loading...

اطلاعات خوب

این قبلاً نحوه غذا خوردن ما را تغییر داده است - جهت کسب اطلاعات در زمینه تاثیرات تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید. تبلیغات تصویری به کسب و کارها این امکان را می دهد که از تصاویر واحد برای

یک دوست بازدید : 1528 دوشنبه 13 تیر 1401 نظرات (0)

این قبلاً نحوه غذا خوردن ما را تغییر داده است -

جهت کسب اطلاعات در زمینه تاثیرات تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

تبلیغات تصویری به کسب و کارها این امکان را می دهد که از تصاویر واحد برای تبلیغ مدل، خدمات و محصولات خود استفاده کنند. انتخاب بزرگ به این معنی است که می توانید یکی از بهترین نوع تبلیغات را انتخاب کنید که با هدف تجاری خاص شما مطابقت دارد. هر قالب تبلیغاتی دارای انتخاب شخصی خود از گزینه های فراخوان است که در زیر لیست شده است. مانند فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام در سراسر برنامه به نظر می رسد، از جمله در فیدهای کاربران، استوری ها، کاوش و موارد دیگر. آنها بسیار شبیه پست های معمولی هستند، اما همیشه دارای یک برچسب "حمایت مالی" هستند تا نشان دهند که آنها یک تبلیغ هستند. آنها همچنین معمولاً گزینه‌های اضافی نسبت به ارسال استاندارد دارند، مانند لینک‌ها، دکمه‌های CTA و کاتالوگ محصولات.

با انتخاب صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام مربوطه شروع کنید. در این مرحله، مقداری را که می خواهید هزینه کنید و مدت زمان کمپین بازاریابی خود را انتخاب می کنید. ساده ترین روش برای شروع تبلیغات در اینستاگرام این است که یکی از پست های فعلی اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. تبلیغات خرید اینستاگرام مشتریان را مستقیماً به صفحه توضیحات محصول در برنامه اینستاگرام می برد. در این متن، یک نمای کلی کامل از نحوه تبلیغ در اینستاگرام به همراه یک راهنمای 5 مرحله ای ساده برای ایجاد اولین تبلیغ خود تنها با چند ضربه به شما ارائه می دهیم.

بالاخره به هیجان‌انگیزترین بخش کمپین می‌رسیم! تبلیغات برای کلیک‌ها بهینه‌سازی نشده‌اند، اما تا حد امکان به مردم تحویل داده می‌شوند. اگر تا به حال آگهی یکسانی را در فید خود چندین بار در طول روز دیده‌اید، این همان آگهی است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه آگهی و تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

می‌توانید دوباره وارد آگهی شوید و آگهی را تغییر دهید - اگر تصویر را ضعیف کرد، یک کپی مدل جدید یا یک نام خاص برای حرکت امتحان کنید. برای ایجاد اکشن های کشنده در کمپین های خود، این قوانین را دنبال کنید. تبلیغات شما به کسانی تحویل داده می شود که احتمالاً روی لینک آگهی شما کلیک کرده و وب سایت شما را بارگیری می کنند. از طرف دیگر، احتمالاً می توانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را برای گروه خاصی از افراد سطح بندی کنید. یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا آگهی را به یک گروه منتخب از افراد نشان دهید. جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سعی می کنند روش هایی را برای تبلیغ در اینستاگرام کشف کنند.

همانطور که اسکرین شات نشان می دهد، شما 4 راه دیگر برای تعریف یک مخاطب سفارشی دارید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید مستقیماً به سمت تولید سرنخ بپرید، به خاطر داشته باشید که فرآیند تنظیم چنین تبلیغاتی کمی طولانی تر و پیچیده تر است. ویژوال‌ها. همانطور که قبلاً ذکر شد، تصاویر با کیفیت بالا عامل اصلی موفقیت تبلیغ شما خواهد بود.

با این حال، اینستاگرام توصیه می‌کند که متن روی هم‌پوشانی را تا حد امکان برای بهترین نتایج محدود کنید. شما می توانید با صرف چند دلار در روز شروع کنید و از آنجا بر اساس موفقیت خود را افزایش دهید. هنگامی که تبلیغ شما راه اندازی شد، به خاطر داشته باشید که همه معیارها را تنظیم کرده و کارایی آن را پیگیری کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات در اینترنت از این سایت بازدید نمایید.

بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که مانند استوری های معمولی ظاهر می شوند و به عنوان تبلیغات متمایز نمی شوند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، شرکت‌ها می‌توانند از همه ویژگی‌های ارگانیک استوری اینستاگرام مانند فیلترها، محتوای متنی، GIF و استیکرهای تعاملی استفاده کنند. تبلیغات اینستاگرام پست هایی هستند که شرکت ها برای ارائه به کاربران اینستاگرام هزینه پرداخت می کنند. چند ابزار مختلف فیس بوک وجود دارد که می توانید از آنها برای تنظیم تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اما برای سادگی، ما با Ads Manager که محبوب‌ترین مورد است و ممکن است به سادگی خواسته‌های شما را برآورده کند، همراهی می‌کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 8,649
  • بازدید کلی : 139,220