loading...

اطلاعات خوب

اگر عضو Costco نیستید، به خاطر داشته باشید که هزینه عضویت می تواند با پس انداز شما در یک دستگاه اصلی، همراه با پوشش گارانتی طولانی و تحویل رایگان، تا حد زیادی نتیجه دهد. برای آرامش کامل، همه محصولات م

یک دوست بازدید : 225 پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

اگر عضو Costco نیستید، به خاطر داشته باشید که هزینه عضویت می تواند با پس انداز شما در یک دستگاه اصلی، همراه با پوشش گارانتی طولانی و تحویل رایگان، تا حد زیادی نتیجه دهد. برای آرامش کامل، همه محصولات ما تحت ضمانت سازنده جامع هستند، ما همچنین خدمات نصب حرفه ای را که توسط مهندسان واجد شرایط انجام می شود با گزینه های خدمات و نگهداری مداوم ارائه می دهیم. یکی از جذابیت‌های مهم برای سفارش لوازم خانگی بزرگ و کوچک از Wayfair، ارسال رایگان است. به خاطر داشته باشید که این خرده‌فروش یک پنجره 30 روزه برای بازگشت لوازم بزرگ دارد - و آنها باید در بسته‌بندی اصلی باشند.

با این حال، یکی از مواردی که Lowe را متمایز می کند، سیاست بازگشت سخاوتمندانه 30 روزه آن است که حتی در لوازم خانگی قابل اجرا است. این زنجیره تحویل محلی رایگان (از جمله تحویل در روز بعد، مشروط به موجود بودن موجودی) را برای لوازم خانگی با قیمت 369 دلار و بالاتر ارائه می دهد. همچنین اگر ترجیح می‌دهید دستگاه جدید خود را طبق شرایط و برنامه خود حمل کنید، می‌توانید پیکاپ در فروشگاه را انتخاب کنید. با وجود مارک‌ها و مدل‌های مختلف، احتمالاً از گزینه‌های فیلتر موجود در سایت استفاده زیادی خواهید کرد. علاوه بر این، می‌توانید پیشنهادات ویژه را جستجو کنید - از جمله پس‌انداز فوری و تخفیف‌های تولیدکننده - برای صرفه‌جویی در هزینه‌های هنگفت در خرید لوازم خانگی بعدی خود. اگر در حال خرید جدیدترین و بهترین لوازم خانگی هستید، گزینه های Best Buy را بررسی کنید.

انتخاب محصول، هزینه های تحویل و پوشش گارانتی در بین بهترین مکان ها برای خرید لوازم خانگی متفاوت است. اگر به دنبال یک مدل تخصصی هستید یا به دنبال یک برند پیشرفته مانند ساب زیرو هستید، این خرده‌فروش مکانی عالی برای خرید لوازم خانگی است. ما می دانیم که آشپزخانه قلب خانه است و نمایشگاه گسترده ما طیف گسترده ای از جدیدترین لوازم آشپزخانه را برای شما به نمایش می گذارد تا قبل از خرید آن را مشاهده کنید.

اگر در حال خرید ماشین لباسشویی، خشک کن، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر یا اجاق های دیواری هستید، بررسی همه گزینه های خرید شما سودمند است. قیمت اولیه، تخفیف‌های موجود، تحویل، هزینه‌های نصب و پوشش گارانتی را مقایسه کنید تا خرده‌فروشی را با بهترین معامله در خرید لوازم خانگی اصلی خود بیابید. ای جی مدیسون با یک نمایشگاه در بروکلین آغاز شد، اما امروزه یک تجربه خرید آنلاین لوازم خانگی را برای مردم در هر کجا ارائه می دهد. اگر به دنبال یک مدل خاص هستید یا به دنبال یک برند پیشرفته مانند Sub-Zero، Wolf، Viking یا Thermador هستید، خرده‌فروش مکانی عالی برای خرید لوازم خانگی است. این مجموعه گسترده ای از مدل ها را از برندهایی دارد که در خرده فروشی های بزرگ یافت نمی شوند. همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از یخچال‌های ضدعمق را پیدا کنید، از جمله برخی که برای آشپزخانه سفارشی شما آماده پانل هستند.

با وجود بسیاری از برندها و محصولات موجود، ما می دانیم که انتخاب بهترین لوازم آشپزخانه برای شما می تواند دشوار باشد. لطفاً با خیال راحت تماس بگیرید و در مورد نیاز خود با جزئیات صحبت کنید، ما بودجه و الزامات شما را در نظر خواهیم گرفت تا بهترین بسته ممکن لوازم آشپزخانه را برای شما پیدا کنیم. انواع مارک ها و مدل های موجود را از Appliances Connection خریداری کنید و از ارسال رایگان مستقیم به درب منزل خود لذت ببرید.

مجموعه معمولی برندهای لوازم خانگی را خواهید دید که به خوبی نشان داده شده اند، با گزینه هایی مانند GE، Samsung، LG، Viking، Bosch و غیره. خرده فروش لوازم خانگی گزینه «اکنون بخرید، بعداً ارسال کنید» را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تحویل را تا 30 روز به تعویق بیندازید. این گزینه ممکن است مفید باشد اگر در حال جابجایی یا بازسازی هستید و برای چندین هفته برای لوازم جدید خود آماده نخواهید بود. برای لوازم خانگی جدید و نصب نشده، 30 روز فرصت دارید تا آن را به Appliances Connection برگردانید، اما هزینه حمل و نقل برگشت به عهده شماست.

این خرده‌فروش بزرگ مجموعه گسترده‌ای از اجاق‌ها، یخچال‌ها، ماشین‌های ظرفشویی و موارد دیگر را از برندهای پیشرو مانند Samsung، Whirlpool، LG و GE ارائه می‌کند. علاوه بر این، مجموعه‌ای از لوازم خانگی از برندهای مبتنی بر ارزش مانند Frigidaire یا Amana را نیز خواهید دید. ABT به عنوان یک فروشگاه گسترده آجر و ملات برای لوازم خانگی، الکترونیک و موارد دیگر در منطقه شیکاگولند آغاز شد. امروزه، خرده‌فروش با انتخاب گسترده‌ای از لوازم خانگی بزرگ و کوچک در وب‌سایت خود وارد خرده‌فروشی آنلاین شده است.

اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، مثلاً یک یخچال از شرکت Smeg، Wayfair مکان خوبی برای خرید لوازم خانگی است. انبار لوازم خانگی با مسئولیت محدود در بیرمنگام که در سال 2010 تاسیس شد، طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی را از برندهای پیشرو مانند Neff، Bosch، Smeg، Samsung، Hotpoint و بسیاری دیگر در اختیار دارد. اگر همه این گزینه‌ها به نظر زیاد می‌آیند، از کمک‌های اضافی کارشناسان Best Buy's Home قدردانی خواهید کرد. مشاوره رایگان به صورت مجازی یا در خانه ارائه می شود و می تواند به شما کمک کند تا ویژگی های مورد نظر خود را با مشخصاتی که برای اطمینان از تناسب و عملکرد لوازم خانگی شما در خانه شما نیاز دارید، محدود کنید. فراموش نکنید، فروشگاه آنلاین ما همچنین لوازم کوچک منطبق از جمله توستر، کتری و مایکروویو را برای تکمیل ظاهر ارائه می دهد.

این سایت بر فرصت‌هایی برای صرفه‌جویی، با درخواست‌های مکرر برای بسته‌بندی وسایل برای صرفه‌جویی بیشتر تأکید می‌کند. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید تخفیف های موجود تولید کننده را پیدا کنید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین خریدار قالی به این سایت مراجعه نمایید
نام‌های خانگی مانند Whirlpool، Maytag، Bosch، و Frigidaire در کنار لوازم خانگی از Bertazzoni، Miele، و Jenn-Air موجود است. بر اساس نوع دستگاه خرید کنید و بر اساس ویژگی‌ها، پایان کار یا قیمت آن فیلتر کنید. شایان ذکر است که می‌توانید بسته‌های لوازم خانگی را نیز خریداری کنید، که انتخاب یک بسته لوازم آشپزخانه جدید را زمانی که مدل‌های فعلی شما به پایان عمر مفید خود رسیده‌اند، آسان می‌کند. خرید لوازم خانگی اغلب مستلزم تحقیقات زیادی است، زیرا مدل ها، ویژگی ها و قیمت را با هم مقایسه می کنید.

لوازم آشپزخانه و کالاهای سفید در بیرمنگام و وست میدلندز

Costco یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید لوازم خانگی است که به لطف مزایایی مانند پوشش گارانتی طولانی مدت، پنجره بازگشت 90 روزه، و تحویل رایگان در اکثر لوازم خانگی است. این انتخاب در مقایسه با خرده فروشان فقط لوازم خانگی محدودتر است، اما آنچه Costco از نظر تنوع فاقد آن است، با صرفه جویی و سیاست های مشتری پسند جبران می کند. مارک‌های خانگی مانند LG، KitchenAid، Whirlpool، GE و موارد دیگر را خواهید دید که در دسته‌های اصلی محصولات به خوبی معرفی شده‌اند. لوازم بزرگ و کوچک را در Wayfair خریداری کنید، اما برای انتخاب محدودتری از مارک ها و مدل ها آماده باشید.

شاید شما به دنبال لوازم داخلی برای ظاهری مدرن تر هستید؟ ما انواع اجاق گازی و برقی توکار، اجاق گاز القایی، یخچال فریزر یکپارچه، ماشین لباسشویی یکپارچه و ماشین ظرفشویی یکپارچه را در اختیار داریم. ای جی مدیسون از شرکای باربری برای ارسال لوازم شما استفاده می کند که ممکن است یک تا دو هفته طول بکشد. یک پنجره بازگشت 30 روزه وجود دارد، اما بازپرداخت مشمول هزینه 30 درصدی ذخیره مجدد است و شما مسئول هزینه حمل و نقل برای ارسال لوازم بزرگ خود به خرده فروش خواهید بود. با بیش از 150 عضو و 250 فروشگاه خرده‌فروشی، قدرت خرید سیریوس به این معنی است که ما می‌توانیم این پس‌انداز را به مشتریان خود انتقال دهیم تا بهترین برندهای لوازم آشپزخانه را با قیمت‌های رقابتی ارائه کنیم. مانند بسیاری از مکان‌های دیگر برای خرید لوازم خانگی، ABT یک پنجره 30 روزه برای بازگرداندن یا تعویض ارائه می‌کند، اگرچه شما مسئول حمل و نقل برگشت خواهید بود.

اتصال لوازم خانگی

این فروشگاه فقط برای اعضا در مقایسه با خرده‌فروش‌های فقط لوازم خانگی، انتخاب محدودتری دارد، اما آنچه Costco از نظر تنوع فاقد آن است، با صرفه‌جویی جبران می‌کند.» ما از روابط عالی با همه تولید کنندگان لوازم آشپزخانه برند خود لذت می بریم و این را با دانش تخصصی خود همراه می کنیم تا مناسب ترین گزینه ها را به شما ارائه دهیم. فناوری در خط مقدم طراحی آشپزخانه قرار دارد و مجموعه ما در فروشگاه مطمئناً الهام بخش شما از محصولات چند منظوره و طراحی های پیشرفته خواهد بود. اگر به دنبال جدیدترین اجاق‌های القایی، اجاق‌های خود تمیز شونده پیرولیتیک، اجاق‌های مایکروویو داخلی و یخچال فریزرهای یکپارچه هستید، دیگر به دنبال آن نباشید.

معرفی سریعترین یخ ساز یخچال در صنعت *

هزینه های حمل و نقل ممکن است بسته به فروشنده متفاوت باشد، بنابراین با توجه به لوازمی که به صورت رایگان ارسال می شوند، پتانسیل خود را برای پس انداز به حداکثر برسانید. Best Buy که به عنوان ابرفروشگاه فناوری شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از مدل‌های پیشرفته با ویژگی‌های خانه هوشمند مانند Wi-Fi و سایر نوآوری‌ها را دارد. اریکا پویسیس در مورد محصولات خانگی برای The Spruce می نویسد و در طراحی داخلی و مراقبت از گیاهان تخصص دارد.

اگر به دنبال یک مایکروویو توکار منطبق برای تمجید از اجاق داخلی خود هستید، ما می توانیم طیف وسیعی از جایگزین های مارک دار و بدون مارک را ارائه دهیم. ما همچنین هودهای اجاق گاز، فن های استخراج، استخراج کننده های جزیره ای طراح، استخراج کننده های پایین جریان و بسیاری موارد دیگر را نیز عرضه می کنیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سمساری جعفری بازدید نمایید
می توانید مارک هایی مانند Maytag، Whirlpool، GE، و KitchenAid را خریداری کنید. برای انواع لوازم خانگی و داخلی، فروشگاه آنلاین ما را مرور کنید یا از نمایشگاه ما دیدن کنید. طیف مستقل ما شامل اجاق‌های 60 سانتی‌متری تا اجاق‌های بزرگ، یخچال فریزرهای ایستاده و آمریکایی و همچنین ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی است.

ما همچنین اجاق‌های گازی و برقی را در طیف وسیعی از اندازه‌ها و طرح‌های متناسب با سبک‌های مدرن و سنتی عرضه می‌کنیم. هنگامی که یک دستگاه اصلی را از طریق Costco خریداری می کنید، این شرکت ضمانت استاندارد یک ساله سازنده را برای یک سال دیگر تمدید می کند و به شما دو سال مالکیت بدون نگرانی را می دهد. Home Depot برای مطابقت با رقبا پیشنهاد می دهد و همچنین تحویل لوازم خانگی را برای سفارش های 396 دلار و بیشتر ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به لغو یا تغییر سفارش، تا ۷۲ ساعت قبل از تحویل فرصت دارید. در حالی که Home Depot با تنوع چشمگیر لوازم و برندهای خود برنده بزرگی است، مطمئن شوید که از انتخاب های خود راضی هستید زیرا تمام لوازم اصلی فروش نهایی هستند مگر اینکه آسیب یا نقصی در هنگام تحویل کشف شود.

سفارشات عمده لوازم خانگی 399 دلاری یا بیشتر به صورت رایگان تحویل داده می شود. همچنین اگر در نزدیکی محل انبار Best Buy زندگی می‌کنید، می‌توانید لوازم موجود در انبار را در همان روز تحویل بگیرید. سیاست بازگشت استاندارد برای لوازم خانگی 15 روز است که در مقایسه با برخی از مکان های برتر دیگر برای خرید لوازم خانگی، یک پنجره کوتاه است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 630
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 8,593
  • بازدید کلی : 139,164