loading...

اطلاعات خوب

بنابراین، آنها نیاز به گردگیری مکرر دارند. کابینت های فلزی نیز معمولاً دچار فرورفتگی و خراش می شوند. و در مقایسه با سایر مواد، درهای فلزی هنگام باز یا بسته شدن سر و صدای بیشتری دارند. هزینه این کابینت

یک دوست بازدید : 1897 سه شنبه 31 خرداد 1401 نظرات (0)

بنابراین، آنها نیاز به گردگیری مکرر دارند. کابینت های فلزی نیز معمولاً دچار فرورفتگی و خراش می شوند. و در مقایسه با سایر مواد، درهای فلزی هنگام باز یا بسته شدن سر و صدای بیشتری دارند. هزینه این کابینت ها یکی دیگر از عوامل بازدارنده است زیرا بسیار گران هستند. لمینت ها لمینت ها موثرترین گزینه برای کابینت های آشپزخانه مقرون به صرفه هستند. بسیاری از صاحبان خانه ترجیح می دهند به جای چوب از لمینت استفاده کنند.

از سوی دیگر، اگر به دنبال روکش بادوام‌تری هستید که ماندگاری خوبی داشته باشد، پس از آن، روکش‌های غشایی برنده می‌شوند. شما همچنین می توانید بین این دو بر اساس رنگ و سبک آنها تصمیم بگیرید. عیب استفاده از چوب در طراحی آشپزخانه مدولار این است که. مگر اینکه کیفیت چوب خوب باشد، مواد ممکن است به مرور زمان تابیده شوند. کابینت ها همچنین می توانند در معرض حمله سوراخ های چوب، موریانه ها و سایر حشرات قرار گیرند.

برای جمع کردن، هیچ برنده مشخصی در هنگام تلاش برای انتخاب دو طرف بین غشاء در مقابل لمینت وجود ندارد. همانطور که قبلاً ذکر شد، پرداخت غشایی در صورت حفظ در آزمون زمان مقاومت می کند، اما در محدوده آن کم است. از طرف دیگر روکش لمینت دوام کمتری خواهد داشت، اما نصب، تمیز کردن، تعویض آسان‌تر است و از همه بهتر، در طیف وسیعی وجود دارد.

در مقایسه با لمینت ها دوام بیشتری دارد و ماندگاری بیشتری دارد. تیم طراحان باتجربه ما این روکش ها را بر اساس نظرسنجی مشتری و گرایش های بین المللی به صورت دستی انتخاب کرده اند! بنابراین شما این فرصت را دارید که به آشپزخانه ها و کمدهای مدولار خود ظاهری متفاوت از استانداردهای جهانی بدهید. مراقب جزئیات بیشتر در مورد اتصال ما با Renolit باشید زیرا ما طرح‌های مدولار مختلف را با الهام از این پرداخت‌ها به نمایش می‌گذاریم. به خاطر داشته باشید که پرداخت غشایی با روکش لمینت متفاوت است.

تصاویر پس زمینه و هر آنچه که باید در مورد آنها بدانید

ممبران های پی وی سی مورد استفاده در ساخت کابینت های ممبران، فویل های آنتی باکتریال و سالم مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند. شما نمی توانید از اسکراب های سخت برای تمیز کردن کابینت های غشایی استفاده کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد خراش شود. ، لازم نیست در هنگام استفاده از لمینت نگران این مسائل باشید زیرا تحمل بالایی در برابر سایش و پارگی دارد. از آنجایی که کابینت های آشپزخانه بیشتر مستعد خیس شدن هستند. و اگر در معرض بخار قرار بگیرید، لایه مقاوم در برابر آب جوش را انتخاب کنید.

و علاوه بر آن، مواد و پوشش‌هایی که انتخاب می‌کنید تا مدت زمان ماندگاری آن‌ها را مشخص کنید. بهترین متریال را برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنید. و لازم نیست خیلی قبل از زمان آن تغییر آزاردهنده را بدست آورید. مردم این نوع کابینت را به شدت ترجیح می دهند. هنگام خرید کابینت اکریلیک باید دقت کنید زیرا تشخیص این محصولات بسیار دشوار است. هنگام خرید کابینت اکریلیک، از شرکتی که به آن اعتماد دارید خرید کنید.

این یک فویل پی وی سی است که در روکش های مات، براق و چوبی موجود است. غشاء امروزه محبوب ترین پوشش برای آشپزخانه است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت گل لیست بازدید نمایید
آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها، بافت ها و پرداخت های چشم نواز در دسترس هستند. لمینت ها دوام بالایی دارند و به راحتی تمیز می شوند.

غشاء یا لمینت: کدام یک برای آشپزخانه شما بهترین است؟

روکش های چوبی نیز مقرون به صرفه تر از چوب واقعی هستند. و ظاهر طبیعی مشابهی را به کابینت های مدولار آشپزخانه بیاورید زیرا دانه هایی روی سطح دارند. روکش ها می توانند روکش های مات یا براق داشته باشند. متریال اصلی کابینت آشپزخانه اکریلیک ام دی اف روکش ملامینه است. علاوه بر این، با لمینیت فویل براق اکریلیک بر روی تخته ام دی اف خام تولید می شود. بعد از چسباندن سطح ام دی اف با چسب و پرس تشکیل می شوند.

سبک های کابینت آشپزخانه جاودانه Forevermark

با گذشت زمان، کاغذهای مورد استفاده برای پوشش لمینت شروع به جذب رطوبت می‌کنند که بافت را از بین می‌برد. از آنجایی که غشاء هنگام پیچیدن روی تخته‌های MDF ساخته می‌شود، این کاغذها در جای خود می‌مانند و آب را جذب نمی‌کنند. فلز در آشپزخانه های مدرن، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم از دیگر موادی هستند که عمدتا برای کابینت ها استفاده می شوند. از فولاد ضد زنگ به عنوان ماده ترجیحی در آشپزخانه های حرفه ای نام برده می شود. مزیت فولاد ضد زنگ و آلومینیوم این است که بسیار بادوام و مستحکم هستند.

تقاضا برای چوب طبیعی به طور ناگهانی کاهش یافته است. ترموفویل از PVC، یک پلیمر همه کاره ساخته شده است. این غشای نیمه سفت به صورت مسطح یا حکاکی شده از طریق پرس ممبران یا پرس خلاء لمینیت می شود.

طراحان داخلی و پیمانکاران ام دی اف را بیشتر برای کمد لباس و درها توصیه می کنند. تخته فیبر با چگالی بالا و تراکم متوسط ​​معمولاً چوب های مهندسی شده هستند. آنها معمولاً با ذرات چوب که با چسب حرارتی به هم چسبیده اند ساخته می شوند. این تخته ها معمولا برای کابینت آشپزخانه استفاده می شوند. اما دوام کمتری دارند و مقاومت کمتری نسبت به تخته سه لا دارند. می توان آن را به زیبایی تمام کرد و رنگ کرد تا ظاهری عالی داشته باشد.

با این حال، پرداخت PU باید به دلیل ظاهر و احساس لوکس آن در نظر گرفته شود. این یک رنگ اکریلیک بسیار بادوام است که به راحتی اعمال می شود. این رنگ براق دارای روکش رویال است و روی تخته های ام دی اف اجرا می شود. در برابر گرما، مواد شیمیایی و آب مقاوم است و برای آشپزخانه ها نیز مناسب است.

در حالی که غشاء یک فویل پی وی سی است، لمینت لایه ای از کاغذ صاف یا رزین های مصنوعی است که به هم چسبیده اند. ممبران ها در مقایسه با لمینت ها ظاهر طبیعی تری به هر سطحی می دهند. لبه باند نیز با ممبران مورد نیاز نیست زیرا می تواند تمام لبه ها و شیارها را به راحتی بپوشاند. با این حال، آنها گرانتر از روکش های لمینت هستند. حل و فصل یکی از آنها واقعاً به عادت های آشپزخانه، برنامه تمیز کردن و مقرون به صرفه بودن بستگی دارد.

در HomeLane، ما عملکرد و زیبایی‌شناسی را گرد هم می‌آوریم تا طرح‌های سفارشی و کارآمد خانه را به صاحبان خانه ارائه دهیم. تمامی محصولات ما تا 10 سال گارانتی همراه با خدمات پشتیبانی و نگهداری بی‌وقفه ارائه می‌شوند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعویض لولای کابینت کلیک کنید
محصولات ما به استرالیا، کانادا، اسپانیا، آمریکا، برونئی، مکزیک، نیجریه، دبی، سنگاپور و غیره صادر شده است. رنگ PU ظاهری سلطنتی به واحد ذخیره سازی می دهد. پوشش غشایی به دلیل قیمت و دوام آن گزینه ای محبوب است.

آشپزخانه های مدولار، کاربردی ترین هستند. و راه حلی شیک برای فضای داخلی آشپزخانه شما. ترکیبی هماهنگ از کاربرد و زیبایی شناسی. آنها در رنگ ها، بافت ها و رنگ های مختلف موجود هستند.

به چند دلیل که چرا ممبران بهتر از لمینت و روکش PU است و چرا ممکن است انتخاب ایده آل برای ذخیره سازی مدولار شما باشد، نگاهی بیندازید. گزینه های زیادی در زیر غشا و لمینت وجود دارد. آشپزخانه فوق کاملاً غشایی با رنگ قرمز شرابی است، از رنگ‌ها گرفته تا طرح‌ها، لمینت‌ها هر چیزی را دارند که به دنبال آن هستید.

آنها همچنین روی کیف شما سبک هستند و محبوب ترین انتخاب هستند. طراحی پیچیده با کابینت های آشپزخانه از تخته سه لا دشوار است. صرف نظر از محبوبیت گسترده آشپزخانه های مدولار. بسیاری از صاحبان خانه نمی دانند که در نهایت از چه موادی باید برای آشپزخانه مدولار خود استفاده کرد.

آنها از مقرون به صرفه تا گران قیمت هستند، اما برخی از آنها به اندازه بقیه بادوام نیستند. VarietyLaminate در مجموعه ای خیره کننده از رنگ ها، الگوها، طرح ها و بافت ها موجود است و از این رو شما را خراب می کند. رنگ و سایه ها نسبتاً با پرداخت غشایی محدود هستند. لبه بندی برای تکمیل و مهر و موم کردن لبه ها، ورقه ورقه ها باید با نوارهای PVC یا نوارهای آلومینیومی یا چوبی لبه بندی شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 978
  • بازدید سال : 8,644
  • بازدید کلی : 139,215