loading...

اطلاعات خوب

اجازه دهید پروژه شما حداقل 24 ساعت خشک شود و سپس لولاها و کش ها را دوباره وصل کرده و درها را با کابینت های مناسب مطابقت دهید. توصیه می کنم وقتی درهای کابینت را دوباره وصل می کنید، آنها را برای یک رو

یک دوست بازدید : 614 یکشنبه 22 مرداد 1402 نظرات (0)

اجازه دهید پروژه شما حداقل 24 ساعت خشک شود و سپس لولاها و کش ها را دوباره وصل کرده و درها را با کابینت های مناسب مطابقت دهید. توصیه می کنم وقتی درهای کابینت را دوباره وصل می کنید، آنها را برای یک روز دیگر باز بگذارید تا رنگ واقعاً خشک شود. این از چسبیدن آنها در هنگام بسته شدن جلوگیری می کند. یا می توانید لنت های سپر کوچکی را وصل کنید، که به جلوگیری از بسته شدن درها کمک می کند.

لمینت ها در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها، از پلاستیک های ارزان قیمت گرفته تا چوب های گران قیمت و عجیب و غریب عرضه می شوند. کابینت های لمینت نسبت به نمونه های چوب جامد خود قیمت کمتری دارند. سطح لمینت بسته به کیفیت لمینت مورد استفاده می تواند بسیار متفاوت باشد. لمینت اساساً یک ماده سطحی است که از کاغذ و رزین که تحت گرما به هم فشرده می شوند ساخته می شود. لمینت پرفشار (HPL) که تحت 1400psi تولید می شود، محصول بهتری را به شما ارائه می دهد که کمتر از لمینت های کم فشار تراشه و ترک می خورد. بسیاری از کابینت های با کیفیت RTA از تخته سه لا با پوشش لمینت برای بدنه بیش از کابینت ها استفاده می کنند.

در حالی که ممکن است قبلاً بدانید که چگونه مبلمان، درها و کابینت هایی را که از چوب ساخته شده اند رنگ آمیزی کنید، رنگ آمیزی لمینت در مجموع جانور دیگری است. علاوه بر این، کابینت های لمینت آشپزخانه معمولاً کمتر از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب جامد قیمت دارند. مانند کابینت های چوبی، کابینت های لمینت آشپزخانه را می توان به صورت پیش ساخته خریداری کرد یا می توانید طرح های سفارشی یا نیمه سفارشی را انتخاب کنید.

راز دستیابی به یک پوشش طولانی مدت سنباده زدن و استفاده از پرایمر مناسب است. در حالی که ورق های لمینت انعطاف پذیر هستند، اغلب نیاز به نصب حرفه ای دارند زیرا هنگام برش لمینت ها ممکن است مشکل باشد. اگر کابینت آشپزخانه شما دارای انحنا باشد، متخصصان می دانند که برای اطمینان از نصب بی عیب و نقص چه کاری باید انجام دهند و چگونه برش را اجرا کنند. اگر به دنبال تغییر سبک به آشپزخانه خود هستید، احتمالاً تغییراتی در ظاهر کابینت خود ایجاد خواهید کرد. یا شاید کابینت آشپزخانه قدیمی شما برای شما ارزشی احساسی داشته باشد و شما فقط می خواهید ظاهر آنها را به روز کنید.

حرفه ای ها

برای محافظت و نگهداری آنها در شرایط خوب، کابینت های چوبی باید به طور معمول با یک پارچه تمیز و نرم پاک شوند. برای از بین بردن کثیفی، ریزش یا پاشش، می توان از یک پاک کننده چوب طبیعی یا محلول ساده 2 قسمتی آب تا 1 قسمتی صابون ظرف ملایم استفاده کرد. برای آلودگی یا لکه های سخت تر، از جوش شیرین و آب خمیر درست کنید. اگر هدف شما ایجاد یک طراحی آشپزخانه شیک، مدرن و کارآمد است، ممکن است بخواهید کابینت های لمینت آشپزخانه را در نظر بگیرید.

در این وبلاگ قصد داریم به نحوه تعیین نوع کابینت هایی که در حال حاضر دارید نگاهی بیندازیم تا بتوانید جایگزین مناسب کابینت را پیدا کنید. ملامین یک ماده پوشش پلاستیکی است که به عنوان سطح تخته سه لا و تخته فیبر نیز استفاده می شود. اگرچه ملامین به اندازه کافی متفاوت است تا به عنوان یک گزینه جداگانه در نظر گرفته شود، اما از نظر فنی یک محصول لمینت است. درست مانند لمینت، ملامین با استفاده از کاغذ و رزین ساخته می شود، اما ملامینه هزینه کمتری برای تولید دارد. همچنین فقط با لمینت، سطوح ملامینه دارای کیفیت پایین تر و محصولات با کیفیت بالاتری هستند.
برای مطالعه ی مقاله های بیشتر بر روی لینک https://www.atrous.ir کلیک کنید.

اگر رنگی را انتخاب می کنید که می تواند مستقیماً روی لمینت اعمال شود، مانند رنگ کابینت نیمه براق بهر پریمیوم، می توانید از پرایمر صرف نظر کنید - فقط بدانید که انتخاب رنگ شما محدود خواهد بود. راز چسباندن رنگ به لمینت استفاده از آستر مناسب است. از پرایمر تقویت کننده چسبندگی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به شما بدهد. پرایمر مناسب اطمینان حاصل می کند که رنگ به لمینت می چسبد و به شما کمک می کند تا به پایان طولانی مدت و بادوام برسید.
برای خواندن مقاله ی بیشتر می توانید به آدرس https://www.karshenasankhz.ir مراجعه نمایید.

مزایای رنگ آمیزی کابینت لمینت

هنگام رنگ آمیزی کابینت های براق می توانید از همان روش گام به گامی که برای رنگ آمیزی کابینت لمینت آشپزخانه استفاده کردیم استفاده کنید. هنگام رنگ آمیزی سطوح صاف مانند لمینت، درهای براق یا کابینت های آشپزخانه براق، مهم است که از آستر مناسب استفاده کنید تا رنگ به سطح بچسبد. قبل از شروع رنگ آمیزی کابینت های لمینت، باید کارهای آماده سازی را انجام دهید، از جمله تعمیرات، سنباده کاری و تمیز کردن. هنگامی که درهای شما آماده شد، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کابینت های لمینت را آستر کرده و رنگ کنید.

کابینت های رنگ شده را می توان از مواد مختلفی از جمله MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط)، تخته خرده چوب یا تخته سه لا تهیه کرد. یک راه آسان برای ایجاد حس عمقی ظریف در آشپزخانه تک رنگ، لمینت بافت است. بافت هایی که حس و ظاهر عناصری مانند چوب جامد را شبیه سازی می کنند برای آشپزخانه ها مناسب هستند.

با این حال، اگر به درستی محافظت نشوند، بیشتر در معرض آسیب ناشی از گرما و رطوبت هستند، اگر به درستی از آنها مراقبت نشوند، در طول زمان ممکن است ترک بخورند، محو شوند یا تاب بخورند. به این دلایل، لمینت های فشار بالا مانند نمونه های تصویر بالا برای استفاده در آشپزخانه شما مناسب هستند، زیرا هر سطحی باید بتواند گرما و رطوبت گاه به گاه را تحمل کند. با این حال، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب و رطوبت توصیه نمی شود، زیرا ممکن است به مرور زمان به کابینت های لمینت آشپزخانه شما آسیب برساند. از آنجایی که کابینت های لمینت تقریباً به اندازه درهای کابینت چوبی به چوب سخت نیاز ندارند، تقریباً همیشه قیمت پایین تری دارند. صرفه جویی در هزینه کابینت های شما می تواند بودجه شما را برای ارتقای دیگر که می خواستید در پروژه آشپزخانه خود بگنجانید، آزاد کند.

می توانید از هر نوع رنگی که برای رنگ آمیزی چوب مناسب است روی کابینت لمینت خود نیز استفاده کنید. ما روکش ساتن را توصیه می کنیم زیرا بادوام است و تمیز نگه داشتن آن آسان است. رنگی که استفاده می کنید به اندازه پرایمر مهم نیست که راز چسبیدن رنگ به لمینت صاف است. حتی می توانید با قرار دادن لمینت روی کابینت آشپزخانه موجود خود، سبک، رنگ و نوع چوب آنها را تغییر دهید. کار کابینت لمینت آشپزخانه را به حرفه ای ها بسپارید. این یک پروژه DIY نیست.

لمینت ها مواد سطحی تزئینی هستند که از چسباندن مواد سخت مانند چوب، تخته سه لا، تخته خرده چوب یا ام دی اف (الیاف متوسط mật độ trùng lặp từ khóa) تشکیل می شوند. در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و به راحتی تمیز می شوند و بادوام هستند. اگر هدف شما ایجاد یک طراحی آشپزخانه شیک، امروزی و مقرون به صرفه است، کابینت های لمینت آشپزخانه برای شما مناسب است.

این نکات را مرور کنید تا مطمئن شوید که در نهایت یک رنگ کاری حرفه ای خواهید داشت. ما همچنین قبل از رنگ آمیزی درهای کمد و جلوی کشوها را از روی کابینت ها برداشتیم و همچنین تمام دستگیره ها را برداشتیم. حتی اگر قصد دارید دوباره از همان دسته ها استفاده کنید، قطعاً توصیه می کنیم آن ها را بردارید زیرا کل فرآیند سمباده زنی و رنگ آمیزی را بسیار آسان تر می کند. از آنجایی که آنها با دست رنگ آمیزی می شوند، به هر آشپزخانه ای که در آن نصب می شوند، ظاهری سفارشی به ارمغان می آورند. اما، اگر می خواهید یک رنگ ثابت داشته باشید، روکش معمولاً رنگ آمیزی می شود - که به ندرت به استفاده روزمره آشپزخانه می رسد. انتخاب متریال برای کابینت تنها بخش کوچکی از بازسازی آشپزخانه شماست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,000
  • بازدید سال : 8,666
  • بازدید کلی : 139,237