loading...

اطلاعات خوب

هدف ما در Talkspace ارائه به روزترین، ارزشمندترین و هدفمندترین اطلاعات در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روان است تا به خوانندگان در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنن

یک دوست بازدید : 1398 شنبه 18 تیر 1401 نظرات (0)

هدف ما در Talkspace ارائه به روزترین، ارزشمندترین و هدفمندترین اطلاعات در مورد موضوعات مرتبط با سلامت روان است تا به خوانندگان در تصمیم گیری آگاهانه کمک کنیم. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند که مسئولیت‌های خانوادگی نابرابر است و نمی‌توانند روشی برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز در مورد این موضوع یا ارائه راه‌حل به شما بیابند. با افراد زیادی در رابطه با این سناریو صحبت نکنید، همه ممکن است نظری داشته باشند و بهتر است این موضوع شخصی را به تنهایی یا با یک درمانگر تعیین کنید. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند بارها و بارها درگیر یکسان هستند و دیدن چشم در چشم یا ارائه راه‌حل دشوار است.

بسیاری از افراد تصور می کنند که فقط زوج هایی که در شرف طلاق یا قطع رابطه هستند به دنبال مشاوره ازدواج هستند. قرار گرفتن در یک رابطه سودآور سخت است و نیاز به نگهداری منظم دارد. گاهی اوقات داشتن یک شخص خاص بی‌طرف، فوق‌العاده مفید است. برخلاف تصور، برای مشاوره ازدواج نیازی به ازدواج ندارید. هر زوجی، صرف نظر از وضعیت روابطشان، می توانند در مشاوره شرکت کنند. هیچ محدودیتی در مورد اینکه چرا ممکن است مشاوره ازدواج را امتحان کنید وجود ندارد. هر مشکلی که واقعاً احساس می‌کنید مانند شما و همراهتان نمی‌توانید آن را برطرف کنید - یا ممکن است با یک دیدگاه تحصیل کرده، عینی و بی‌طرفانه به شما کمک شود - می‌تواند از تعدادی از کلاس‌های مشاوره ازدواج سود ببرد.

پیشنهاد مشاوره زوج‌ها به همسرتان می‌تواند ترسناک باشد، به‌ویژه زمانی که نمی‌دانید آنها چگونه واکنش نشان خواهند داد. ضروری ترین عامل این است که با همکار خود صادق باشید و با توضیح واضح انگیزه های خود ارتباط برقرار کنید. آنها را سرزنش نکنید، کاملاً بگویید که فقط آنها را دوست دارید و فقط می خواهید روی تقویت ارتباط کار کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که شما فقط برای ترمیم یک ازدواج آسیب دیده به یک مشاور ازدواج مراجعه می کنید، اما راهی برای روشن شدن این موضوع پیدا خواهید کرد که مشاوره ازدواج می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

مشاوره ازدواج ابزارهای ارزشمندی را برای کمک به ازدواج طولانی مدت ارائه می دهد. احتمالاً برای اکثر نیمی از افراد، شما و همسرتان هر دو باید مایل به شروع مشاوره ازدواج باشید تا کارآمد باشد. اگر به نظر می رسد که همسرتان تمایلی ندارد، بسیاری از مشاوران ازدواج ابتدا با دیدن هر یک از دوستانتان به صورت جداگانه هماهنگ می شوند.

باز هم، واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد که چرا ممکن است به مشاوره ازدواج فکر کنید. هر کشتی که احساس می کنید نمی توانید به تنهایی از بین ببرید - یا می توانید از یک دیدگاه ماهر، هدف و بی طرفانه بهره مند شوید - ممکن است با چند جلسه مشاوره ازدواج کمک کند. جدا شدن از شریک زندگی تان ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که هر دوی شما می خواهید تا دیدگاه خود را در مورد ارتباط روشن کنید و امیدواریم زمان جدایی ابزارهای بیشتری برای ایجاد یک رابطه مستحکم در اختیار شما قرار دهد. قطعاً برای مشاوره بیشتر به خصوص متناسب با رابطه شما، در مورد این تصمیم با یک مشاور عروسی صحبت کنید. انجمن ازدواج و خانواده درمانی آمریکا مکانی عالی برای شروع زمانی است که به دنبال یک مشاور عروسی هستید.

برای بسیاری از زوج‌ها، مشاوره ازدواج صرفاً عاملی است که به آنها کمک می‌کند تا از مشکلات خود عبور کنند و به عنوان یک زوج دوام بیاورند. مشاوره ازدواج ممکن است همیشه آسان نباشد، به خصوص در ابتدا، اما ازدواج شما قطعاً ارزش کار را دارد. عاشق شدن و ازدواج هر دو به روش های خاص خود استرس زا هستند. بزرگ کردن بچه ها، مبارزه با بودجه، ساعت های طولانی کار کردن، مواجهه با مشکلات خصوصی - صرفاً مطالعه راهی برای عبور از فراز و نشیب زندگی مشترک می تواند بر هر رابطه ای تأثیر بگذارد.

وب‌سایت AAMFT فهرستی از درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز را نگه می‌دارد و شما یکی را در فضای خود پیدا خواهید کرد. اکثر مشاوره های ازدواج کوتاه مدت هستند، زیرا زوج ها اغلب با یک نقطه ضعف خاص که می خواهند حل کنند، وارد آن می شوند. حتی ممکن است جلسه را با «تکلیف خانه» یا روش‌های خاصی برای تلاش در زمانی که مشکلتان پیش می‌آید ترک کنید. در حالی که این درست است که بسیاری از ازدواج‌ها به سادگی قرار نبوده باشند - برای مثال برخی از زوج‌ها کنار می‌روند یا می‌دانند که ناسازگار هستند - بسیاری از ازدواج‌ها به این دلیل خاتمه می‌یابند که زوج‌ها ابزار لازم برای مدیریت مشکلات خود را ندارند.</p >

به دنبال هر شکلی از مشاوره ازدواج هستید، باید مطمئن شوید که مشاور ازدواج فردی است که به آن اعتماد دارید، مثبت‌اندیش، روشن‌فکر، راه‌حل‌مدار و با هر یک از شما با دلسوزی رفتار می‌کند. تا زمانی که یک مشاور ازدواج پیدا کنید که انتظارات شما را برآورده کند، باید از خرید کردن خوشحال باشید. مشاوران ازدواج معمولاً طلاق را توصیه نمی کنند. آنها ممکن است نظرات شخصی خود را برای خود حفظ کنند.

آیا تفاوت سنی بر روابط تأثیر می گذارد؟

هر زوجی می‌توانند مشاوره را جستجو کنند، فارغ از وضعیت روابطشان. مشاوره ازدواج برای زوج‌های مستقیم، زوج‌های همجنس‌گرا، زوج‌هایی از همه نژادها، و زوج‌هایی که تنظیم‌های روابط متعارف بسیار کمتری دارند (از راه دور، ازدواج آزاد، متاهل، اما نه زندگی مشترک) است. شما می توانید به مشاوره ازدواج مراجعه کنید چه به سادگی شروع کرده اید یا نه چهل سال است که ازدواج کرده اید. حتی بسیاری از زوج ها قبل از ازدواج، مشاوره ازدواج را جستجو می کنند. نگران فیلتر کردن بیش از حد خود نباشید، درمانگر شما برای ایجاد یک فضای امن کار خواهد کرد تا بتوانید احساسات خود را بیان کنید. هیچ دستورالعمل سختی در مورد مشاوره ازدواج وجود ندارد، به سادگی محترمانه و صمیمانه رفتار کنید و بتوانید هنگام صحبت کردن با درمانگر یا شریک زندگی خود به آنها توجه کنید.

چه زمانی باید مشاوره ازدواج را جستجو کنید؟

مشاوران ازدواج احتمالاً معتقدند که تنها همراهان مربوطه می توانند از نظر اخلاقی این تماس را برقرار کنند. در یک رابطه خشونت‌آمیز، اگرچه اکثر درمانگران طلاق را پیشنهاد نمی‌کنند، اما در واقع به فرد مبتلا کمک می‌کنند تا خودش را جدا کند و کمک پیدا کند. مقالات Talkspace توسط همکاران ماهر سلامت روان نوشته شده است. آنها مبتنی بر تحقیقات علمی و شیوه های مبتنی بر شواهد هستند. مقالات به طور گسترده توسط گروه متخصصان علمی ما بررسی می شوند تا مطمئن شوند محتوا دقیق و همتراز با استانداردهای تجاری فعلی است.

به این ترتیب، همه افراد احساس می‌کنند که می‌توانند جنبه‌های داستان خود را بدون انتقاد از طرف شریک زندگی‌شان بازگو کنند. علاوه بر این، ممکن است با گفتن اینکه شما به سادگی یک جلسه را با هم امتحان می کنید، بدون تعهد بزرگتر، موفق شوید که شریک خود را به رفتن ترغیب کنید. بسیاری از مردم تصور می کنند که تنها زوج هایی که در شرف طلاق یا جدایی هستند، مشاوره ازدواج را جستجو می کنند.

معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، کمی گریه و احتمالاً برخی صداهای بلند شده است. درمانگر شما منطقه ای را ایجاد می کند که احتمالاً می توانید احساسات و مسائل خود را بیان کنید، در حالی که گزینه های معقولی برای بهبود ارتباطات و تکنیک های حل مشکلات در آینده به شما ارائه می دهد. مشاوره ازدواج، یا درمان زوجین، نوعی مشاوره است که به ویژه بر ازدواج و روابط متمرکز است. مشاوران ازدواج - اغلب درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز - به ویژه برای کمک به زوج ها در تشخیص مشکلات خود و کار بر روی راه حل ها آموزش دیده اند. مشاوره ازدواج مکانی محافظت شده برای زوج‌ها است که می‌توانند مسائل را به هم بزنند - تا در مورد آنچه واقعاً در ذهنشان است صحبت کنند. اگرچه به عنوان "مشاوره ازدواج" شناخته می شود، اما برای مشاوره ازدواج لازم نیست متاهل باشید.

درمان آنلاین از طریق پیام‌های متنی، پیام‌های صوتی و تصویری انجام می‌شود و بسیاری از افراد برقراری ارتباط کتبی را راحت‌تر از شخص خاص می‌دانند. ممکن است به آنها اجازه داده شود که زمان بیشتری برای پاسخ دادن به پیام های همراه یا درمانگرشان به آنها داده شود. مشاوره ازدواج مکانی امن برای شما و همراهتان است که می توانید از طریق مشکلات خود کار کنید و احساساتی را که قبلاً با آنها ارتباط برقرار نکرده اید به اشتراک بگذارید.

زوجینی که با سوء مصرف مواد، خیانت، یا مشکلات سلامت روانی کنار می آیند. در مورد احساسی که با شریک زندگی خود دارید آشکارا و صادقانه صحبت کنید. زوج‌هایی که واقعاً احساس می‌کنند شنیده نمی‌شوند یا احساس می‌کنند که دوستشان از نظر عاطفی در دسترس نیست.

بیشتر زوج ها ممکن است در یک زمان از مشاوره ازدواج به مزایایی دست یابند. مانند اکثر جلسات درمانی، مشاوره ازدواج همیشه از نظر عاطفی راحت نیست. مشاوره ازدواج مکانی امن برای شماست تا بتوانید برخی از احساساتی را که همیشه در فضای باز وجود ندارد و ممکن است برای شما و شریک زندگیتان دشوار باشد به اشتراک بگذارید. معمولاً مشاوره ازدواج شامل احساسات شدید، گریه و بی‌شک صدای بلند است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 992
  • بازدید سال : 8,658
  • بازدید کلی : 139,229