loading...

اطلاعات خوب

در این صورت مبلغ بیشتری می پردازید ولی حداقل خیال تان بابت کاربردی بودن کابینت ها راحت است. اسباب کشی و باربری همیشه به معنای از دست دادن نقدینگی است مگر اینکه از فروش خانه سود برده و یا اینکه یک شغل

یک دوست بازدید : 140 جمعه 06 خرداد 1401 نظرات (0)

در این صورت مبلغ بیشتری می پردازید ولی حداقل خیال تان بابت کاربردی بودن کابینت ها راحت است. اسباب کشی و باربری همیشه به معنای از دست دادن نقدینگی است مگر اینکه از فروش خانه سود برده و یا اینکه یک شغل بهتر و با حقوق بیشتر به دست آورده باشید. با این حال باز هم نقل مکان می کنیم و به امید یک شروع دوباره زندگی خود را تغییر می دهیم. زمانی که کشو، کابینت و کمدهای چوبی برای ذخیره مواد بودار به کار می روند، بخشی از بوی ماده در آن وسیله چوبی می نشیند. این مسئله زمانی نگران کننده است که آن کمد برای ذخیره چیزهای دیگر هم به کار برود.

رنگ کاری کابینت های آشپزخانه

طرح کابینت روی یک دیوار انعطاف پذیرتر است زیرا یک طرف آن فضای باز است. در این شرایط افزودن یک جزیره آشپزخانه می تواند فضای بیشتری برای آماده سازی غذا و قرار دادن وسایل ایجاد کند. هوم سرویز به‌ عنوان یکبازار آنلاین خدماتطراحی شده است که در آن، هر شخصی بتواند برای انجام کارهای موردنیازش، افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند. از سوی دیگر بستری برای افراد و سرویس‌دهنده‌ها فراهم آمده است تا خدمات خود را به بهترین شکل معرفی و عرضه کنند.

همچنین در صورت تمایل می توانید از کابینت های آماده استفاده کنید. زیرا رفتن به پیک نیک، پیاده روی، تماشای تئاتر، یا دیدن از دوستان، جالب تر است. شاید تمیز نکردن خانه به مدت یک هفته اشکالی نداشته باشد اما برخی از عادت ها می تواند ارزش خانه را زیر سوال ببرد. اگر این وظایف مرتب انجام نشوند، ارزش خانه پایین آمده و هزینه بازسازی ها سر به فلک می کشد. در عرض ۳۰، ۴۴، ۵۸، ۷۲، ۸۰، ۸۸ و۱۱۶ سانتیمتر با توجه به ابعاد و فضای مورد نظر وجود دارد. کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا چند پیشنهاد قیمت از متخصصین دریافت کنید.

انتقال وسایل برقی مانند کلید محافظ، چراغها، ماشین لباسشویی به معنای تغییراتی بنیادی در دیوار و تغییر سیم کشی ساختمان است. طرح کلی آشپزخانه را بر اساس اندازه آشپزخانه تعیین می کنند. بنابراین تغییرات بزرگ نیازمند تلاش بیشتری بوده و هزینه بالاتری دارد. آشپزخانه هایی راهرویی فضای اندکی داشته و تغییرات مهمی در آن انجام نمی شود، بنابراین تنها باید چند تغییر سطحی ایجاد کنید.

اگر ارتفاع نصب کابینت بالایی خیلی نزدیک به کابینت زمینی باشد، موقع کار کردن دچار مشکل می شوید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعویض درب کابینت کلیک کنید
با بالاتر بردن کابینت های بالایی، فضا بازتر می شود اما موقع برداشتن لوازم داخل کابینت بالایی مشکلات زیادی خواهید داشت. در حالی که یکی از بهترین راه ها برای بازسازی آشپزخانه با بودجه کم این است که طرح کلی آن را نگه داشته و برخی از عناصر آن را تغییر دهید. انتقال و جابجایی وسایلی چون ماشین ظرفشویی، سینک و یخچال نیازمند استخدام نیروی خدماتی و لوله کش است.

می توانید با این طراحی زیبا و کم رنگ به آشپزخانه خود جلوه خاصی ببخشید. برای این کار می توانید از آبی کم رنگ، صورتی کم رنگ و حتی سفید استفاده کنید. در این پست چند پیشنهاد مد روز برای طراحی آشپزخانه شما داریم. پیش از رنگ زدن کابینت ها طبیعتا باید تصمیم بگیرید که می خواهید از رنگ روغنی استفاده کنید یا رنگ لاتکس بر پایه آب؟ می توان لاتکس را روی روغن استفاده کرد اما رنگ روغنی روی لاتکس نمی نشیند. بنابراین در صورتی که از رنگ قبلی خبر ندارید می توانید از لاتکس استفاده کنید.

خرید کابینت های جدید به این معناست که باید کم هزینه بودن را فراموش کنید و در عوض کابینت های جدید و دیدنی داشته باشید. به طور کلی، پروژه هایی که از ابتدا آغاز می شوند از پروژه هایی که برخی از لوازم را دارید هزینه بر تر هستند. همچنین اجتناب از مواد جدید برای کفپوش، شیشه، لمینت و چیزهای دیگر، به نفع محیط زیست است. چون به من گفتن کابینت هوایی ارتفاع ۷۰ و عمق سی سانت ۴۰ درصد و زمینی ارتفاع ۸۶ عمق پنجاه ۶۰ درصد از متراژ هست. کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به دریچه تجربه نو (سنجاق) است. داشتن یا نداشتن زمان عامل مهم در انتخاب یک متخصص یا نصب آن توسط خودتان است.

آموزش زیر را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه کاشی های خود را تعمیر کنید تا حمام یا آشپزخانه‌تان شکل کاملاً جدیدی به خود بگیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ماچوب بازدید نمایید
روکش جدید کابینت هم می تواند ظاهر و روکش در و کشوی کابینت ها را تغییر دهد. اگر کابینت را تعویض می کنید، به قسمت بیرونی آن ها توجه کنید.

برای کابینت دیواری اندازه ۷۰ سانتی متر در نظر گرفته شده و برای ابعاد بزرگتر، قیمت نهایی تفاوت خواهد کرد. در صورت عقد قرارداد، طراحی سه بعدی به رایگان انجام می شود. در غیر این صورت هزینه طراحی سه بعدی کابینت حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد. اگر قبلا تجربه ناخوشایندی از سفارش ساخت کابینت داشته اید و یا برای اولین بار قصد طراحی کابینت جدید را دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین صدها خدمات دیگر در هوم سرویز تحت عنوان خدمات فنی توسط همیاران متخصص هوم سرویز انجام می شود.

سرویس طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه توسط بهترین کابینت ساز تهران ارائه می شود. جهت ثبت سفارش رایگان می توانید از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. مبنای قیمت گذاری در این سرویس ساخت و نصب کابینت با ابعاد استاندارد است.

نصب کاشی، کاری است که خودمان می توانیم به راحتی انجام دهیم و باعث ایجاد تغییر در هر محیطی خواهد شد. اما دوغاب ریختن در کاشی های آشپزخانه فرآیند متفاوتی است که به وسایل و مواد متفاوتی نیاز دارد. اما نگران نباشید، این فرایند نیز ساده است و می توانید خودتان آن را انجام دهید.

تعمیر و سرویس لوازم آشپزخانه

رعایت ابعاد استاندارد کابینت آشپزخانه نیز از مواردی است که روی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر مستقیم دارد. تنها فاصله شما با دریافت خدمات، ثبت سفارش رایگان و مذاکره با همیاران متخصص هوم سرویز خواهد بود. به راحتی می توانید با بهترین و کارآزموده ترین افراد در زمینه درخواست خود ارتباط برقرار کنید و از نرخ های رقابتی وتعرفه قیمت سرویس هامطلع شوید. خدمات پشتیبانی هوم سرویز از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار پشتیبان شما خواهد شد. استاندارد کابینت بالایی و زمینی نیز در حدود ۴۵ تا ۵۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود.

معمولا برای زیبایی و جلوه بیشتر از ویترین و درب های شیشه ای برای کابینت دیواری استفاده می شود. عمق این کابینت ها بین ۳۰ تا ۵۸ سانتیمتر می تواند تغییر داشته باشد. عرض استاندارد کابینت دیواری یک یا دو درب ۷۲ سانتیمتر است.

کابینت های دیواری توسط پیچ و رولپلاک به دیوار نصب می شود. اتصال بدنه ها به یکدیگر نیز در پاره ای از اوقات انجام می شود. با همه اینها نگهداری لوازم خیلی سنگین در این فضا توصیه نمی شود.

البته با توجه به اندازه و ابعاد آشپزخانه می توان کابینت های کم عرض( بین ۳۰ تا ۳۶ سانتیمتر) و یا کابینت هایی با عرض ۸۸ سانتیمتر را نیز طراحی کرد. با توجه به فاصیله بین کانتر و همچنین در نظر گرفتن سقف آشپزخانه ارتفاع می تواند ۳۰، ۸۸ و حتی ۱۱۶ سانتیمتر نیز در نظر گرفته شود. در صورت نصب کابینت دیواری روی یک دیوار خالی این اندازه ها می تواند تغییر بیشتری داشته باشد. در صورتی که از کابینت پایه استفاده نشود محدودیتی در ارتفاع نیست و گاهی ارتفاع تا ۱۳۳ سانتیمتر افزایش پیدا می کند. اندازه ها و تناسب بین المان های طراحی از مهم ترین مباحث در دکوراسیون داخلی است. وقتی بین وسایل منزل هماهنگی وجود داشته باشد، کاربری بهتری دارند.

اگر زمان کافی در اختیار دارید، می توانید خودتان آن را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید از یک متخصص نقاشی کابینت استفاده کنید. تمامی حقوق برای سامانه هوشمند درخواست خدمات هوم سرویز محفوظ است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 1,015
  • بازدید سال : 8,681
  • بازدید کلی : 139,252