loading...

اطلاعات خوب

نمایشگر سابق به این معنی است که تلویزیون یک مدل نمایشی بود که در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شد و اکنون برای فروش در دسترس است. از آنجایی که از نظر فنی استفاده شده است، برای تخفیف در دسترس است. م

یک دوست بازدید : 1579 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

نمایشگر سابق به این معنی است که تلویزیون یک مدل نمایشی بود که در نمایشگاه‌ها استفاده می‌شد و اکنون برای فروش در دسترس است. از آنجایی که از نظر فنی استفاده شده است، برای تخفیف در دسترس است. ما کاملاً یک سرویس مبتنی بر بریتانیا هستیم - علاوه بر این، ما از قیمت‌هایی که به آنها پاسخ می‌دهیم انتخاب می‌کنیم، که بر اساس شرایط و مشخصات کالای شما تعیین می‌شود. در حالت ایده‌آل، به کسی نیاز دارید که آن را تحویل بگیرد، اما وقتی آن را ارسال می‌کنید، صفحه نمایش را در یک پتوی ظریف بپیچید تا مطمئن شوید وقتی آن را در جعبه قرار می‌دهید و تعداد زیادی برچسب شکننده روی آن می‌گذارید، خراشیده نشود.

ارزش یک تلویزیون دست دوم در سمساری به اجزای متعددی بستگی دارد، مانند فاصله زمانی بین تاریخ خرید و فروش، وجود یا عدم وجود ویژگی های خاص، مانکن و برند تلویزیون و غیره. به عنوان مثال، تلویزیون که به مدت یک سال استفاده شده و در بازار عرضه شده است، در مقایسه با سالی که بیش از 5 سال استفاده شده و در بازار عرضه شده است، گران است. یک تلویزیون پلاسما ممکن است ارزانتر از مقایسه با LED و غیره و غیره باشد. انتخاب های خود را بر روی ایده ترجیحات خود محدود کنید، پس از آن بررسی کنید که آیا ارزش آن را دارد و ارزش پول شما رعایت می شود.

خروجی ای بی پاناسونیک

حتی آن را از درب منزل شما جمع آوری می کنیم و چمدان های خسته کننده را به گذشته تبدیل می کنیم. با ما، شما یک خریدار آماده و آماده برای پرداخت پول به شما دارید، با ارزشی بیشتر از آنچه در جاهای دیگر به دست می آورید. به‌علاوه، ما حتی به‌صورت رایگان از شما جمع‌آوری می‌کنیم. شما به سادگی زمان جمع‌آوری مفید را در تلویزیون خود به ما بگویید، و ما یک پیک را به محل شما می‌فرستیم و مقدار ردیابی را به شما می‌دهیم. از آنجایی که تلویزیون از سمساری به انبار ما می‌رسد، معمولاً نیم ساعت طول می‌کشد تا یک تأیید عیب‌یابی روی کالا انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که با طرح کلی ارائه‌شده توسط شما مطابقت دارد. با پیشرفت‌های بسیار در دانش فنی، خریدار معمولی از نظر انتخاب ناامید می‌شود، زیرا انتخاب‌های زیادی برای انتخاب در اختیار دارد. از مدل اشعه کاتدی گرفته تا پلاسما، ال سی دی و LED، تلویزیون پیشرفت چشمگیری داشته است.

جهت کسب اطلاعات در زمنیه سمساری از این سایت بازدید نمایید.

این سوزاندن زباله های E علاوه بر این، مواد شیمیایی سمی را در محیط آزاد می کند. با این حال، eBay طرح ایمنی خریدار شخصی خود را دارد. اگر کالا به هر دلیلی با هدف مطابقت ندارد و این موضوع در فهرست eBay مشخص نشده است، ممکن است واجد شرایط بازپرداخت از طریق ادعای eBay باشید. تلویزیون های نو و بازسازی شده در پریز eBay پاناسونیک وجود دارد و همه دارای یک سال گارانتی هستند. در وب سایت theBox دریابید که آیا مدل بازسازی شده ای وجود دارد که می تواند شما را وسوسه کند. جدیدترین تلویزیون های بازسازی شده و نمایشگر قبلی را از Appliances Direc t مشاهده کنید. بسیاری از تلویزیون‌های ارائه شده دیگر جدید نیستند، بنابراین بررسی قیمت‌ها مشکل است، اما چند مورد از آنها وجود داشته است.

هیچ هدفی وجود ندارد که چرا یک کالای دست دوم در سمساری خریداری شده و هنوز کمتر از 12 ماه از عمر آن می گذرد، واجد شرایط بازیابی تحت عبارات گارانتی تولید کننده نباشد. با این حال، ممکن است تعداد زیادی استثناء و شرط در ضمانت نامه ها وجود داشته باشد. شما ممکن است باید مکانی را که از آن خریداری شده است ثابت کنید و برخی از تولیدکنندگان تنها در صورتی می توانند ضمانت را رعایت کنند که تلویزیون از یک فروشنده مجاز خریداری شده باشد. اگر تلویزیون دست دوم را از سمساری یا شخصی خریداری می کنید، حقوق شما بسیار محدود است. آنها اجازه ندارند کالاها را نادرست معرفی کنند (مثلاً با گفتن چیزی جدید در حالی که اینطور نیست)، اما علاوه بر این آنها موظف به افشای هیچ عیب نیستند. و حتی زمانی که آنها از قانون ارائه نادرست نادیده گرفته شوند، بازگرداندن پول شما در مواقع اختلاف می تواند دشوار باشد - مگر اینکه از وب سایتی مانند eBay خرید کرده باشید که طرح تصمیم گیری خود را دارد.</p >

دلایل شما برای خرید تلویزیون دست دوم از سمساری هرچه باشد، مواردی وجود دارد که می‌خواهید به خاطر بسپارید. هنگامی که یک تلویزیون کاملاً جدید خریداری می کنید، گارانتی شما تمام این موارد را انجام می دهد، اما در یک مانکن دست دوم، باید بیشتر مراقب باشید. برای آسان‌تر کردن کارتان، سؤالات بعدی را بپرسید تا قبل از خرید تلویزیون دست دوم، همه شک‌هایتان برطرف شود. مقدار مانکن را بررسی کنید تا ببینید چند ساله است. برخی از واحدهای قدیمی ممکن است دارای کمک برنامه نرم افزاری محدود و نسخه های قدیمی برنامه هایی باشند که دیگر کار نمی کنند. مانند Appliances Direct، خرده‌فروش فناوری آنلاین باکس استاندارد تلویزیون‌های بازسازی‌شده را در مقیاس درجه‌بندی می‌کند. ما علاوه بر این، توضیحات بیشتری را در مورد تلویزیون‌ها مشاهده کردیم که مربوط به یک OLED ال‌جی بود که یک تراشه کوچک روی صفحه نمایش داشت و مقداری انحراف داشت.

در مدت یک ساعت مقداری را در مورد خود دریافت خواهید کرد، به جز در زمان اوج مصرف که ممکن است به 2 ساعت افزایش یابد. ما می دانیم که قیمت تلویزیون نامطلوب خود را دوست خواهید داشت، بنابراین تنها چیزی که باقی می ماند این است که چگونگی نیاز به پرداخت خود را حل کنید - پول نقد یا انتقال. تماشای یک مسابقه بسکتبال بدون آماده بودن برای گوش دادن به تشویق شدید تماشاگران، یا تماشای یک فیلم بدون اینکه در موقعیتی برای شنیدن دیالوگ باشد، لذت بخش نخواهد بود. مطمئن شوید که بلندگوها در وضعیت خوبی هستند و کیفیت صدا خیلی خطرناک نیست. در صورتی که تلویزیون قدیمی خود را در Gumtree یا eBay تبلیغ کنید، انتظار بازگشت چشمگیر را نداشته باشید و مطمئن شوید که واحد تولیدی آن را برای پاک کردن هرگونه اطلاعات خصوصی بازنشانی کرده اید. قبل از خرید یک تلویزیون دست دوم از سمساری، داده های گارانتی را که اغلب به صورت آنلاین قابل دستیابی است، بررسی کنید تا ببینید چه زمانی واجد شرایط تعمیر یا جایگزینی برای آن غیرقابل تصور است.

تماشای تلویزیون نه تنها کاری است که شما انجام می دهید، بلکه در نوع خود یک تجربه است، تجربه ای که باید آن را دوست داشت. قانع شدن برای موثرترین معامله کار آسانی نیست و به فکر زیاد نیاز دارد. آیا باور می کنید اگر به شما اطلاع داده شود که خرید یک تلویزیون جدید بسیار ساده تر از خرید یک تلویزیون قدیمی از سمساری است؟

حقوق مصرف کننده شما هنگام خرید یک تلویزیون بازسازی شده یا دست دوم

مطمئن شوید که مرکز تولیدی تلویزیون را بازنشانی کرده‌اید تا هیچ یک از داده‌های شخصی شما روی آن باقی نماند و به نحوه ارسال آن فکر کنید. تلویزیون‌ها مسائل حساسی هستند و اگر میدان منحصربه‌فردی را نداشته باشید، بسته‌بندی ایمن سخت خواهد بود. دیدن چنین توضیحات مفصلی در مورد هر موضوعی خوب است، بنابراین کاربران هنگام دریافت تلویزیون نباید خیلی مات و مبهوت شوند. باکس علاوه بر این می گوید که تمام تلویزیون های بازسازی شده به طور گسترده مورد بررسی قرار می گیرند و تحت مراحل کنترل کیفیت قرار می گیرند. می‌توانید ببینید که مجموعه‌ای از تلویزیون‌های «تجدید شده» که بررسی کردیم چقدر ارزان‌تر با خرید تلویزیون‌های جدید هستند. ما تعداد انگشت شماری از تلویزیون‌های بازسازی‌شده را انتخاب کرده‌ایم که در مارس ۲۰۲۲ در فروشگاه‌های فن‌آوری سبک به فروش می‌رسند.

شما واجد شرایط هیچ ضمانت خرده‌فروشی نخواهید بود و حتی اگر تلویزیون نسبتاً جدید باشد و همچنان در دوره گارانتی سازنده باشد، ممکن است برای تلویزیون دست دوم در سمساری نیز استثنا وجود داشته باشد. برخی از مدل‌های گران‌قیمتی که در خروجی eBay پاناسونیک کشف کردیم، تخفیف‌های زیادی داشتند و قبل از خرید تلویزیون پاناسونیک، ارزش آن را دارد که اینجا بررسی شود. برخی را دیدیم که یک سال گارانتی داشتند، در حالی که برخی دیگر فقط سه ماه داشتند. اکثر لیست ها همچنین به یک خط مشی Dead on Arrival اشاره می کنند که معمولاً 14 روز است. اگر محصول در این زمان دچار ایراد شد، Box می گوید که آن را تعمیر یا تعویض می کند.

این تلویزیون به حالت پیش‌فرض کارخانه بازیابی و تعمیر شده است، سپس با قیمت پایین‌تری فروخته می‌شود. اگر پول را انتخاب کنید، ما آن را فوراً از طریق عرضه ثبت شده ارسال می کنیم، به این معنی که شما آن را در روز بعد دریافت خواهید کرد. اگر بانک یا سوئیچ پی پال را دوست دارید، پول در حساب شما خواهد بود و بلافاصله در دسترس خواهد بود. بر اساس همه این ملاحظات، گزینه های خود را محدود کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام تلویزیون مطابق با نیازهای شما یکی از بهترین هاست.

ما هنگام ارائه یک قیمت به وضعیت، مدل، مدل و مشخصات تلویزیون شما فکر می کنیم. هنگامی که نوع آنلاین ما را پر کردید - قول می‌دهیم که آسان است، ارزشی را به شما می‌دهیم که ارزش تلویزیون شما را دارد. این رقم معمولاً نسبت به پیشنهاد رقبای ما سودمندتر است و ما پایبند همه قیمت های خود هستیم. مطمئناً، هزینه ها از پشت بام سر به فلک کشیده است، اما دلیلی برای ناامید شدن وجود ندارد.

وقتی از eBay خرید می‌کنید، فروشنده انتخاب می‌کند که عرضه کند یا اینکه شخصاً انتخاب کند. صرف نظر از گزینه های تحویل/مجموعه در دسترس، زودتر از زمانی که دکمه خرید را فشار دهید، همه تصاویر را به دقت بررسی کنید تا هرگونه نشانه آسیبی وجود داشته باشد، و جزئیات کامل تلویزیون را مرور کنید. این مدل‌ها شامل یک سال گارانتی و یک درجه می‌شوند که به شما می‌گوید تلویزیون در چه وضعیت فیزیکی قرار دارد. برای مثال A1 به این معنی است که ممکن است خراش‌ها یا فرورفتگی‌های سطحی داشته باشد، اما شامل تمام لوازم جانبی است و توسط یک دستگاه بررسی شده است. مهندس.

بلافاصله پاسخ داد، بسیار مودبانه در تلفن، شخص بسیار متاثر با من ... و من پول نقد را بلافاصله به حساب بانکی خود منتقل کردم. در ابتدای یک روز کاری پرمشغله، اگر روی کاناپه مقابل تلویزیون «جدید و قدیمی» خود بنشینید، باید از تماشای تلویزیون لذت ببرید. اجازه ندهید تصاویر تار، دریافت تابلوهای مخدوش یا صداهای آسیب دیده تجربه شما را خراب کنند. به دنبال عوامل ذکر شده در بالا باشید و تلویزیون را فقط به محض اینکه از خرید خوب آن خوشحال شدید بخرید.

تلویزیون دست دوم در سمساری گارانتی خرده‌فروشی نخواهد داشت، اما همچنان می‌تواند در تمام عبارات سازنده وجود داشته باشد. این بیشتر یک سال است، اما احتمالاً با تکیه بر تولید کننده می تواند طولانی تر باشد. ماهیت Gumtree به این معنی است که فروش ناخالص به صورت حضوری است، بنابراین به اندازه شماست که قبل از پرداخت و خرید آن، استاندارد تلویزیون را ارزیابی کنید.

تلویزیون جدید خرید بزرگی است و با تکیه بر ابعادی که می‌خرید یا قیمت بالایی دارد، ممکن است به راحتی تا 4 رقم قیمت داشته باشد. خرید یک تلویزیون مرمت شده یا دست دوم از سمساری ممکن است از پول نقد جلوگیری کند، با این حال مسائلی وجود دارد که باید زودتر از این که این مسیر را دنبال کنید فکر کنید. در حال حاضر تلویزیون ها به روشی تسهیل می شوند که اغلب به انواع دستگاه های خارجی متصل می شوند. اگر مالک قبلی به طور گسترده از پورت های اتصال متنوع استفاده کرده باشد، به احتمال زیاد آنها فرسوده شده اند و اکنون استفاده نمی شوند. مراقب این باشید، علاوه بر سیم‌های مرتبط با هم، که می‌توانند در اتصالات کابل اختلال ایجاد کنند، کیفیت بالای تصویر را در پی داشته باشند و غیره.

Gumtree و eBay مکان‌های اصلی هستند که تلویزیون‌های دست دوم را در بازار یا سمساری پیدا خواهید کرد. مراقب باشید تلویزیون های دست دوم را با مدل های بازسازی شده اشتباه نگیرید، به ویژه در eBay. فروشگاه‌هایی مانند پاناسونیک معمولاً یک ویترین اختصاصی در eBay دارند، در حالی که تلویزیون‌های دست دوم خریداری شده توسط یک فروشنده خصوصی به عنوان بخشی از فهرست گسترده‌ای از نتایج جستجو از فروشندگان مختلف نشان داده می‌شوند. در این راهنما به این خواهیم پرداخت که چه مقدار پول نقد در تلویزیون دست دوم یا بازسازی شده پس انداز می کنید، موثرترین مکان برای خرید، نحوه بررسی ضمانت نامه ها به مدل های جدید و بهترین راه برای بازیافت تلویزیون قدیمی شما .

چرا فروشنده آن را می فروشد؟

بدیهی است که خرید تلویزیون بزرگتر از دیواری که قصد دارید آن را نگه دارید، فایده ای ندارد. یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ معمولاً برای اتاق های کوچک نقطه ضعف است. به یاد داشته باشید، بین تلویزیون و نقطه ای که می خواهید آن را مشاهده کنید، نباید کمتر از 6 تا 10 فوت فاصله باشد. یک تلویزیون مرمت شده بدون شک توسط مالک قبلی به سازنده یا یک تعمیرکار/فروشنده شخص ثالث به عنوان مدل معیوب یا نامطلوب برگردانده شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 911
  • بازدید سال : 8,577
  • بازدید کلی : 139,148