loading...

اطلاعات خوب

از شواهد تجربی، مشخص می شود که یک جهت گیری قوی با مشتری در شرکت های مشاوره کوچک وجود دارد که در عمل بازاریابی رابطه مند منعکس می شود. با وجود نادیده گرفته شدن اصول و روش‌های مدیریتی، تلاش‌ها

یک دوست بازدید : 319 جمعه 19 فروردین 1401 نظرات (0)

از شواهد تجربی، مشخص می شود که یک جهت گیری قوی با مشتری در شرکت های مشاوره کوچک وجود دارد که در عمل بازاریابی رابطه مند منعکس می شود. با وجود نادیده گرفته شدن اصول و روش‌های مدیریتی، تلاش‌هایی برای پیگیری اهداف ایجاد ارزش برای بازار و شرکت از طریق توسعه و حفظ روابط با مشتری صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر، کمبود منابع شرکت‌های مشاوره کوچک مانع از اجرای شیوه‌های بازاریابی حرفه‌ای می‌شود، اما رویکرد اساسی شرکت‌ها را که برای بقای خود باید الزاماً و به طور واقعی مشتری مدار باشند، پنهان نمی‌کند.

شما این فرصت را خواهید داشت که فعالانه در ایجاد و تبادل دانش ما (کارگاه‌های آموزشی، نشریات، سمینارها، و غیره) در واحدهای تجاری صنایع مختلفی که ما به آنها خدمت می‌کنیم، مشارکت کنید. Sia Partners همه چیزهایی را که برای دستیابی به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد و برای توسعه شخصی ارزش قائل است. 

شرکت بازاریابی خدمات حرفه ای Hinge Marketing معتقد است که مشاوره های با رشد بالا ویژگی های خاصی از جمله تحقیقات مستمر، تخصص در خدمات و تمرکز بر یک بازار هدف محدود را به اشتراک می گذارند. تخصص شرکت ها را قادر می سازد تا خدمات با ارزش بالا و با کیفیتی را ارائه دهند که آنها را از مشاوره های گسترده تر متمایز می کند.

استراتژی و خدمات مشاوره ما

نقش دیجیتال مارکتینگ چالش‌های مرتبطی را برای شرکت‌های مشاوره مدیریت ایجاد کرده است، مانند انفجار داده‌ها و رسانه‌های اجتماعی، گسترش کانال‌ها و نحوه مدیریت بیشتر کانال‌های ارتباطی آنلاین. به طور کلی، این مطالعه نشان می دهد که شرکت های مشاوره مدیریت کوچک با کارکنان بیشتر و مشتریان بیشتر، آنهایی هستند که فعالیت های بازاریابی و ارتباطی بیشتری را انجام می دهند. در واقع، این مطالعه اجازه می دهد تا بیان کنیم که وب سایت و شبکه اجتماعی بر فعالیت ارتباطی شرکت های مشاوره مدیریت چه از نظر اندازه و چه از نظر تعداد مشتریان تأثیر دارند. این به این معنی است که در شرکت های مشاوره کوچکتر، هیچ رویکرد استراتژیک برای تحقیقات مشتری وجود ندارد. با این حال، شرکت های مشاوره مدیریت از طریق هر دو رویکرد فعال و واکنشی، مشتریان جدیدی را به دست می آورند. در حالت اول، شرکت ها رویدادهایی را سازماندهی می کنند یا در آن شرکت می کنند که در آن مشاوران به عنوان متخصص یا سخنران عمل می کنند.

از این نظر، می‌توان گفت که شرکت‌های مشاوره کوچک رویکردهای «بازاریابی رابطه‌ای جزئی» را با تمرکز بر مشتری، اما فاقد فعالیت‌های مدیریتی و استفاده سیستماتیک از رویکرد بازاریابی، در زمینه استراتژی‌های ضعیف رسمی و ساختاریافته، که نمونه‌ای از استراتژی‌های کوچک است، اتخاذ می‌کنند. مشاور به مشتریان کمک می کند تا استراتژی های بازاریابی همه کانالی و تحول دیجیتال را برای بهبود عملکرد تجاری خود تعریف و اجرا کنند. شما در حال توسعه استراتژی‌های بازاریابی و کانال خواهید بود و با مشتریان ما در مورد نحوه نوآوری و توسعه بازاریابی دیجیتال، فروش، مشتری و قابلیت‌های کانال مشورت خواهید کرد. شما یک مشارکت کننده کامل در تیم خواهید بود، ترافیک دو طرفه در مورد اشتراک دانش ایجاد می کنید و برای مسائل پیچیده هوش خلاقانه ارائه می دهید. شما بخشی از یک تیم رقابتی خواهید بود که با انگیزه اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما در شب می خوابند.

خدمات مالی

با این حال، از طریق بازاریابی دیجیتال، شرکت‌های مشاوره می‌توانند بدانند مشتریان چگونه اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند، از آن اطلاعات استفاده می‌کنند و چگونه از آن اطلاعات در فرآیند تصمیم‌گیری، رفتار خرید و رفتار پس از خرید استفاده می‌شود (Mayzlin و Yoganarasinhan، 2012؛ Onishi و مانچاندا، 2012). در پاسخ، علیرغم رشد تقاضای مصرف کنندگان برای خدمات، رشد کافی در توسعه مهارت های بازاریابی در صنایع خدماتی، به ویژه در خدمات حرفه ای، صورت نگرفته است. یک مطالعه اخیر از موسسه تحقیقاتی هینج، شامل بیش از 800 شرکت خدمات حرفه ای و پوشش همه اندازه ها و انواع شرکت ها، این نکته را به خوبی نشان می دهد. جذب و توسعه مشتریان جدید اولویت استراتژیک برای شرکت های مشاوره مدیریت بود که توسط 79٪ از افراد مورد بررسی ذکر شد. استفاده از اینترنت همچنین می‌تواند شرکت‌های مشاور کوچک را در انجام بررسی‌های بازار با هزینه‌ها و زمان نسبتاً کم، استفاده از نظرسنجی‌های آنلاین یا گروه‌های متمرکز و مصاحبه‌هایی که با استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال انجام می‌شود، به منظور جلب نیازهای واقعی شرکت‌ها و رهگیری پتانسیل‌های جدید تسهیل کند.


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش به سایت ما مراجعه نمایید
شما می توانید انتخاب کنید که در خدماتی که ارائه می دهید تخصص داشته باشید، مانند کمک به مشتریان برای توسعه استراتژی تجاری خود یا مشاوره در مورد برنامه هایی برای تغییر کسب و کارشان. از طرف دیگر، می‌توانید بر اساس بخش بازار، مانند مشاوره برای بخش‌های تولید یا خدمات مالی، متخصص شوید. خدمات مشاوره Bloominari توسط Jaime Nacach، موسس و استراتژیست کسب و کار کوچک ما هدایت می شود. او با ایجاد اعتماد و تمرکز بر فرصت های کم هزینه و در عین حال با پاداش بالا برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی مبتنی بر اهداف، یک رابطه تجاری بسیار شخصی و اختصاصی با مشتریان ما برقرار می کند.

برای این پیشنهاد، برای مثال، سازماندهی رویدادها در مورد موضوعات مورد علاقه هم از طریق پلتفرم های دیجیتال (مانند وبینارها) و هم از طریق حضور فیزیکی شرکت کنندگان می تواند مرتبط باشد. رویدادها ترجیحاً می‌توانند با همکاری سازمان‌ها، انجمن‌های تجاری یا سایر شرکت‌های مشاوره مدیریتی انجام شوند که امکان توسعه روابط بین کانالی و برقراری ارتباط با مشتریان را فراهم می‌کنند. در واقع، شرکت در رویدادها، درخواست از طریق ایمیل و وب سایت، همراه با دهان به دهان، راه هایی هستند که شرکت ها ترجیح می دهند با مشاوران ارتباط برقرار کنند. در دیدگاه خلق مشترک ارزش با مشتریان، شرکت‌های مشاوره مدیریت کوچک باید برنامه‌ریزی، ایجاد، ارتباط (ارتباط دو طرفه بین شرکت و مشتریان) و ارائه ارزش به مشتریان، همچنین پلتفرم‌های تجربی دیجیتال و مصنوعات را ارائه دهند که بتوان از آنها به درستی استفاده کرد. پس از مروری بر مطالعات اصلی مرتبط با فرآیندهای بازاریابی در شرکت‌های مشاوره، این مقاله به کارگیری ابزارهای بازاریابی و ارتباطی در شرکت‌های کوچک مشاوره مدیریت ایتالیایی را نشان می‌دهد.

در مورد دوم، شرکت های مشاوره به سادگی به مخاطبین از طریق ایمیل یا تلفن درخواست شده توسط مشتریان بالقوه پاسخ می دهند. مطالعات آتی همچنین می تواند تجزیه و تحلیل محتوای پست ها و اسناد منتشر شده در رسانه های اجتماعی را همراه با مهارت های دیجیتال مشاوران انجام دهد. این امکان تجزیه و تحلیل عمیق ماهیت و دامنه فعالیت های انجام شده در رسانه های اجتماعی توسط شرکت های مشاوره مدیریت را فراهم می کند. از این نظر، برنامه ریزی دقیق یک استراتژی بازاریابی دیجیتال و ارتباطات، به ویژه برای شرکت های مشاوره مدیریت کوچکتر، که فراتر از انتشار و به اشتراک گذاری صرف محتوا است، می تواند مفید باشد.

همچنین ارتباط شرکت های خدماتی برای ایجاد یک وب سایت (روکساس و همکاران، 2000) برای جذب مشتریان جدید، به عنوان اولین گام برای ورود به یک رابطه تجاری، به تصویر کشیدن اعتبار و پیشرفت تکنولوژیکی و ارتقای تصویر شرکت ظاهر شد. اگرچه یک وب سایت نمی تواند جایگزین قدرت تعامل شخصی با مشتریان شود، اما می تواند روابط مشتری را آغاز و حفظ کند و همچنین تعهد به مشتریان را تقویت کند. به طور خلاصه، با توجه به چالش‌های موقعیتی، مشکلات موجود در خدمات معتبر بازاریابی مانند شرکت‌های خدمات حرفه‌ای و وظیفه ادغام تخصص فنی با رویکرد رابطه‌ای، ممکن است بررسی این موضوع که چگونه شرکت‌های مشاوره مدیریت کوچک بازاریابی را انجام می‌دهند و خدمات خود را به بازار عرضه می‌کنند، جالب باشد.

این مطالعه به بحث ادبیات کمک می کند زیرا دانش در مورد شرکت های مشاوره مدیریت کوچک و فعالیت های بازاریابی و ارتباطات آنها را عمیق تر می کند. هدف اصلی این بود که بفهمیم آیا شرکت‌های مشاوره مدیریت فعالیت‌های بازاریابی و ارتباطی را انجام می‌دهند و چگونه شرکت‌های مشاوره با مشتریان رابطه ایجاد و حفظ می‌کنند. نتایج نشان می‌دهد که نیمی از نمونه، فعالیت‌های بازاریابی و ارتباطی را عمدتاً از طریق وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند، در حالی که بقیه به عنوان سخنران در کنفرانس‌ها در رویدادها شرکت می‌کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت شرکت مشاوره مدیریت cf بازدید نمایید
همچنین مشخص می‌شود که شرکت‌های مشاوره مدیریت فعالیت‌هایی را با هدف حفظ رابطه با مشتریان انجام می‌دهند، حتی اگر برای یافتن مشتریان بالقوه و جدید وقت خود را در تحقیقات بازار سرمایه‌گذاری نکنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 1,002
  • بازدید سال : 8,668
  • بازدید کلی : 139,239