loading...

اطلاعات خوب

در مورد چکش، دو چکش وجود دارد که بیشتر اوقات از آنها استفاده خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا در مواقعی که به آن نیاز دارید، مواد بیشتری را در طول ماندگاری و زمانی که در فضاهای تنگ تر کار می کنی

یک دوست بازدید : 23 دوشنبه 13 شهریور 1402 نظرات (0)

در مورد چکش، دو چکش وجود دارد که بیشتر اوقات از آنها استفاده خواهید کرد. این به شما کمک می کند تا در مواقعی که به آن نیاز دارید، مواد بیشتری را در طول ماندگاری و زمانی که در فضاهای تنگ تر کار می کنید، کمتر مصرف کنید. چیزهایی که زندگی شما را آسان تر می کند عبارتند از اسکیس زنگ و ماشین سنباده.

برای تمام ابزارهای بالا، بسته به کیفیت، به راحتی می توانید بین 1000 تا 4000 دلار خرج کنید. اما لیست بالا برای شروع و ادامه دادن کافی است. یک منبع بی پایان از ابزارهایی که نیاز دارید، می خواهید یا نمی دانید وجود دارد.

اولی اتوی کمری (سایز 9) است که برای ساختن کمر اریب مفید است، بعدی اتوهای لبه سایز 9 تا 11 هستند. اتوهای لبه گرم می شوند، سپس روی لبه کفی اعمال می شوند تا یک عرض یکنواخت ایجاد کنند. از آنجایی که چرم را قبل از استفاده از اتو خیس می کنید، حرارت آن را نیز سفت می کند.

همچنین می توانید از چاقوی کفش سازی خود برای بریدن چرم دباغی شده گیاهی، بریدن زیره آن (همانطور که در درس هایم نشان می دهم) استفاده کنید و هنگام ساختن پاشنه های روی هم، موارد اضافی را کوتاه کنید. این یکی از رویکردهایی است که در سال 2012، زمانی که شروع به ساختن آموزش های کفش داری در یوتیوب کردم، توسعه دادم. ایده عالی در مورد این روش این است که صندل ها را به صورت حرفه ای و بدون کفش با پای خودتان بسازید. این یک پروژه DIY نیست زیرا من از رویکرد حرفه ای کفش سازی استفاده می کنم و تمام مراحل ساخت صندل را از ساختن الگو تا جفت تمام شده به طور عمیق طی می کنم.

ابزار ساخت کفش

شما می توانید نقطه را بسیار ساده تر از هر چاقوی دیگر کنترل کنید، به علاوه می توانید هر دو برش را فشار دهید/کشید. یکی از مشکلاتی که برای اولین بار در هنگام ورود به کفاشی با آن مواجه شدم این بود که بدانم به چه ابزاری نیاز دارم و از کجا آنها را تهیه کنم. اینها نکات اولیه ای بود که می خواستم به شما کمک کنم اگر قصد دارید شروع به یادگیری کفشداری کنید، آنچه را که در ابتدا باید بدانید را بهتر درک کنید. کاملاً بستگی به این دارد که چقدر زمان می توانید به کفش سازی اختصاص دهید، اما اگر حداقل 3 ساعت در روز در ساخت کفش تمرین کنید، می توانید تقریباً در 11 روز یک کفش با دست بسازید. نوع بلندی که برای جلو استفاده می کنیم بلند هستند و می توانیم آنها را خم کنیم. میخ کوتاهی که برای چسباندن پاشنه می گذاریم، و آنها را همانجا رها می کنیم.

من با آموزش گام به گام ابزار و مواد کفشداری به شما یاد می دهم که چگونه با حداقل ست لوازم کفش سازی کفش بسازید. شما بیشتر از آن درست در لبه رویه ها استفاده می کنید، جایی که جوش و زیره به آن ها می رسند. برای دوخت از پرزهای فولادی (میلی متر) استفاده می کنیم و یکی دیگر از اجزای کلیدی گام کفاش برای چسباندن نخ ها است. اما من اخیراً یک دستگاه سنگین خریدم تا بتوانم چرم های زیره و کفی ضخیم تر را به راحتی برش دهم. ابزار ضروری برای کفاشی عبارتند از: چکش و انبردست.

قیمت کفش گوچی در نیجریه و کجا بخریم!

بالابرهای بالا، مگر اینکه آگاهانه به دنبال کفش های 100% چرمی یا 100% لاستیکی باشید، داشتن بالابرهای لاستیکی 1/4 توصیه می شود. ناخن اگر می خواهید فقط یک نوع ناخن بخرید، به نظر من باید ناخن مرغ سیاه با روکش مسی با ضخامت 1.1 میلی متر باشد. این ناخن را می توان برای موارد زیادی استفاده کرد، اما بهترین ناخنی است که من پیدا کردم برای ماندگاری. سوراخ سوراخ (برای برودک کردن) در حالی که این اختیاری است، اکثر کفش ها دارای نوعی سوراخ کردن روی خود هستند. من یک ست آف 10 تیکه ای از 1 میلی متر تا 10 میلی متر خریدم.

در نیجریه، طیف وسیعی از چاقو، چکش، انبردست و سایر ابزارهای دستی برای تولید کفش استفاده می شود. ابزار چوبی برای لبه های چرمی؛ دارای حفره های چند اندازه ای است که لبه های چرم را صاف می کند و آنها را عالی می کند. ابزار برش، انبردست، چکش و هر چیزی که مربوط به کار دستی است. هنگام جستجوی ابزار ساخت کفش، مطمئن شوید که اندازه کارگاه خود را در نظر گرفته اید. برخی از ماشین های کفش سازی بزرگ تر از بقیه هستند، و باید مطمئن شوید که جریان خوبی در اطراف اتاق کار شما وجود دارد تا بتوانید کارآمد کار کنید.

اگر می خواهید لبه ها را جلا دهید و براق کنید، آدامس براق کننده و واکس کفش معمولی از برندهایی مانند Saphir وجود دارد. در عوض، می توانید برای تزیین دستی واکس سختی که با اتوی گرم شده عبور می دهید، واکس بزنید. علیرغم آنچه ممکن است فکر کنید، ما از چسب/چسب زیادی در تولید کفش سفارشی استفاده می کنیم.

مقوا برای کفاشی

من از آن برای نقاط کوچک باریکی که نیاز به دقت دارند استفاده می کنم، اما میخ های آخر را بعد از برداشتن آخرین میخ ها روی کفی می کوبم. از طرف دیگر چکش پاشنه باریکتر و بلندتر کاربرد کمتری دارد و در هنگام شروع کار اهمیت چندانی ندارد. تهیه انبر نارنجی که برای برداشتن و کوتاه کردن ناخن ها استفاده می کنم نیز مهم است. از طرف دیگر، دومی دارای کاربردهای متعددی از جمله زیره، پاشنه و تکمیل است.
آیا مایل به خواندن مقالات بیشتر هستید ؟ اگر نظرتان مثبت است می توانید به سایت به آدرس https://www.ldey.ir مراجعه نمایید.

من همچنین از آنها برای اعمال هیرشکلبر برای محکم کردن پف انگشتان پا و سفت کننده های پاشنه استفاده می کنم. 100% موم زنبور عسل 100% موم زنبور عسل برای "غوطه ور کردن" بال ها در داخل چرم استفاده می شود، در بین هر بار که از یک بال برای نفوذ به چرم استفاده می شود. شما می خواهید حداقل با یک زوج شروع کنید، زیرا اگر درست از آنها استفاده نکنید ممکن است خراب شوند. برای تولید کفش های باکیفیت، استفاده از ابزارهای مرغوب ضروری است. کفش دوزی هنری است که مستلزم استعداد و توجه به جزئیات است. بنابراین، سرمایه گذاری در ابزارهای باکیفیت به منظور ایجاد نتیجه برتر ضروری است. کفاشی یک صنعت سنتی است که در طول نسل ها در نیجریه منتقل شده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.turkmenulkam.ir مراجعه کنید.

آنها نه تنها واقعا تیز هستند، بلکه دارای یک دندانه کوچک در یکی از لبه ها هستند که به کنترل برش کمک می کند. آنها خیلی عالی هستند، من حتی قصد ندارم در مورد قیچی دوم در این عکس صحبت کنم. اگرچه این موردی است که من برای اسکی کردن استفاده می کنم، ترکیب انحنای چاقو و انحنای لبه برش آن را برای گرفتن چوب های زیبا و تمیز عالی می کند. اگر بخواهم فقط یک چاقو را برای نگهداری انتخاب کنم، آن چاقویی است که صرفاً به این دلیل است که اولین چاقویی که ذکر کردم برای اسکی کردن خیلی مفید نیست. هر دو مدل 230 و 270 دارای انحنای رو به بالا نسبت به تیغه هستند، تفاوت اصلی بین این دو در شکل لبه برش است.

چاقوهای دیگری که می توان از آنها استفاده کرد عبارتند از: چاقوهای جداکننده، چاقوهای اسکیینگ، و چاقوهای آخر (شکل چوبی یا پلاستیکی که کفش در اطراف آن ساخته شده است). این مواد کفاشی ارزانتر از چرم دباغی گیاهی است و شاید برای مبتدیان در کفاشی گزینه خوبی باشد. مشکل فقط می تواند یافتن آنها در مقادیر کم باشد. اما شما می توانید آنها را با تمام ابزارها و مواد کفش سازی دیگری که در برنامه یک ساله کفش سازی خود ارائه می کنم، تهیه کنید. اساساً در هر جایی می توانید کاربرد چکش را پیدا کنید، معلم من ماساکو گفت که چکش مفیدترین ابزار او در ساخت کفش است. هیچ چاقوی کاملی در تولید کفش وجود ندارد، برخی کارهای خاص را بهتر از دیگران انجام می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 1,024
  • بازدید سال : 8,690
  • بازدید کلی : 139,261