کنند باید به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 8,678
  • بازدید کلی : 139,249