loading...

اطلاعات خوب

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از Facebook Messenger به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود استفاده کنید. در سراسر جهان، هر ماه 20 میلیارد پیام بین افراد و شرکت ها در فیس بوک مسنجر رد

یک دوست بازدید : 51 دوشنبه 27 تیر 1401 نظرات (0)

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از Facebook Messenger به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود استفاده کنید. در سراسر جهان، هر ماه 20 میلیارد پیام بین افراد و شرکت ها در فیس بوک مسنجر رد و بدل می شود. تبلیغات در آغاز مکالمات در مسنجر فیس بوک نقش مهمی را ایفا می کند. هر شبکه تبلیغاتی صرفاً شما را وادار می کند که حداقل مبلغ ممکن را برای برنده شدن در مناقصه بپردازید.

قابلیت مرحله‌بندی دقیق آنلاین، انتخاب‌ها و کانال‌های بیشتری ایجاد کرده است که از طریق آن‌ها می‌توانید راهی برای دستیابی به مخاطبان خود پیدا کنید. GoPro کالاهای خود را از طریق برخی از کانال های مد روز - اینستاگرام - تبلیغ می کند. آنها از فیلم ها و عکس های تولید شده توسط کاربر برای نشان دادن استاندارد دوربین های خود استفاده می کنند. 40 درصد از آمریکایی ها از تبلیغات بنری، تصاویر پس زمینه، پاپ آپ ها، فلش و تبلیغات ویدیویی با نرم افزارهای مسدودکننده تبلیغات اجتناب می کنند، زیرا نتیجه نهایی ماهیت ناخواسته تبلیغات نمایشی است.

خلاقیت خود را با رنگ‌های درخشان و سرفصل‌های بزرگ تقویت کنید، اما از استفاده از تمام حروف‌ها خودداری کنید. ابعاد آگهی و قرارگیری آن در صفحه وب، قیمت گذاری را همراه با دوره نمایش و میانگین تعداد بازدیدکنندگان تشکیل می دهد. لزوماً نباید Google Ads را انتخاب کنید - می توانید از سرویس های دیگری مانند Microsoft Advertising، Quora، AdRoll و غیره استفاده کنید یا بلافاصله با صاحبان خانه های وب سایت تماس بگیرید. تبلیغات زیر بر اساس موقعیت جغرافیایی هدف قرار می گیرند و ممکن است برای مردم محلی جلب توجه کنند. اگر ظروف آشپزخانه تولید می‌کنید، احتمالاً می‌توانید محتوای گران‌قیمتی مانند هک‌ها، روش‌های هیجان‌انگیز استفاده از محصولات خود، یا برخی دستور العمل‌ها برای تشویق به اشتراک‌گذاری و ایجاد یک تصویر برند زیبا منتشر کنید.

پلتفرم‌های جدید، انواع تبلیغات و قابلیت‌های هدف‌گیری هر روز ظاهر می‌شوند. تبلیغات Geofencing احتمالا بهترین استراتژی بازاریابی اینترنتی برای شرکت هایی است که سعی می کنند رقبا، استعدادهای برتر، سرنخ های با ارزش بالا و خریداران بومی را هدف قرار دهند. با Geofencing، کسب‌وکار کوچک شما حصاری مجازی در اطراف یک فضای خاص، مانند محوطه مدرسه، مکان رقیب، یا قلب کنفرانس ایجاد می‌کند.

تبلیغات پست الکترونیکی

Promoted Trends هشتگ سفارشی شما را در نوار Trends دریافت می‌کند، از Twitterverse توجه بیشتری کسب می‌کند. اگر به دنبال تبلیغ در توییتر هستید، به این نمونه های تبلیغاتی توییتر نگاهی بیندازید. برای مطالعه بیشتر در مورد تمرکز فیس بوک بر گزینه ها، این درس دانشگاه PPC توسط لری کیم، بنیانگذار WordStream و CTO را بخوانید. وقتی به بازاریابی اینترنتی فکر می کنید، احتمالات بسیار خوبی است که شما تبلیغات جستجوی پولی را در نظر می گیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این سایت بازدید نمایید.

بسیاری از وب‌سایت‌ها خانه تبلیغاتی خود را با مبادلات تبلیغاتی مشابه شبکه نمایش Google کارگزاری می‌کنند، یا باید خانه آگهی را به همان روشی که یک آگهی در روزنامه می‌خرید، خریداری کنید. تبلیغات توییتر با افزایش‌های پولی که برندها در توییتر می‌توانند برای افزایش دسترسی توییت‌های خود، تبلیغ یک هشتگ انتخابی یا دستیابی به فالوورهای بیشتر استفاده کنند، بررسی می‌شوند. تبلیغات PPC، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک AKA، تبلیغاتی هستند که طی آن قیمت تبلیغات بر اساس تعداد کلیک هایی که یک تبلیغ دریافت می کند تعیین می شود. اکنون تبلیغات آنلاین نیمی از بودجه عمومی تبلیغات سالانه را به طور فزاینده ای نشان می دهد، بنابراین اهمیت آن را نباید نادیده گرفت.

راهی برای تبلیغ آنلاین

این خانه آنلاین شماست و بسیاری از مشتریان بالقوه مکانی را برای کسب اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات شما ورق می زنند. در بسیاری از موارد، وب سایت شما اولین تاثیری است که شرکت شما بر اعضای مخاطبان هدف شما می گذارد. بسیاری تصور می‌کنند تبلیغات خبری مربوط به گذشته است، اما همچنان ارزش آن را دارند، به‌ویژه زمانی که روی مخاطبانی متمرکز می‌شوند که معمولاً آنلاین نیستند.

اکثر آگهی‌های بازرگانی پست الکترونیکی دارای یک تصویر بزرگ با حداقل محتوای متنی هستند. کاربران زمان زیادی را برای مطالعه تبلیغات ایمیلی تلف نمی کنند، بنابراین ضروری است که پیام خود را تا حد امکان واضح و مختصر بیان کنید. تبلیغات ایمیل همچنین به یک موضوع قانع کننده بستگی دارد تا تضمین کند که کاربر ایمیل را باز می کند. تبلیغات هدف‌گیری مجدد به طور قابل توجهی بالاتر از تبلیغات بنری معمولی هستند و هزینه‌های کلیک و تبدیل بالاتری دارند. اگر قبلاً از Google AdWords استفاده می‌کنید، اکنون یک آموزش گام به گام برای ایجاد تبلیغات بازاریابی مجدد Google Ads خود داریم. تبلیغات Tumblr در تعدادی کدک کاملاً متفاوت ارائه می‌شوند – Tumblr Radar و Spotlight برای «حامیان مالی»، با نام مستعار تبلیغ‌کنندگان، در مناطقی که Tumblr مطالب و حساب‌های محتوای متمایز را برجسته می‌کند، نمایش داده می‌شوند. با پنجاه و چهار میلیون کاربر که روزانه 70 میلیون پست ارسال می کنند که هر روز بیش از نیم میلیارد بازدید از صفحه دارد، انجمن Tumblr یک انجمن پر جنب و جوش و پر انرژی است.

بخشی از این دوره علاوه بر این مستلزم اختصاص نسبتی از محدوده قیمت شما به هر قالب است. وضعیت عالی، انجام یک تحلیل، ادغام راه های تبلیغاتی متنوع برای یافتن راهی برای بهبود دستیابی و بهبود نتایج است. SendPulse امکان ارسال پیامک را در 800 شبکه در بیش از 200 مکان بین المللی فراهم می کند. بسته به معامله، CPC رایج فیس بوک 1.86 دلار و CPM 11.20 دلار است. در اینستاگرام، میانگین هزینه هر کلیک بین 0.50 تا 1.00 دلار است. در صنایع تهاجمی تر مانند پوشاک یا قانون، ارزش تبلیغات می تواند به 3.00 دلار در هر کلیک برسد.

مگر اینکه تبلیغات بسیار به کاربر مرتبط باشد، تا حد زیادی نادیده گرفته می‌شوند یا بدتر از آن، از طریق مسدودکننده‌های آگهی کاملاً نامرئی می‌شوند. هدف‌گیری مجدد را فعال می‌کند. تبلیغات اینترنتی روشی برای گفتن است، «هی، به نظر می‌رسد چند روز پیش این توستر را بررسی کردی. اگر بسیاری از مشتریان بالقوه بدون خرید چیزی به خرده‌فروشی آنلاین لوازم خانگی شما مراجعه می‌کنند، مدل خود را با تبلیغات بنری که در وب‌سایت‌هایی که آنها را مرور می‌کنند نمایش می‌دهند به آنها یادآوری کنید. همانطور که علوم کاربردی شبکه در دهه نود پیشرفت کرد، تبلیغ وب به عنوان یک راهبرد مجازی برابر با استراتژی های بازاریابی مرسوم مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه، بیلبوردها و غیره ظاهر شد. در سال 2019، کارآفرینان روی این حساب می‌کنند که شرکت‌ها نسبت به تبلیغات سنتی، پول بیشتری را صرف تبلیغات دیجیتالی می‌کنند.

تبلیغات جستجوی Google، تبلیغات آنلاینی هستند که در هنگام جستجوی جستجوی کلمه کلیدی در Google در کنار صفحه نتایج موتور جستجو به نظر می رسند. این تبلیغات تبلیغاتی PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک هستند که به وسیله آن تبلیغ‌کنندگان به ازای هر کلیک روی تبلیغ، هزینه پرداخت می‌کنند. تبلیغات جستجوی PPC Google از طریق پلتفرم تبلیغاتی Google Ads مدیریت می‌شوند که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد برای عبارات کلیدی، محتوای متنی تبلیغات، بودجه‌های تعیین‌شده و موارد دیگر پیشنهاد بدهند. برای آموزش بیشتر در مورد نحوه عملکرد تبلیغات جستجوی Google، به دانشگاه PPC نگاهی بیندازید.

این بدان معناست که لازم نیست نگران هدر دادن بودجه خود برای افرادی باشید که به تجارت شما علاقه ای ندارند یا تبلیغات شما را نادیده می گیرند. بهترین تبلیغات Reddit بینندگان خود را مورد توجه قرار می‌دهند – Reddit عمدتاً توسط مخاطبان جوان‌تر و آگاه به فناوری، عمدتاً مرد، بازدید می‌شود. در مجموع، محله Reddit ممکن است نسبت به تبلیغات آشکار بسیار محتاط باشد، بنابراین ارسال آگهی تبلیغاتی Reddit می تواند کمی شبیه بازی با اجاق گاز باشد. اگر به درستی انجام شود، تبلیغات Reddit می توانند توجه زیادی را با هزینه کم ارائه دهند. آنچه در واقع تبلیغات Reddit را منحصر به فرد می کند نظرات و رای دادن است - کاربران می توانند به تبلیغ شما رای مثبت یا منفی بدهند و به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که به راحتی یاد بگیرند که آیا کاربران تبلیغی را دوست دارند یا دوست ندارند. این ممکن است برای تبلیغ‌کنندگان مفید باشد زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشنهادات مستقیمی را ارائه دهند که مستقیماً به تبلیغ‌کننده می‌رسد.

در مقایسه با محدوده قیمت مورد نیاز برای تبلیغات آفلاین با تاثیرگذاری بالا، ارزش تبلیغات اینترنتی بسیار پایین است. همه تبلیغاتی را که در تلفن همراه تولید می‌کنید پیش‌نمایش کنید تا مطمئن شوید که کار می‌کنند زیرا 58 درصد از بازدیدهای سایت از تلفن‌های هوشمند ثبت می‌شود. بنابراین، تبلیغ بخشی از تبلیغات است، در حالی که تبلیغات صرفاً تبلیغ نیست.

با اختلاط صحیح انواع مختلف تبلیغات دیجیتال، احتمالاً می توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه فعال است و آماده ارائه خدمات است. هرچه بازدیدکنندگان اضافی به موقعیت یابی داشته باشید، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت که منجر به افزایش فروش ناخالص می شود. هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آنها به وب سایت شماست. امکانات نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید کنجکاوی را برانگیزد و دلیلی عالی برای کلیک کردن از طریق وب سایت شما در اختیار مردم قرار می دهد. تبلیغ ویدیوهای TikTok تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا با بازار هدف جوان‌تری آگاهی ایجاد کنند. بیشتر پست‌هایی که ممکن است در TikTok ببینید، برای خنده کردن هستند.

ارسال تبلیغاتی به دنبال کنندگان و دوستان فالوور بیشتری نسبت به ارسال معمولی می رسد. ترکیب دستیابی به جستجوی پولی و جزئیات اجتماعی پولی موثرترین روش برای به حداکثر رساندن بازده بودجه، دستیابی به چشم اندازهای جدید و توسعه کسب و کار کوچک شما است. کمپین های تبلیغاتی آنلاین ممکن است به سادگی به دلیل ابزارهایی که در حال حاضر وجود دارند اندازه گیری شوند. برخلاف تبلیغات سنتی، که در آن معیارها تقریبی است یا به نسبت کمی از ساکنان محدود می شود، آمار مربوط به بازاریابی اینترنتی در واقع دقیق است.

به این معنی است که شما همیشه در وب‌سایت‌هایی ظاهر می‌شوید که واقعاً می‌خواهید در آن‌ها حضور داشته باشید، نه وب‌سایت‌هایی که توسط یک پلتفرم شخص ثالث انتخاب شده‌اند. بازاریابی محتوا یکی دیگر از رویکردهای خوب برای دریافت الگو و پیام در ورود افراد مناسب است. تبلیغات پولی ممکن است به افزایش بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی محتوای محتوا کمک کند - یعنی بدون تبلیغات، هزینه‌های تولید معمولاً می‌تواند بیشتر از بازده بالقوه باشد. یکی از ویژگی های تبلیغات دیجیتال انعطاف پذیری آن است.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 7,921
  • بازدید کلی : 138,492