loading...

اطلاعات خوب

بیمارانی که بونیون، جراحات و درد در پاها و مچ پا دارند، ممکن است از روش‌های مختلف انجام شده توسط این نوع جراح اطفال راحت شوند. با تخصص های بسیار زیادی که در زمینه جراحی وجود دارد، می توانید خود ر

یک دوست بازدید : 119 دوشنبه 09 خرداد 1401 نظرات (0)

بیمارانی که بونیون، جراحات و درد در پاها و مچ پا دارند، ممکن است از روش‌های مختلف انجام شده توسط این نوع جراح اطفال راحت شوند. با تخصص های بسیار زیادی که در زمینه جراحی وجود دارد، می توانید خود را در انواع مختلف جراحی کمک کنید. درباره متخصصان جراحی که ممکن است در اتاق عمل با آنها کار کنید بیشتر بیاموزید. در حالی که این پزشکان معمولا به عنوان "چشم پزشک" شناخته می شوند، آنها از نظر بالینی به عنوان چشم پزشک شناخته می شوند. به گفته ACS، این متخصصان پزشکی مراقبت جامع از چشم و بینایی را انجام می دهند.

هنگامی که آموزش خود را کامل کردید، انواع مختلفی از جراحان وجود دارند که به یک حرفه ای پرشور مانند شما نیاز دارند تا در روش های تغییر زندگی به آنها کمک کند. این جراحان متخصص در روش های درمان اختلالات غدد درون ریز، اغلب غده تیروئید، غدد پاراتیروئید و غدد فوق کلیوی هستند. آنها همچنین بیماران مبتلا به مشکلات مربوط به سیستم عصبی غدد درون ریز را درمان می کنند. جراحان تروما زمانی وارد عمل می شوند که بیماران به شدت آسیب دیده به اورژانس منتقل می شوند.

Obs جراح اقامتی

اما قبل از اینکه شغل خود را شروع کنید یا به دانشکده پزشکی بروید، باید به این فکر کنید که دوست دارید چه نوع جراح شوید. دست انسان یک سیستم بسیار پیچیده است، به همین دلیل است که برخی از جراحان تنها در روش‌های مربوط به دست، مچ دست و ساعد تخصص دارند. آنها بیمارانی را که دارای بیماری های ژنتیکی هستند یا کسانی که در این نواحی آسیب دیده اند درمان می کنند. جراحان ارتوپد طیف گسترده ای از مسائل مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی را پوشش می دهند، از جمله درمان عضلات، مفاصل، استخوان ها، عروق و پوست. بسیاری از جراحان در این زمینه پس از آموزش در زمینه مطالعه کلی جراحی ارتوپدی، در نهایت تخصص خود را در زمینه خاصی مانند جراحی ستون فقرات یا پزشکی ورزشی توسعه می دهند. همانطور که از نام آن پیداست، جراح عمومی یک متخصص عمومی است که دارای دانش و درک کلی در مورد آناتومی، روش های جراحی و مراقبت های بعد از عمل است.

این پزشکان گاهی اوقات به عنوان جراح قلب یا قلب و عروق نامیده می شوند. در SGU ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و هرگز اطلاعات شما را به شخص ثالث نمی فروشیم. من می‌دانم و موافقم که SGU ممکن است فرصت‌های آموزشی اضافی موجود در SGU، برنامه‌ها و خدمات مرتبط با درخواست من برای اطلاعات را به من نشان دهد. تصدیق می کنم که داده های من برای بهبود خدمات آموزشی، بازاریابی و تجزیه و تحلیل با شرکای منتخب وابسته به SGU جمع آوری و به اشتراک گذاشته خواهد شد.

انواع روش های انجام شده روزانه بر اساس نیازهای بیماران متفاوت است، اما معمولاً کار آنها بر روی ناحیه شکم متمرکز است. اغلب جراحان عمومی در بخش تروما یا مراقبت های ویژه برای انجام اقدامات جراحی اورژانسی کار می کنند. طبق گفته هیئت جراحی آمریکا، جراحان مراقبت های ویژه بر بیمارانی تمرکز می کنند که نیازهای جراحی حاد، تهدید کننده زندگی یا بالقوه تهدید کننده زندگی دارند. این متخصصان آموزش دیده در فلوشیپ تخصص خاصی در آسیب های ناشی از تروما، سوختگی، عمل، عفونت، التهاب حاد یا ایسکمی دارند. اگر به دنبال یک شغل پربار مراقبت های بهداشتی با تنوع زیاد هستید، تبدیل شدن به یک فناوری جراحی ممکن است مناسب باشد.

ACS توضیح می دهد که یک متخصص زنان و زایمان (OB/GYN)، به طور خاص برای مراقبت از دستگاه تناسلی زنان آموزش دیده است. آنها از نظر فنی در دو زمینه تخصصی که اغلب با هم ترکیب می شوند، فعالیت می کنند. مامایی به پزشکانی اطلاق می شود که با بیماران باردار کار می کنند، نوزادان را به دنیا می آورند و بلافاصله پس از تولد نوزاد از آنها مراقبت می کنند. متخصص زنان در درجه اول بیماری های دستگاه تناسلی زنان را درمان می کند. طبق اطلاعات ACS، کار یک جراح عمومی شامل طیف وسیعی از شرایط است که نواحی مختلف بدن را تحت تأثیر قرار می دهد. این یک تخصص فوق العاده همه کاره است که در بسیاری از شرایط و انواع روش ها، از جمله روش های آندوسکوپی و جراحی با کمک ویدئو، آموزش می دهد.

Obs جراح اقامتی

تعداد کمی از مسیرهای شغلی رضایت شخصی و حرفه ای یک جراح را ارائه می دهند. تقاضا برای جراحان متخصص با توجه به انجمن کالج های پزشکی آمریکا قابل توجه است، با پیش بینی کمبود 28700 جراح در ایالات متحده تا سال 2033. جراحانی که در روش های مربوط به قلب، ریه ها، مری و سایر اندام های داخل قفسه سینه تخصص دارند، در این دسته قرار می گیرند.

این جراحان آموزش دیده اند تا در شدیدترین شرایط برای نجات جان افراد در شرایطی که مرگ و زندگی در تعادل است کار کنند. اما انواع مختلفی از جراحان وجود دارند که در انواع مختلف جراحی تخصص دارند. برای کمک به درک بهتر آنچه که در آنجا وجود دارد، ما 20 نوع از رایج ترین جراحانی را که ممکن است به عنوان یک متخصص جراحی به آنها کمک کنید، تشریح می کنیم. دندانپزشکان اغلب بیماران را برای درمان نیاز به جراحی در دهان و فک به جراحان فک و صورت ارجاع می دهند. روش های متداول شامل کشیدن دندان عقل، جراحی ترمیمی و کاشت دندان است. مسائل مربوط به کولون، رکتوم، کانال مقعد و ناحیه پری آنال اغلب توسط جراح کولون و رکتوم انجام می شود.

Obs جراح اقامتی

جراحان پلاستیک بر ترمیم عیوب پوست و ساختار اسکلتی عضلانی زیرین بدن تمرکز می کنند. این جراحان بر تکنیک های پیوند بافت از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر تسلط دارند. آنها هم درمان های ضروری پزشکی و هم درمان های زیبایی را انجام می دهند. این جراحان علاوه بر داشتن تخصص پزشکی، در برقراری ارتباط و ارتباط با بیماران جوان متخصص می شوند. زنانی که حاملگی های پرخطر را تجربه می کنند یا با سایر مشکلات سلامت باروری مواجه می شوند ممکن است به جراح متخصص در این نوع مراقبت مراجعه کنند. رشد خوش خیم، بافت سرطانی و ناباروری شرایط معمولی هستند که ممکن است به این متخصصان جراحی نیاز داشته باشند.

همه جراحان دانش اصلی آناتومی، فیزیولوژی، متابولیسم، ایمونولوژی، آسیب شناسی، بهبود زخم، شوک و احیا، مراقبت های ویژه و غیره را توسعه می دهند. با این حال، بسیاری از پیچیدگی‌های بدن انسان نیاز به مطالعه خاص‌تری دارد، به همین دلیل است که پزشکان تخصص‌های جراحی خاصی دارند که می‌توانند حرفه خود را به آن اختصاص دهند. مگر اینکه به طور دیگری ذکر شده باشد، اطلاعات مربوط به هر یک از تخصص ها و تخصص های زیر از بخش پرسش و پاسخ دانشجویان پزشکی ACS می آید. ACS توضیح می دهد که یک پزشک در این تخصص جراحی، تعمیر، جایگزینی و بازسازی نقص های شکل و عملکرد بدن را انجام می دهد. این می تواند شامل سیستم اسکلتی عضلانی، ساختارهای جمجمه صورت، اوروفارنکس، اندام فوقانی و تحتانی، سینه و اندام تناسلی خارجی باشد.

این نوع جراح ممکن است طیف وسیعی از درمان‌ها را از جراحی‌های ترمیمی ضروری پزشکی گرفته تا عمل‌های زیبایی روی پلک‌ها انجام دهد. به دلیل ماهیت منحصر به فرد و پیچیده بیماری ها و بیماری هایی که کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد، معمولاً می توان تخصص اطفال را در سایر حرفه های جراحی یافت. جراحان اطفال در بالا و پایین دیافراگم - در داخل حفره سینه و شکم به طور منظم عمل می کنند.

انکولوژیست های جراحی، پزشکانی هستند که تحت کمک هزینه تحصیلی آموزش دیده اند و بر اساس ABS، بر تشخیص، درمان و ارائه توانبخشی برای بیماران سرطانی تمرکز دارند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بیمارستان مریم بازدید نمایید
آنها اغلب بیماران مبتلا به سرطان های نادر و بیمارانی را با موارد پیچیده ای که ممکن است به چندین روش نیاز داشته باشند، می بینند. هنگامی که از مشکلات پا یا مچ پا رنج می برید، این متخصص جراحی است که ممکن است به شما مراجعه کنید.

این نوع جراح شرایطی را که بر رگ ها و شریان ها تأثیر می گذارد درمان می کند. روش های جراحی می تواند برای آنوریسم، لخته شدن خون یا سخت شدن شریان ها تجویز شود. جراحان عروق اغلب زمانی که بیمار دچار سکته مغزی می‌شود یا تصور می‌شود قربانی بالقوه سکته مغزی است، وارد می‌شوند. جراحان اورولوژی با ارائه درمان برای دستگاه ادراری تناسلی مردان و دستگاه ادراری زنان، روش هایی را برای شرایط مختلف مانند بی اختیاری، سنگ کلیه و سرطان ارائه می دهند. این جراحان همچنین با مشکلات کلیه، مثانه، پروستات و غده فوق کلیوی کار می کنند.

برای بسیاری از پزشکان، جراحی عمومی پله ای برای مسیرهای شغلی مختلف است. علم پیوند عضو از اهداکننده به بیمار دیگر، علم پیچیده ای است، بنابراین نیاز به نوع خاصی از جراح دارد. این فرآیند به قدری پیچیده است که اکثر جراحان پیوند در یک عضو خاص تخصص دارند. در صورت نیاز به درمان شامل گوش، بینی یا گلو، یک جراح گوش و حلق و بینی فراخوانی می شود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین متخصص عمل جراحی هرنی نافی کلیک کنید
آنها انواع جراحی را روی حنجره، سینوس ها، دهان، گردن و صورت انجام می دهند.

همانطور که ACS توضیح می دهد، جراحان در این زمینه با سایر اندام ها و بافت ها نیز سروکار دارند که اغلب با همکاری متخصصان دیگر انجام می شود. شایان ذکر است این جراحان باید پس از گذراندن دوره آموزشی جراحی عمومی، دوره فلوشیپ را بگذرانند. برای کمک به افراد در مبارزه با چاقی، جراحان چاقی انواع مختلف جراحی از جمله بای پس معده، اسلیو گاسترکتومی و نوارهای قابل تنظیم معده را انجام می دهند.

این جراحان در مسائل بهداشتی مرتبط با روده بزرگ، راست روده و سیستم روده تخصص دارند. آنها اغلب بیماران را با برداشتن پولیپ و بافت سرطانی درمان می کنند و همچنین روش هایی را برای بیماری های التهابی روده ارائه می دهند. جراحان اکولوپلاستی در روش هایی که شامل حفره چشم، پلک ها، مجاری اشک و صورت نزدیک چشم می شود، تخصص دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 8,675
  • بازدید کلی : 139,246