loading...

اطلاعات خوب

بیوگاز بازیافت شده از هاضم های بی هوازی برای تولید گرما یا برق برای استفاده در مزرعه یا فروش به شبکه برق محلی مفید است. تولید بیوگاز معمولاً از کودهای لبنی یا خوکی به دلیل پتانسیل نسبتاً بالای تولید

یک دوست بازدید : 24 یکشنبه 29 مرداد 1402 نظرات (0)

بیوگاز بازیافت شده از هاضم های بی هوازی برای تولید گرما یا برق برای استفاده در مزرعه یا فروش به شبکه برق محلی مفید است. تولید بیوگاز معمولاً از کودهای لبنی یا خوکی به دلیل پتانسیل نسبتاً بالای تولید متان آنها استفاده می کند. با این حال، برخی از هاضم ها در ایالات متحده از کود گاو یا بستر مرغ به عنوان خوراک استفاده می کنند. کشاورزان رایج ترین مصرف کنندگان کودهای دامی تازه برای کود هستند، اما باغبانان خانگی و باغبانان نیز گاهی اوقات با کود تازه کود می دهند.

در دماهای پایین سرعت تجزیه کاهش می یابد و کود ممکن است در کف استخر جمع شود. افزایش بعدی دما می تواند منجر به کاهش اکسیژن شود. فن آوری های استخراج مواد مغذی یا فناوری های بازیابی مواد مغذی کود، می توانند مواد مغذی را از کود برای محصولات کود حذف کنند. استخراج مواد مغذی، مواد مغذی عنصری را از کود خام، مایعات جدا شده یا بقایای هضم بی هوازی توسط رسوب شیمیایی یا انعقاد حذف می کند. نمونه هایی از محصولات کودی که می توانند با سیستم های استخراج مواد مغذی تولید شوند عبارتند از: سولفات آمونیوم، فسفات کلسیم و کریستال های سولفات آمونیوم منیزیم (استروویت). استفاده از کود دامی به عنوان کود به ابتدای کشاورزی برمی گردد.
می توانید برای مطالعه بیشتر به سایت https://www.parva-agency.ir مراجعه نمایید.

کمترین زمان بهینه برای استفاده از کود در زمین های یخ زده یا پوشیده از برف است. خطر از دست دادن مواد مغذی بسیار بیشتر است زیرا نفوذ محدود است و گیاهان برای استفاده از مواد مغذی مورد استفاده رشد نمی کنند. علاوه بر این، اپراتورهای تغذیه محدود باید قبل از درخواست از هیئت حفاظت از منابع طبیعی (NRCB) مجوز بگیرند.

دستورالعمل استفاده از کودهای حیوانی و کمپوست های مبتنی بر کود در باغ [فکت شیت]

برخی از افراد به دلیل مواد آلوده ای که در کمپوست خود استفاده می کردند، تخت خود را از دست دادند. برخی دیگر کمپوست یا خاک باغچه را خریداری کردند و از آن خواستند گیاهانشان را بکشد. آنها مقداری کمپوست کود دامی خریداری کرده بودند، سپس بسیاری از گیاهان خود را به دلیل علف کشی که اخیراً برای پرورش دهندگان و گاوداران طراحی شده بود، از دست دادند.
در سایت https://www.ajpro.ir می توانید مقالات بیشتری مطالعه نمایید.

هنگامی که دفتر توسعه آنها به آنها می گوید که یک محصول پرمصرف (علف کش) ایمن است، آنها ممکن است با آن همراه شوند، بدون اینکه هیچ تصوری از خشم آن داشته باشند. بسیاری از تأسیسات هنوز از حفاظت مناسبی برخوردار نیستند تا محصول خود را بدون آلودگی نگه دارند. آمینوپیرالیدها و سایر علف کش های پایدار در حال حاضر در همه جا وجود دارند و این یک میدان مین برای باغداران است. شکست کود من در باغ منجر به راه اندازی حرفه نویسندگی من شد. سال وحشتناک باغ های مسموم من به نجات بسیاری از باغ های دیگران ختم شد - یا به آنها کمک کرد تا بفهمند پس از یک رویداد مسمومیت چه اتفاقی افتاده است. من به اشتراک گذاشتم که همه گیاهان من در حال مرگ هستند و از او پرسیدم که آیا می تواند بفهمد چه چیزی اسپری کرده است.

روش های استفاده از کود دامی

تبدیل زیستی شامل رشد ارگانیسم ها بر روی کود یا مواد مغذی کود و سپس برداشت آنها برای استفاده به عنوان اجزای خوراک دام، کود یا اصلاح کننده خاک است. کشاورزان و دامداران می توانند از کود کمپوست شده در عملیات خود به عنوان کود یا بستر استفاده کنند. فروش کمپوست می تواند مواد مغذی اضافی را از مزارع و دامداری هایی که نمی توانند از تمام مواد مغذی کود خود برای نیازهای خود استفاده کنند حذف کند. کمپوست کردن کود دامی بوها را کاهش می دهد، عوامل بیماری زا (عوامل بیماری زا) را از بین می برد، حجم آن را کاهش می دهد و کود را برای جابجایی راحت تر تثبیت می کند.

گچ در سوله گاو پخش می شود که ادرار را جذب می کند و از تبخیر شدن از دست دادن اوره موجود در ادرار جلوگیری می کند و همچنین کلسیم و گوگرد اضافه می کند. سوپر فسفات همچنین به طور مشابه در کاهش تلفات عمل می کند و همچنین فسفر nội فسفر را افزایش می دهد. یک سطل 5 گالنی حدود 25 پوند کود یا کمپوست تازه را در خود جای می دهد، بنابراین می توانید بدون وزن کردن واقعی مواد، میزان مصرف را تخمین بزنید. به عنوان مثال، از سه سطل پر از کودهای لبنی بدون بستری که در یک باغ 10 در 10 فوتی پخش شده استفاده کنید تا 0.2 پوند نیتروژن موجود اضافه کنید. برای اعمال همان مقدار نیتروژن باید 8 سطل کود گاوی کمپوست شده را در همان منطقه به اندازه اضافه کنید.

ادرار و سرگین خوک کودهای خوبی برای زمین هستند، بنابراین عاقلانه است که از آنها به خوبی استفاده کنید. پس از جارو کردن و تمیز کردن قلم ها می توان کود جامد را مستقیماً در زمین پخش کرد. کود مرطوب و روان و ادرار را می توان از طریق شیارها (کانال ها) به یک حوضچه جمع آوری هدایت کرد.

این روند ادامه می یابد و زمانی که ترانشه اول کاملا پر شد، ترانشه دوم آماده می شود. حدود سه ماه طول می کشد تا کود در محیط گرم و مرطوب به کمپوست تبدیل شود. اگر شرایط مطلوب نباشد، ممکن است یک سال طول بکشد تا کمپوست شود. کود اسبی بهترین شکل کود برای تبدیل به کمپوست است. دیوید در Mother Earth News، Backwoods trang chủ، Heirloom Gardener Magazine، The Grow Network و سایر رسانه ها نمایش داده شده است.

دیوید در حال حاضر با همسرش راشل و فرزندانشان در جایی در آمریکای مرکزی زندگی می کند که در آنجا گیاهان خوراکی کمیاب را جمع آوری می کنند و از پرورش همه چیز از آکی گرفته تا یام لذت می برند. اگرچه همسایه شما ممکن است مزارع خود را سمپاشی نکند، احتمالاً یونجه می خرد - و اکنون بسیاری از زمین های یونجه سمپاشی شده اند. من گزارش هایی شنیده ام که حتی کودهای کیسه ای خریداری شده در فروشگاه ها باعث مرگ باغ ها می شود. تصور کنید که یک مرتع اسب را با Aminopyralids اسپری می کنند تا از شر علف های هرز پهن برگ خلاص شوند. هوک که توسط اسب ها خورده می شود و همچنین نی که برای رختخواب استفاده می شود نیز اسپری می شود. باغبانان جدید اکنون واقعاً در وضعیت بدی هستند، زیرا اغلب نمی دانند از گیاهان خود چه انتظاری داشته باشند.

اینها به سرکوب علف های هرز و جلوگیری از فرسایش خاک کمک می کنند. معمولاً منشأ گیاهی دارد، اما اغلب شامل مقداری مدفوع یا بستر حیوانات است. چندین تغییر عملیاتی را می توان برای گسترش فرصت استفاده از کود یا کمپوست ایجاد کرد. از طریق اتخاذ شیوه ها، محصولات یا فناوری های جدید یا با کار با همسایگان، یک عملیات ممکن است فرصت هایی برای گسترش پنجره های کاربرد کود در فصل پیدا کند.

کود کمپوست شده باید بیشتر شبیه خاک، با بافتی تیره و شکننده باشد. هر گونه بوی نامطبوع را از دست داده و در عوض بوی ارگانیک مطبوعی خواهد داشت. برای دانستن بیشتر در مورد کود، انواع و مزایای آن، به وب سایت BYJU'S یا برنامه tải về BYJU'S برای مراجعه بیشتر مراجعه کنید. اینها به طور طبیعی به دست می آیند و هیچ اثر نامطلوبی بر روی سیاره یا محیط زیست ندارند. این سطح از تورم در حال حاضر باعث ایجاد مشکلات جریان نقدینگی در مزرعه می شود، زیرا اعضا باید پولی بسیار بیشتر از بودجه ای که برای خرید کود در نظر گرفته بودند، پیدا کنند.

میزان مصرف کود به اندازه حوضچه بستگی دارد که به صورت سطح آب در استخر بیان می شود. میزان توصیه شده 50 گرم ماده خشک در هر متر مربع در هفته است یعنی 5 کیلوگرم در 100 متر مربع در هفته. فرآیندی به نام هضم بی هوازی برای تبدیل کود به بیوگاز استفاده می شود. این سوخت را می توان مستقیماً در محل تولید برای تولید برق یا گرما استفاده کرد یا به شبکه برق فروخت.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 926
  • بازدید سال : 8,592
  • بازدید کلی : 139,163