loading...

اطلاعات خوب

چند ثانیه اول تبلیغ شما تعیین می کند که آیا بیننده از پیمایش و تماشای کامل آن دست می کشد یا خیر. به همین دلیل است که لازم است تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در 3 ثانیه اول به نمایش

یک دوست بازدید : 1611 دوشنبه 13 تیر 1401 نظرات (0)

چند ثانیه اول تبلیغ شما تعیین می کند که آیا بیننده از پیمایش و تماشای کامل آن دست می کشد یا خیر. به همین دلیل است که لازم است تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در 3 ثانیه اول به نمایش بگذارید. در این مرحله می توانید هم یک مخاطب جدید ایجاد کنید و هم از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید. اگرچه این کار به کمی کار بیشتر نیاز دارد، اطلاعات 5 مرحله‌ای ما به شما در طول فرآیند اطلاعات می‌دهد.

هوت سوئیت را امروز به صورت رایگان امتحان کنید!

می‌توانید به آگهی بازگردید و آن را نیز تغییر دهید — در صورت عملکرد ضعیف، تصویر را تغییر دهید، یک کپی جدید یا یک نام منحصر به فرد را امتحان کنید. این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا در کمپین‌های خود اقدام‌های کشنده را ایجاد کنید. تبلیغات شما ممکن است بیش از این که روی پیوند تبلیغ شما کلیک کرده و وب سایت شما بارگیری شود، به این موارد تحویل داده شود. از طرف دیگر، احتمالاً می توانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را به گروه خاصی از افراد نشان دهد. یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را به گروه خاصی از افراد نشان دهید. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم سعی می کنند تبلیغات را در اینستاگرام یاد بگیرند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

برای اینکه اساساً بیشترین بهره را از تبلیغات عمیق اینستاگرام با تمرکز بر استعدادهای خلاقانه و گزارش دهی ببرید، می توانید از مدیر تبلیغات فیس بوک برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغات IGTV در حال حاضر برای مشتریانی با حساب‌های Creator اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در دسترس هستند و مکان‌های بین‌المللی بیشتری به سرعت منتشر می‌شوند. سازندگان می توانند تصمیم بگیرند که تبلیغات فیلم های IGTV خود را ثابت کنند و 55٪ از درآمد تبلیغاتی تولید شده از هر نمایش را دریافت کنند. تبلیغات مجموعه آمیزه ای بین تبلیغات چرخ فلک و تبلیغات خرید است. تبلیغات مجموعه محصولات را فوراً از کاتالوگ محصولات شما به نمایش می گذارد.

بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که مانند استوری های معمولی ظاهر می شوند و به عنوان تبلیغات متمایز نمی شوند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، شرکت‌ها می‌توانند از همه ویژگی‌های ارگانیک استوری اینستاگرام مانند فیلترها، محتوای متنی، GIF و استیکرهای تعاملی استفاده کنند. تبلیغات اینستاگرام پست هایی هستند که کسب و کارها می توانند برای ارائه به مشتریان اینستاگرام هزینه پرداخت کنند. چند ابزار کاملاً متفاوت در فیس بوک وجود دارد که می توانید از آنها برای تنظیم تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اما به دلیل سادگی، با Ads Manager که ترجیح داده شده است و ممکن است به سادگی نیازهای شما را برآورده کند، استفاده می کنیم.

بالاخره به هیجان‌انگیزترین نیمه کمپین می‌رسیم! تبلیغات برای کلیک ها بهینه سازی نشده اند، با این حال به تعداد نمونه های ممکن به مردم تحویل داده می شوند. اگر تا به حال چندین بار در طول روز متوجه تبلیغ یکسانی در فید خود شده اید، این همان آگهی است.

تبلیغات تصویری به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که از تصاویر واحد برای تبلیغ برند، خدمات و محصولات خود استفاده کنند. انتخاب گسترده به این معنی است که می توانید بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید که با هدف خاص شرکت شما مطابقت دارد. هر قالب تبلیغاتی انتخاب شخصی خود را از انتخاب های فراخوان برای اقدام دارد که در زیر فهرست شده است. مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام در سراسر برنامه از جمله در فیدهای کاربران، استوری ها، کاوش و موارد دیگر به نظر می رسد. آنها دقیقاً مانند پست های معمولی به نظر می رسند، اما همیشه دارای یک برچسب "حمایت شده" هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند. آنها همچنین اغلب دارای ویژگی‌های اضافی نسبت به انتشار استاندارد هستند که مربوط به پیوندها، دکمه‌های CTA و کاتالوگ محصولات است.

بهترین روش ها برای تبلیغات اینستاگرام

بنابراین، به فید ارگانیک خود نگاه کنید تا ببینید چه نوع محتوایی عملکرد خوبی داشته است، و این می‌تواند به شما نشان دهد که کدک‌های پولی احتمالاً با بینندگان شما طنین انداز می‌شوند. پس از روشن کردن هدف خود، می توانید برخی از قالب های بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و گزینه های فراخوان برای هر نوع تبلیغ انتخاب کنید. به عنوان مثال، تبلیغات Stories، IGTV و Reels برای افزایش بازدید ویدیو بهتر هستند، در حالی که تبلیغات خرید و مجموعه باید برای خریدهای تجارت الکترونیک بهترین باشند.

با وجود صد و سی میلیون مشتری که هر ماه روی خرید پست‌ها کلیک می‌کنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام ویژگی‌های تجارت الکترونیک خود را در 1-2 سال گذشته بهبود داده است. با جدیدترین گزینه‌های خرید اینستاگرام، مشتریان اکنون می‌توانند بدون ترک برنامه، کالا را مشاهده و خریداری کنند. امکان مناقصه تعیین می کند که تبلیغ شما چقدر به طور موثر ارائه می شود. اگر سرنخی دریافت نکردید، با گزینه Automatic بروید و آن را به الگوریتم فیس بوک ببرید تا اساساً بیشترین کلیک را روی کمترین مقدار داشته باشید. اگر به سادگی شروع به یادگیری تبلیغات در اینستاگرام کرده اید، انتخاب بهترین بینندگان ممکن است پیچیده باشد.

همانطور که اسکرین شات نشان می دهد، شما چهار راه مختلف برای تعریف یک بیننده سفارشی دارید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که مستقیماً به عصر هدایت بپردازید، به خاطر داشته باشید که روش تنظیم چنین تبلیغاتی کمی طولانی تر و دشوارتر است. بصری. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد، تصاویری با کیفیت بالا عامل محرک موفقیت تبلیغ شما خواهند بود.

لورا ونگ یک استراتژیست رسانه اجتماعی کانادایی است که در آمستردام مستقر است. او بنیانگذار SchoolofSocial.io است، یک پلتفرم مبتنی بر وب که به هر کسی کمک می کند شغل رویایی خود را در رسانه های اجتماعی پیدا کند. علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، لورا به سفر، تصاویر، کارآفرینی و یافتن یکی از بهترین چای حبابی در هر کلانشهری که بازدید می‌کند علاقه زیادی دارد. با Hootsuite به راحتی پست ها و استوری های اینستاگرام را ایجاد، تجزیه و تحلیل و زمان بندی کنید.

انواع تبلیغات را با اهداف و فراخوانی انتخاب کنید که با ترجیحات خالص مخاطبان شما مطابقت دارد. فراخوان برای اقدام به عنوان یک پیوند تند کشیدن به بالا در پشت داستان معرفی شده است. ایجاد تبلیغات موفق در اینستاگرام خیلی سخت نیست، زیرا کاربران از قبل آماده خرید از این پلتفرم هستند. مرحله بعدی جایی است که می توانید مکانی را انتخاب کنید که تبلیغات شما نشان داده شود. به سادگی علامت تمام ظروف بسته بندی به جز "Instagram" را بردارید و به پایین بروید.

این عکس‌ها را می‌توان از روی تصاویر یا طراحی و تصویر با کیفیت بالا ایجاد کرد. مانند اسنپ چت کار کنید زیرا به شرکت ها اجازه می دهد محتوای قابل مشاهده خود تخریب شونده را به اشتراک بگذارند. از آنجایی که هر دو از نظر بصری تحت فشار قرار می گیرند و بر اساس نیازهای یک ملاحظه مختصر بینندگان ساخته می شوند، اینستاگرام و تجارت الکترونیک دست به دست هم می دهند. اکثر فروشگاه های آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان به مصرف کننده، به شدت به تصاویر محصولات با کیفیت بالا متکی هستند. استفاده مجدد از این تصاویر با تبدیل خوب و یادگیری نحوه تبلیغ در اینستاگرام در یک پلت فرم اشتراک‌گذاری عکس، حرکتی غیرمعمول به نظر می‌رسد.

27% از کاربران می‌گویند که از طریق تبلیغات اجتماعی پولی کالاها و مارک‌های جدیدی پیدا می‌کنند، و تبلیغات اینستاگرام می‌تواند بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت جهان بالای 13 سال را جذب کند. برای درک انتخاب‌های قابل دسترس وقت بگذارید. و کمپین های خود را بسازید. به زودی، خواهید دید که چگونه تبلیغات اینستاگرام می تواند مشتریان متمرکزی را ارائه دهد که فروش ناخالص شما را افزایش می دهد. در مرحله بعد، با انتخاب یکی از دو گزینه، برنامه را مشخص کنید.

در نهایت، این گزینه را خواهید داشت که بهینه سازی بودجه کمپین را روشن کنید. این امکان به الگوریتم فیس بوک اجازه می دهد تا روشی را برای خرج کردن منابع مالی شما در واحدهای تبلیغاتی بیابد. AdEpresso راهنمای کاملی در مورد اینکه آیا باید از بهینه سازی بودجه کمپین استفاده کنید، دارد. ابتدا، باید هدف کمپین بازاریابی خود را از فهرست زیر انتخاب کنید.

تبلیغات مجموعه مانند تبلیغات ویدیویی عمل می کنند و به صورت ویدیو در فید کاربر نشان داده می شوند. با این حال، آنها با استفاده از مجموعه‌ای از تصاویر ساخته شده‌اند که مانند یک نمایش اسلاید ویدیویی پخش می‌شوند. مانند تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می دهد تا نگاه دقیق تری به مدل، کالا و شرکت خود در اختیار کاربران قرار دهند. هنگام پیش‌نمایش مکان‌ها، مدیر تبلیغات الزامات فنی هر کدام را نشان می‌دهد. برای تضمین اینکه دارایی های بصری شما برای هر قالب بهینه شده است، اطلاعات ما را در مورد اندازه تصویر رسانه های اجتماعی ببینید. این احتمال وجود دارد که فالوورهای طبیعی شما شباهت های زیادی به مخاطبانی داشته باشند که همراه با تبلیغات اینستاگرام خود هدف آن قرار می دهید.

قبل از شروع تبلیغ در اینستاگرام، مطمئن شوید که چیزهای جالبی برای نمایش دارید. همچنین ذکر این نکته ارزشمند است که قیمت تبلیغات اینستاگرام شما ممکن است بر اساس رقبای صنعت شما متفاوت باشد. به احتمال زیاد، اگر در یک تجارت بسیار رقابتی هستید، جمع آوری مشتری گران تر از زمانی است که در یک بخش سازمانی کمتر تهاجمی باشید. این بدان معناست که یک CPC عالی در اینستاگرام ممکن است از یک شرکت به شرکت دیگر کاملاً متفاوت باشد. نتایج به کسب و کار شما، محصولی که تبلیغ می کنید و تبلیغاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند که برای بهترین نتایج، محتوای متنی روی هم را تا حد امکان محدود کنید. شما می توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بر اساس موفقیت خود را افزایش دهید. هنگامی که تبلیغ شما فعال شد، به خاطر داشته باشید که همه معیارها را تنظیم کرده و عملکرد آن را پیگیری کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 975
  • بازدید سال : 8,641
  • بازدید کلی : 139,212