loading...

اطلاعات خوب

برای تحصیل یا کار در کانادا، شهروند ایالات متحده باید مجوز مناسب را دریافت کند، که نیاز به درخواست به مقامات مهاجرت کانادا دارد. یک تبعه خارجی که در داخل یا خارج از کانادا است، ممکن است بر اساس شرایط

یک دوست بازدید : 295 دوشنبه 29 فروردین 1401 نظرات (0)

برای تحصیل یا کار در کانادا، شهروند ایالات متحده باید مجوز مناسب را دریافت کند، که نیاز به درخواست به مقامات مهاجرت کانادا دارد. یک تبعه خارجی که در داخل یا خارج از کانادا است، ممکن است بر اساس شرایط شخصی خود به عنوان پناهنده، واجد شرایط اقامت دائم باشد. برای واجد شرایط بودن برای این مسیر ورود، دولت زمینه های بشردوستانه را در کنار سایر عوامل در نظر خواهد گرفت. وکلای مهاجرت دارای مجوز و نظارت توسط انجمن های حقوقی استانی یا منطقه ای هستند که شایستگی، حرفه ای بودن و اخلاق را تضمین می کنند.

ویزای مادرم و برادر وابسته ام با سندرم داون را گرفتم.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی جعل اسناد به سایت ما مراجعه نمایید
من برای همیشه از او و گروه حقوقی Bellissimo سپاسگزار و سپاسگزار هستم، آنها حرفه ای هستند و برای رسیدگی به هر موردی مجهز هستند. من آن را به همه کسانی که به دنبال شروع یک پروسه مهاجرت هستند توصیه می کنم.

ما تجربه و دانش را ترکیب می کنیم تا قویاً شما را در برابر مقامات مهاجرت کانادا نمایندگی کنیم. ما انواع درخواست ها را ارسال می کنیم، شما را برای مصاحبه آماده می کنیم، شما را در دادگاه تجدید نظر نمایندگی می کنیم. تیم چند فرهنگی BLGPC تخصص های بسیاری را در بر می گیرد و کارکنان ما از آموزش دیده ترین و با تجربه ترین وکلا، مشاوران و کارمندان مهاجرت در کشور هستند. هزینه استخدام وکیل مهاجرت چقدر است؟ ما کاملاً شفاف هستیم و تمام هزینه های قانونی خود را در این صفحه منتشر می کنیم. این صفحه تمام هزینه های قانونی درخواست های ویزا و اقامت کانادا را در هر دسته نشان می دهد. اگر دسته درخواست شما در اینجا نشان داده نشده است، هزینه ای در طول قرار ملاقات مشاوره به شما اعلام می شود.

در کانادا زندگی کنید

کارت اقامت دائم کانادا سندی است که به شخصی که صاحب آن است این امکان را می دهد که در هر نقطه از کانادا زندگی و کار کند. این سند وضعیت اقامت دائم را برای دارنده فراهم می کند که از حقوق و مسئولیت های مشترک بسیاری مانند هر شهروند کانادایی برخوردار است. مقیم دائم ممکن است در شرایط خاصی مانند غیبت طولانی مدت از کشور یا ارتکاب جرم، وضعیت قانونی خود را از دست بدهند. به طور خلاصه، مقیم دائم یک شهروند غیر کانادایی است که توسط دولت به او اجازه اقامت دائم در کانادا داده شده است.

من همچنین از خانم آتنا، خانم ویولا و سایر اعضای شرکت که مدتهاست روی پرونده من کار می کنند و تلاش جمعی آنها نتایج مثبت و معنی داری در پرونده من داشته اند تشکر می کنم. و تیم او به هر کسی که به خدمات حقوقی حرفه ای در قانون مهاجرت نیاز دارد. وکیل مهاجرت تورنتو ما به مشتریان در زمینه اقامت دائم، ورود سریع، مجوز کار، مجوزهای تحصیل، حمایت مالی از همسر و والدین، ویزای تجاری، ویزای شرکت، برنامه های نامزد استانی و موارد دیگر کمک می کند. به عنوان پزشکان دارای مجوز در کانادا، ما می توانیم شما را در برابر مقامات مهاجرت و در دادگاه تجدید نظر نمایندگی کنیم.

کسانی که مایلند فرآیند مهاجرت را شروع کنند یا از خدمات دفتر ما استفاده کنند، می‌خواهند یک توافق نامه کتبی با ما امضا کنند که خدمات ارائه شده و هزینه‌های مربوطه را مشخص می‌کند. پس از حفظ، دفتر ما به مشتری خود در فرآیند آماده سازی، تشکیل پرونده و رسیدگی به درخواست مهاجرت کمک می کند، یا خدمات دیگری را در صورت نیاز و در صورت نگهداری ارائه می دهد. دفتر وکالت متیو جفری اهمیت هر پرونده را برای هر مشتری تشخیص می دهد و ما با هر پرونده به گونه ای برخورد می کنیم که گویی متعلق به خودمان است. ما همیشه تلاش خواهیم کرد تا بالاترین سطح مراقبت و کیفیت را در کار خود ارائه دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما بهترین شانس موفقیت را در امر مهاجرت خود دارند. علاوه بر این، ما این فرآیند را تا حد امکان بدون استرس انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که موضوع به آرامی و بدون تاخیر پیش می رود. درخواست ویزای کانادا یا برخورد با مقامات مهاجرت می تواند کار بزرگی باشد، اما ما تمام اقدامات ممکن را انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که پرونده شما به سرعت، حرفه ای و با موفقیت پیش می رود.

مهاجرت عمومی

وکلای مهاجرت ما در زمینه تجدید نظر، پرونده های غیرقابل پذیرش پزشکی و کیفری تخصص منحصر به فردی دارند و به کلیه نیازهای مهاجرت شرکتی و فردی کانادا خدمات ارائه می دهند. Canadim یک شرکت حقوقی مهاجرتی کانادا است و شریک مدیر ما، Renaud Dery، یک وکیل مهاجرت کانادایی است. کانادا به طور سنتی یک کشور مهاجر است و در طول تاریخ خود پذیرای میلیون ها مهاجر جدید بوده است.

حتی اگر شما ممکن است مطابق با سیاست مهاجرت کانادا واجد شرایط باشید، هیچ کس هیچ گاه تضمین موفقیت آمیز فرآیند درخواست را ندارد. شما باید درخواست خود را مطابق با قوانین مهاجرتی موجود آماده کنید و آن را به همراه مدارک پشتیبان صحیح ارسال کنید تا توسط اداره مهاجرت کانادا تایید شود. فرمتی که باید رعایت شود توسط مقامات مهاجرت به وضوح بیان نشده است و در بسیاری از مواقع بسیاری از متقاضیان پرونده های خود را به اشتباه ارسال می کنند و به طور اجتناب ناپذیری منجر به رد می شود. بنابراین، توصیه می شود برای کل مراحل درخواست، یک وکیل حرفه ای مهاجرت انتخاب کنید.

در صورت نیاز به توضیح، می‌توانید مستقیماً از طریق ایمیل به دفتر ما مراجعه کنید. کسانی که معتقدند پرونده واجد شرایطی دارند باید با دفتر ما تماس بگیرند تا برای مشاوره وقت ملاقات بگذارند. وقت مشاوره را می توان با تماس با دفتر ما و صحبت با مسئول پذیرش تعیین کرد.

در موسسه حقوقی مهاجرت پونا، ماموریت ما ارائه بهترین راه حل های قانونی به مشتریان تجاری و مشتریان فردی در عین ارائه بالاترین استاندارد خدمات است. بنابراین، مهم نیست که در کجای دنیا قرار دارید، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که به اهداف مهاجرتی خود دست یابید. همچنین، از آنجایی که کار ما متشکل از قوانین مهاجرت کانادا و ایالات متحده است، می‌توانیم به شما در تمام موارد پیچیده مهاجرت، زندگی، کار یا تحصیل در کانادا و/یا ایالات متحده کمک کنیم. در اولین مشاوره ای که با یک وکیل مهاجرت دارید، ابتدا از شما پرسیده می شود که چرا به خدمات ما نیاز دارید.

این برنامه ای است که در آن استان ها و مناطق کانادا می توانند اتباع خارجی را برای مهاجرت به کانادا با در نظر گرفتن توانایی های آنها برای کمک موفقیت آمیز به اقتصاد استان خاص معرفی کنند. برای واجد شرایط بودن تحت این برنامه، یک خارجی باید مهارت ها، تحصیلات و تجربه کاری لازم را داشته باشد. در این برنامه، یک خارجی باید ابتدا توسط یک استان یا قلمرو خاص کانادا نامزد شود، قبل از اینکه برای اقامت دائم کانادا به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا اقدام کند. ما سابقه معتبر و طولانی با مقامات مهاجرت و دادگاه ها داریم. وکلای مهاجرت ما روی مواردی کار کرده اند که قانون مهاجرت را شکل داده است. مایلم از آقای بللیسیمو، خانم کیلی اندرسون، آقای جان ویگل و بقیه اعضای گروه حقوق بللیسیمو برای کمک به من برای اقامت دائم کانادا تشکر کنم.

من بسیار خوشحالم که با گروه حقوقی Bellissimo کار کردم و بدون هیچ شکی آن را به همه توصیه می کنم. وکلا یا وکلای مهاجرتی کانادا نسبت به مشاوران تجربه تحصیلات حقوقی بسیار بیشتری دارند. وکلای مهاجرت برای وکیل شدن باید در دانشکده حقوق شرکت کنند و مدرک سه ساله خود را بگذرانند. آنها همچنین ملزم به تکمیل آزمون وکالت برای ثبت نام قانونی هستند. بسیاری از وکلا علاوه بر تحصیلات خود، یک دوره کارآموزی را در یک شرکت حقوقی در طول یا بعد از تحصیل خود می گذرانند.

اکثر برنامه های حقوقی نیز قبل از حضور در دانشکده حقوق نیاز به مدرک کارشناسی دارند، به این معنی که وکلا معمولا چندین سال تحصیلات پس از متوسطه دارند. واقعیت این است که یک مقیم دائم و یک شهروند کانادایی از حق یکسانی برای زندگی، کار و تحصیل در هر نقطه از کانادا برخوردار هستند. هر دو مجاز به استفاده و دسترسی به مراقبت های بهداشتی همگانی و سیستم های آموزش رایگان ارائه شده توسط دولت هستند. آنها همچنین حق دارند مالیات را به طور مسئولانه بپردازند، اگرچه شهروندان کانادایی در مقایسه با ساکنان دائمی حقوق بیشتری دارند.

ما در ابتدا از شما در مورد شرایط، شرایط و اهداف مهاجرتی شما سوال خواهیم کرد. تیم ما سوالات مربوطه را از شما می پرسد تا درک دقیق تری از هرگونه نگرانی حقوقی بالقوه ای که ممکن است در طول فرآیند درخواست ایجاد شود، به دست آورید. زمانی که تصویر واضحی از نیازهای شما داشته باشیم و مسیر صحیح اقدام را مشخص کنیم، می‌توانیم بهترین گزینه‌های مهاجرتی را به شما راهنمایی کنیم. ما به ارائه مشاوره مهاجرتی عالی و مراقبت پاسخگو به مشتری افتخار می کنیم. هر مشتری توجه شخصی را از یک وکیل مهاجرت دارای مجوز دریافت می کند.

Canadim یک موسسه حقوقی مهاجرتی کانادایی است که در مونترال، کبک واقع شده است

او در حفظ آرامش من در هر لحظه ای که من هر لحظه وحشت داشتم شگفت انگیز بود. ما اکنون فقط منتظریم تا به لطف او کارت های روابط عمومی خود را از طریق پست دریافت کنیم. وقتی نوبت به درخواست شهروندی می رسد، در آینده به جز کریستال به سراغ هیچ کس دیگری نخواهیم رفت. من و شوهرم از اینکه او را پیدا کردیم بسیار سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظریم تا در آینده دوباره با او کار کنیم. شهروندان کانادایی یا مقیم دائمی که درخواست حمایت از یکی از اعضای خانواده آنها توسط مقامات مهاجرت رد شده است، می توانند ظرف 30 روز به بخش تجدید نظر مهاجرت شکایت کنند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل تخلیه ملک بازدید نمایید
بیش از 60 برنامه مختلف برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، بررسی پرونده شما توسط وکیل مهاجرت بهترین مسیر را برای شما تعیین می کند. کانادا از شهروندان ایالات متحده آمریکا برای بازدید، تحصیل، کار یا زندگی دائمی در این کشور استقبال می کند. شهروندان آمریکایی می توانند به عنوان بازدید کننده بدون ویزا به مدت حداکثر شش ماه در هر زمان وارد کانادا شوند.

در نتیجه، شانس بیشتری برای ماندن در کانادا پس از فارغ التحصیلی از یک مدرسه کانادایی وجود دارد که به شما امکان می دهد تجربه کاری قابل توجهی در کانادا به دست آورید. این تجربه کاری نقشی اساسی در موفقیت آمیز بودن درخواست اقامت دائم شما خواهد داشت. نه، دولت کانادا این نوع خدمات شخصی را ارائه نمی دهد. با توجه به تعداد درخواست هایی که هر سال وارد می شود، این فرآیند امکان پذیر نیست.

شرکت ما در کمک به شهروندان کانادایی و مقیم دائم در فرآیند حمایت از همسر، قانون عادی، والدین، فرزند، اعضای خانواده نامعلوم آنها تخصص دارد. ما طیف کاملی از خدمات را با تخصص و راهنمایی بی‌نظیر ارائه می‌کنیم تا فرآیند را تا حد امکان راحت کنیم. سال‌ها بعد، با ناامیدی، در مرحله نامه انصاف رویه‌ای، به نظر می‌رسید تحقیقات اینترنتی نشان می‌دهد که قانون بللیسیمو ممکن است شرکتی باشد که با مشکل ما برخورد کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 986
  • بازدید سال : 8,652
  • بازدید کلی : 139,223