loading...

اطلاعات خوب

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت چالشگر بازدید نماییدGaby با مشتریان B2B و B2C کار کرده است و به آنها در اجرای طرح های بازاریابی ایمیلی، استراتژی رسانه های اجتماعی، پروژه های وب سایت و موارد دیگر کمک کرد

یک دوست بازدید : 387 جمعه 19 فروردین 1401 نظرات (0)


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت چالشگر بازدید نمایید
Gaby با مشتریان B2B و B2C کار کرده است و به آنها در اجرای طرح های بازاریابی ایمیلی، استراتژی رسانه های اجتماعی، پروژه های وب سایت و موارد دیگر کمک کرده است. تخصص او در سئو و استراتژی محتوا به مشتریان کمک می کند تا تلاش های ورودی خود را افزایش دهند تا فرصت هایی ایجاد کنند که به اهداف کلی کسب و کار آنها کمک کند. تجربه او در طیف گسترده‌ای از صنایع از جمله مالی، ساخت‌وساز، مراقبت‌های بهداشتی، بیمه، قانون و تجارت الکترونیک به او اجازه می‌دهد تا به سرعت چرخش کند و به جزئیات مهم و لحن صدای هر برند بپردازد.

از نظر عملی، یافتن یک مشاور 360 درجه بازاریابی دیجیتال که درک عمیقی از بازاریابی استراتژیک داشته باشد و در عین حال تجربه عملی در کانال های دیجیتال مختلف مانند عملکرد، ارگانیک و بهینه سازی کمپین داشته باشد، سخت است. این قابلیت ها مستلزم متخصصانی است که دارای پیشینه فنی با بهینه سازی و همچنین تجربه در مدیریت پروژه های بازاریابی نهایی برای چندین برند و صنعت باشند. یک مطالعه اخیر از موسسه تحقیقاتی هینج، شامل بیش از 800 شرکت خدمات حرفه ای و پوشش همه اندازه ها و انواع شرکت ها، این نکته را به خوبی نشان می دهد.

آلیسون دارای مدرک لیسانس در تبلیغات همراه با تمرکز در مدیریت بازرگانی از دانشگاه فلوریدا است. او در اوقات فراغت خود از پیاده روی با سیبری هاسکی ماوی خود، انجام پروژه های بهبود خانه، کاوش در صحنه آبجوسازی محلی و تماشای فوتبال فلوریدا لذت می برد. Carly Layton یک متخصص بازاریابی استراتژیک با بیش از 20 سال تجربه داخلی و نمایندگی در زمینه ارتباطات، بازاریابی درونگرا، روابط عمومی و مدیریت پروژه است. سفر او شامل مشارکت با شرکت‌های Fortune 500، نوآوران صنعت و سازمان‌های غیرانتفاعی برجسته جامعه است، جایی که او به ساخت برندها و رشد در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، غذا، Saas، مالی، آموزش عالی، فناوری و خدمات انسانی کمک کرد. او تقریباً در هر زمینه بازاریابی راحت است، چه راه‌اندازی خط جدیدی از ماست برای جامعه تغذیه، ایجاد استراتژی‌های رشد برای فناوری بیمارستانی نجات‌بخش یا درگیر کردن خانواده‌های متنوع برای تبدیل شدن به والدین رضاعی.

خدمات داده

یک مشاور بازاریابی ممکن است از مهارت های رسانه های اجتماعی برای توسعه کمپین ها استفاده کند و به مشتریان بیاموزد که چگونه به صورت آنلاین با مصرف کنندگان تعامل کنند تا پایگاه مشتری خود را افزایش دهند. شرکت‌های مشاور برای موفقیت و ارائه خدمات در سطح حرفه‌ای بالا، ناگزیر به استراتژی مشخصی نیاز دارند. آنها باید یک چشم انداز تثبیت شده داشته باشند و راهبردی را دنبال کنند که راه توسعه آنها را شکل می دهد. تغییر مستمر منطقه، رقابت قوی، تقاضای فزاینده مشتریان برای خدمات حرفه ای ارائه شده با ارزش اضافی و فناوری جدید، نشان دهنده ویژگی های کلیدی است که لزوم استفاده از بازاریابی را در فعالیت شرکت های مشاور القا می کند.

در شرکت‌های مشاوره، سیستم بازاریابی دارای مشخصاتی است که برای شرکت‌های مشاور معمول است. مطالعات آتی همچنین می تواند تجزیه و تحلیل محتوای پست ها و اسناد منتشر شده در رسانه های اجتماعی را همراه با مهارت های دیجیتال مشاوران انجام دهد. این امکان تجزیه و تحلیل عمیق ماهیت و دامنه فعالیت های انجام شده در رسانه های اجتماعی توسط شرکت های مشاوره مدیریت را فراهم می کند. در واقع، این مطالعه اجازه می دهد تا بیان کنیم که وب سایت و شبکه اجتماعی بر فعالیت ارتباطی شرکت های مشاوره مدیریت چه از نظر اندازه و چه از نظر تعداد مشتریان تأثیر دارند.

خدمات مالی

با وجود نادیده گرفته شدن اصول و روش‌های مدیریتی، تلاش‌هایی برای پیگیری اهداف ایجاد ارزش برای بازار و شرکت از طریق توسعه و حفظ روابط با مشتری صورت می‌گیرد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاور فروش تلفنی به سایت ما مراجعه نمایید
به عبارت دیگر، کمبود منابع شرکت‌های مشاوره کوچک مانع از اجرای شیوه‌های بازاریابی حرفه‌ای می‌شود، اما رویکرد اساسی شرکت‌ها را که برای بقای خود باید الزاماً و به طور واقعی مشتری مدار باشند، پنهان نمی‌کند. از این نظر، می‌توان گفت که شرکت‌های مشاوره کوچک رویکردهای «بازاریابی رابطه‌ای جزئی» را با تمرکز بر مشتری، اما فاقد فعالیت‌های مدیریتی و استفاده سیستماتیک از رویکرد بازاریابی، در زمینه استراتژی‌های ضعیف رسمی و ساختاریافته، که نمونه‌ای از استراتژی‌های کوچک است، اتخاذ می‌کنند. مدیریت رسانه های اجتماعی یک مهارت مفید برای کسانی است که در بازاریابی فعالیت می کنند، زیرا پلتفرم های رسانه های اجتماعی ابزاری موثر و ارزان برای تبلیغ محصولات و خدمات هستند. توانایی ایجاد محتوا و زمان‌بندی پست‌ها برای جذب مخاطب هدف به افزایش فروش کمک می‌کند.

جذب و توسعه مشتریان جدید اولویت استراتژیک برای شرکت های مشاوره مدیریت بود که توسط 79٪ از افراد مورد بررسی ذکر شد. مشاور بازاریابی مسئول تعریف استراتژی های بازاریابی، شناسایی مناسب ترین پیام و اجرای این استراتژی ها برای کسب و کارها است. آنها مشخصات و عملیات شرکت را مطالعه می کنند تا نیازهای بازاریابی آن را درک کنند و تحقیقات بازاریابی را برای شناسایی روندهای صنعت و فرصت های تجاری انجام دهند.

یک مشاور بازاریابی بسته به نیاز مشتریان شما می تواند وظایف مختلفی داشته باشد و همچنین می تواند در زمینه های خاص بازاریابی مانند بازاریابی دیجیتال تخصص داشته باشد. یک مشاور بازاریابی ممکن است با بخش بازاریابی موجود در یک شرکت کار کند یا به آموزش متخصصان بازاریابی جدیدی که شرکت استخدام می کند کمک کند. به عنوان یک مشاور بازاریابی، ممکن است توصیه هایی را برای بهبود استراتژی های بازاریابی فعلی، برنامه ریزی و اجرای یک کمپین بازاریابی جدید ارائه دهید یا روش ها و جریان های کاری جدیدی را برای بهبود تلاش های بازاریابی شرکت پیشنهاد دهید. مشاوران بازاریابی سپس از ابزارهای تحلیلی برای سنجش موفقیت ابتکارات شما استفاده می کنند.

سیستم های بهداشت و درمان

جنیفر دارای 20 سال تجربه در ارائه استراتژی های بازاریابی یکپارچه همه کانالی است که با تجزیه و تحلیل داده ها و بینش هدایت می شود. او نقش‌های رهبری اجرایی را در شرکت‌های خدمات مالی، فناوری و کالاهای مصرفی که مدیریت بازاریابی، استراتژی و تجربه مشتری را بر عهده دارند، بر عهده داشته است. جنیفر با موفقیت تلاش‌هایی را با چندین سازمان برای استفاده و ادغام فناوری‌های پیشرفته برای راه‌حل‌های تجارت الکترونیک انجام داده و برنامه‌های تولید سرنخ مؤثری را ایجاد کرده است که منجر به افزایش درآمد خالص می‌شود.

مشتریان برای ردیابی نتایج، کشف یادگیری های کلیدی کمپین و تقویت بهبود مستمر برای تسریع نتایج کسب و کار، روی Carly حساب می کنند. کارلی عاشق کار کردن و یادگیری از افراد مبتکر و باهوش از هر طبقه‌ای است، از جمله پرورش تیم‌های قدرتمند و توانمند. کارلی، مدیر پروژه دارای گواهینامه PMP، دارای مدرک در رشته ارتباطات، روزنامه نگاری است از شواهد تجربی، مشخص می شود که یک جهت گیری قوی با مشتری در شرکت های مشاوره کوچک وجود دارد که در عمل بازاریابی رابطه مند منعکس می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 8,639
  • بازدید کلی : 139,210