loading...

اطلاعات خوب

کارکنان MLA، وکلای مدافع حقوق، شرکای اجتماعی، و حامیان عمومی، همگی نقش مهمی را در حصول اطمینان از اینکه زمینه بازی قانونی هموار می شود، ایفا می کنند تا کسانی که نیاز دارند به عدالت دسترسی برابر داشته

یک دوست بازدید : 265 جمعه 02 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

کارکنان MLA، وکلای مدافع حقوق، شرکای اجتماعی، و حامیان عمومی، همگی نقش مهمی را در حصول اطمینان از اینکه زمینه بازی قانونی هموار می شود، ایفا می کنند تا کسانی که نیاز دارند به عدالت دسترسی برابر داشته باشند. به دلیل این حمایت های متنوع است که MLA می تواند هر ساله صدای ده ها هزار نفر از مردم مریلندی که از نظر اقتصادی محروم و آسیب پذیر هستند باشد. LawRight قرار ملاقات هایی را با وکلای دادگستری ارائه می دهد که در انجام وظایف قانونی لازم برای پیشبرد مراحل دادگاه مشاوره و کمک می کنند.

حساب های مشاوره و کمک

بسیاری از این برنامه ها و خدمات به افرادی که تا 125 درصد از دستورالعمل های فقر فدرال درآمد دارند محدود نمی شود. برخی از برنامه ها ممکن است بودجه ای داشته باشند که آنها را قادر می سازد، برای مثال، به هر آمریکایی مسن تر یا قربانی خشونت خانگی بدون در نظر گرفتن درآمد خدمت کنند. او عضو کانون وکلای دادگاه عالی و کانون وکلای دادگاه ناحیه است. زمینه های کاری او قوانین جزایی، قوانین مدنی، امور مربوط به صاحبخانه، خدمات است

کمک حقوقی انتاریو

بله، تا زمانی که واجد شرایط دریافت خدمات حقوقی رایگان طبق بخش 12 قانون مقامات خدمات حقوقی، 1987 هستید، می توانید در هر مرحله از پرونده برای دریافت کمک حقوقی رایگان درخواست دهید. حتی اگر قبلاً وکیل شخصی خود را داشته باشید و نیاز داشته باشید. یک وکیل تحت کمک حقوقی رایگان تنها در مرحله تجدید نظر، شما می توانید درخواست خود را برای استفاده از همان. وکیل تپش آگاروال یک وکیل مستقر در جیپور است و از سال 2007 به وکالت مشغول است.

دادگاه و کارکنان آن نمی توانند مشاوره حقوقی ارائه دهند یا به عنوان جایگزین وکیل عمل کنند. کارکنان دادگاه نمی‌توانند هیچ توصیه‌ای مبنی بر اینکه آیا باید در هر مورد خاص از وکیل استفاده کنید یا خیر، ارائه کنند. با این حال، در صورتی که بخواهید وکالت یا کمک حقوقی دریافت کنید، اما وکیل ندارید یا نمی دانید چگونه وکیل پیدا کنید، دادگاه آماده ارائه اطلاعات زیر است.

در حال حاضر، Piyush و PSP Legal بیش از 5000 خریدار خانه را در مقابل حدود 25 سازنده/توسعه‌دهنده در کمیسیون ملی رسیدگی به اختلافات مصرف‌کننده نمایندگی می‌کنند. پیوش وکالت خود را به عنوان کارآموز در یک شرکت حقوقی مستقر در لندن به نام Bowling Co آغاز کرد. خط مشاوره آموزش ملی ارائه اطلاعات و مشاوره و نمایندگی برای خانواده های کم درآمد. واحد وکالت حقوقی آموزش در جنوب شرقی انگلستان مشاوره و نمایندگی برای کودکان و/یا والدین درگیر در اختلافات آموزشی با یک مدرسه یا LEA ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت مشاور حقوقی بازدید نمایید
MLA به حفظ نیازهای اولیه انسانی و حقوق اولیه بشری مراجعین اختصاص دارد، به ویژه هنگامی که آنها در سیستم قضایی حرکت می کنند.

یک خانواده ممکن است نگران شرایط ناامن مسکن یا اخراج پسر از مدرسه باشد، اما آنها اغلب اینها را مشکلات شخصی یا اجتماعی یا فقط بدشانسی می دانند، در حالی که یک وکیل کمک حقوقی مدنی ممکن است بتواند راه حل قانونی را شناسایی کند. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که افراد فقیر دوبرابر بیشتر از همتایان با درآمد متوسط ​​خود هیچ کاری برای رسیدگی به مشکلات عدالت مدنی خود انجام نمی‌دهند، حتی اگر حتی بیشتر به کمک نیاز داشته باشند. و این فقط فقرا نیستند که پتانسیل کمک حقوقی مدنی را نادیده می گیرند. سیاست گذاران فدرال می توانند نقش ارزشمندی در افزایش آگاهی ایفا کنند، زیرا می توانند اطلاعاتی را به افرادی که به کمک نیاز دارند، و همچنین به دریافت کنندگان و شرکای غیرانتفاعی و دولتی که به اجرای برنامه ها و ابتکارات فدرال کمک می کنند، برسانند. کمک حقوقی مریلند کمک حقوقی مدنی متحول کننده زندگی را به ساکنان واجد شرایط در هر بخش از ایالت ارائه می دهد. از سال 1911، MLA خدمات حقوقی با کیفیتی را به افراد و جوامع کم درآمد و به حاشیه رانده شده ارائه کرده است - به آنها کمک می کند تا مسائل حقوقی مدنی خود را برطرف کنند و برای غلبه بر چالش ها، دستیابی به ثبات و استقلال و در مجموع یک زندگی بهتر توانمند شوند.

"کمک حقوقی مدنی" یا "خدمات حقوقی مدنی" به همه این برنامه ها اشاره دارد. کمک حقوقی مدنی کمک حقوقی رایگان به افراد کم درآمد و متوسط ​​است که مشکلات حقوقی مدنی دارند. در عوض، کمک های حقوقی مدنی به مردم کمک می کند تا به نیازهای اولیه مانند مراقبت های بهداشتی، مسکن، مزایای دولتی، اشتغال، و خدمات آموزشی دسترسی پیدا کنند. بسیاری از مردم با تعجب متوجه می شوند که حق داشتن وکیل محدود به پرونده های جنایی است. سازمان‌های تأمین‌شده توسط LSC حدود 25 درصد از مجموع ارائه‌دهندگان کمک‌های حقوقی مدنی در سطح ملی را تشکیل می‌دهند. کمک حقوقی، هماهنگی برنامه های حرفه ای، یا تخصص در کمک به خود.

کمک حقوقی مریلند طیف کاملی از خدمات حقوقی مدنی رایگان را به افراد واجد شرایط مالی ارائه می دهد. کار قانونی ما به حمایت از نیازهای اساسی مردم و حقوق بشر کمک می کند. خدمات مشاوره حقوقی رایگان ما مشاوره حقوقی رایگان و مستقلی را از وکلا و وکلای دادگستری ارائه می دهد که سخاوتمندانه وقت خود را رایگان می دهند.

او به عنوان وکیل مستقل خدمات حقوقی و مشاوره ای ارائه می دهد. وکیل تاپش آگاروال در سال 2007 در شورای وکلای دادگستری ثبت نام کرد. او تحصیلات حقوقی خود را از دانشگاه راجستان به دست آورده و دارای تجربه گسترده ای در کار در پیچیده ترین زمینه های امور کیفری، امور مدنی، حمایت از مصرف کننده، چک برگشتی، املاک و مستغلات است. حقوق، امور قصور پزشکی، حقوق خانواده، امور زوجیت، پیش نویس، درآمد و حقوق عمومی. او تجربه‌ای در رسیدگی مؤثر به پرونده‌های مختلف دارد و اغلب در دادگاه عالی راجستان، دادگاه منطقه جیپور، انجمن مصرف‌کننده منطقه جیپور، کمیسیون رسیدگی به اختلافات مصرف‌کننده ایالتی راجستان ظاهر می‌شود. او مشتاقانه به دستیابی به اهداف مشتری خود با دلسوزی و حمایت دقیق اعتقاد دارد.

وکیل تپش آگاروال به ارائه خدمات حقوقی به موقع و پاسخگو برای موکلین خود با ارائه سریع ترین اقدامات حقوقی به آنها مشهور است. پرونده های مدنی (غیر کیفری) اغلب اختلافات خصوصی بین مردم یا اختلافات در مورد خدمات دولتی یا محلی است. می توانید بررسی کنید که آیا واجد شرایط دریافت کمک حقوقی مدنی در GOV.UK هستید یا خیر.

قرارهای روزانه برای مشاوره حقوقی در مورد طیف وسیعی از موضوعات حقوق مدنی به صورت حضوری و تلفنی با وکلای بخش حقوق مدنی دفتر پرت ما در دسترس است. در حالی که هنوز نیاز به تحقیقات بیشتر در مورد تأثیر دسترسی به کمک حقوقی مدنی وجود دارد، بسیاری از مطالعات نشان می‌دهند که افرادی که از کمک حقوقی دریافت می‌کنند، در طیفی از مشکلات، نتایج بهتری نسبت به افرادی که دریافت نمی‌کنند، دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، در پرونده های مسکن، یک کارآزمایی کنترل تصادفی نشان داد که 51 درصد از مستاجران در مراحل تخلیه بدون وکیل خانه های خود را از دست داده اند، در حالی که تنها 21 درصد از مستاجران با وکیل، مالکیت خود را از دست داده اند. و تحقیقات دو اقتصاددان نشان می‌دهد که تنها خدمات عمومی که در درازمدت سوءاستفاده خانگی را کاهش می‌دهد، دسترسی زنان به کمک‌های حقوقی است.

ما مشاوره حقوقی در مورد مسائل عمومی، شغلی و خانوادگی ارائه می دهیم. قرار ملاقات ها 15 دقیقه است و با هدف ارائه مشاوره اولیه است، متاسفانه به عنوان یک موسسه خیریه بودجه لازم برای ارائه کمک های مداوم را نداریم.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی این سایت کلیک کنید
به قربانیانی که تصاویر صمیمی خود را به اشتراک گذاشته اند یا در جایی که تهدید به اشتراک گذاری تصاویر وجود دارد، مشاوره رایگان ارائه می دهد. خدمات رایگان به هر یک از افراد عمومی که در این زمینه ها به مشاوره حقوقی نیاز دارند.

این سرویس مشاوره حقوقی، کمک، و نمایندگی برای استیناف های واجد شرایط NDIS ارائه می دهد. این ممکن است شامل کمک به افرادی باشد که از دسترسی به NDIS رد شده‌اند، یا برای شرکت‌کنندگان NDIS که با تصمیمی که توسط آژانس ملی بیمه معلولیت گرفته شده مخالف هستند، مانند حمایت‌های مالی در طرحشان. Legal Aid WA ممکن است در بررسی های داخلی NDIS و درخواست های خارجی به دادگاه تجدید نظر اداری کمک کند. این سرویس به اصحاب دعوای بدون وکالت کمک می کند که در دادگاه فدرال استرالیا و دادگاه منطقه فدرال استرالیا حاضر شوند. مشاوره حقوقی و کمک حقوقی در طیف وسیعی از موارد از جمله ورشکستگی، استخدام و درخواست مهاجرت ارائه می شود.

پروژه ای از ائتلاف برای دسترسی به دادگاه، کمک حقوقی ایندیانا به افرادی در سراسر ایندیانا کمک می کند که به دنبال کمک حقوقی مدنی در مورد مسائل غیر کیفری از جمله خانواده، مسکن و مراقبت های بهداشتی هستند. از طریق کمک حقوقی ایندیانا، می توانید کمک حقوقی کم هزینه و بدون هزینه را در نزدیکی خود بیابید، از یک وکیل سوال بپرسید، به فرم ها و اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید و موارد دیگر. برای مشاهده این خدمات، به راهنمای حقوقی ایندیانا مراجعه کنید. اگر نمی توانید یک وکیل تهیه کنید، ممکن است شما را به یک کلینیک حرفه ای محلی ارجاع دهیم که در آن وکلا مشاوره حقوقی رایگان در مورد مسائل مربوط به خانواده و قانون مدنی ارائه می دهند. ممکن است لازم باشد برای خدمات حقوقی که دریافت می کنید چیزی بپردازید. اگر مطمئن نیستید که آیا یا چگونه می‌توانید ادامه دهید، باید به دنبال مشاوره حقوقی باشید.

Legal Aid WA ممکن است بتواند در صورت رد درخواست شخص برای ویزای حفاظتی، به بررسی شایستگی درخواست برای بررسی قضایی بپردازد. خدمات مستقیم توسط وکلای کمک حقوقی و داوطلبان حرفه ای مانند وکالت در دادگاه و مشاوره حقوقی برای کمک به شناسایی مسائل حقوقی و راه حل های ممکن. Legistify یک "خدمات ارجاع وکیل" نیست و مشاوره حقوقی ارائه نمی دهد و در هیچ گونه نمایندگی قانونی شرکت نمی کند. Legistify یک شرکت حقوقی یا جایگزینی برای وکیل یا شرکت حقوقی نیست. پیوش شریک موسس شرکت حقوقی مستقر در دهلی به نام PSP LEGAL است.

کلینیک حقوقی دانشکده UConn به افرادی که توانایی پرداخت وکالت را ندارند، در درجه اول به جامعه هارتفورد بزرگ کمک حقوقی ارائه می دهد. ، در پردیس دانشکده حقوق UConn، به ارائه خدمات حقوقی مقرون به صرفه در مورد مسائل مدنی به مشتریانی که در غیر این صورت توانایی پرداخت وکالت و وکالت خصوصی را نداشتند، کمک می کند. دعوای مدنی اصطلاحی است که برای توصیف روند قانونی اعمال شده در امور غیر کیفری به کار می رود. بنابراین دعوای مدنی اقامه دعوی مدنی و درخواست بعدی آن است. دعوای حقوقی مدنی در یک دعوای غیر کیفری گنجانده می شود تا به حل آن کمک کند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 1,026
  • بازدید سال : 8,692
  • بازدید کلی : 139,263