loading...

اطلاعات خوب

صاحبان کسب و کار می توانند در مورد هر یک از CTR و تبدیل فروش ناخالص به تبلیغات دقیق فکر کنند. اگر افراد زیادی روی آگهی کلیک کنند، اما خرید نکنند، مشکلی در زبان، ظاهر یا قیمت سایت نت وجود دارد. اگر تعد

یک دوست بازدید : 1431 جمعه 17 تیر 1401 نظرات (0)

صاحبان کسب و کار می توانند در مورد هر یک از CTR و تبدیل فروش ناخالص به تبلیغات دقیق فکر کنند. اگر افراد زیادی روی آگهی کلیک کنند، اما خرید نکنند، مشکلی در زبان، ظاهر یا قیمت سایت نت وجود دارد. اگر تعداد کلیک‌های زیادی روی آگهی وجود نداشته باشد اما همه کسانی که کلیک می‌کنند خرید می‌کنند، مالک کسب‌وکار می‌خواهد در مورد آزمایش سایر آگهی‌ها فکر کند تا ببیند آیا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کنند که منجر به فروش می‌شود یا خیر. با همه این استراتژی‌های تبلیغاتی قابل دستیابی، تشخیص اینکه کدامیک برای شرکت و امور مالی شما مؤثرتر هستند، می‌تواند مشکل ساز باشد.

روش مورد علاقه من برای تبلیغ در مسنجر فیس بوک، هدف گذاری مجدد است. هدف گذاری مجدد تبلیغات در فیس بوک مسنجر راه خوبی برای شروع مکالمات هدفمند و ارسال مطالب و مطالب شخصی شده است. همه این انواع تبلیغات به طور جمعی آمده اند تا بینندگان شما را تشویق کنند تا با کسب و کار شما گفتگو کنند. از آنها می توان برای ارتباط با تیم فروش ناخالص، درخواست داده های اضافی در مورد یک محصول یا حتی اشتراک گذاری محتوای دیگر مانند پست های وبلاگ یا کتاب های الکترونیکی استفاده کرد. تمرکز برتر فیس بوک روی آن می تواند برای تمرکز بر تبلیغات شما برای مرتبط ترین بینندگان مورد استفاده قرار گیرد - و حتی به مخاطبان جدیدی که در غیر این صورت به هیچ وجه تنها با محتوای طبیعی به آنها دسترسی پیدا نمی کردید، استفاده کنید. با استفاده از تمرکز و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.

انواع مختلف تبلیغات

این روزها، همه یک تلفن همراه و/یا یک قرص دارند که دائماً از آن استفاده می کنند. در حقیقت، گوگل اعلام کرده است که از سال 2016 بازدیدکنندگان سلولی از سیستم های کامپیوتری رومیزی پیشی گرفته اند. بنابراین اگر با این وجود روی پلتفرم‌های سلولی سرمایه‌گذاری نمی‌کنید، زمان آن رسیده است که این کار را انجام دهید. نه تنها به دست آوردهای بالاتر و تعامل بهتری با افراد دست خواهید یافت، بلکه بهینه سازی موتور جستجوی خود را از طریق الگوریتم Google's Mobile First در تبلیغاتی که در وب سایت خود ارائه می دهید نیز بهبود می بخشید. امروزه، افراد عادت دارند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل مانند گوگل، بینگ و دیگران به دنبال اطلاعات در مورد محصولات و خدمات باشند.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

ارتباط بین تبلیغات

اما گوگل چگونه می داند که چگونه بهترین تبلیغ را برای بهترین فرد ارسال کند؟ کلمه کلیدی یک کلمه یا عبارتی است که شخصی برای توضیح آنچه در جستجو نیاز دارد استفاده می کند. تبلیغات در پلتفرم‌های جستجو، تمرکز بر قابلیت‌های موجود در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند جمعیت‌شناسی و مکان‌یابی است، و آن را با افزودن عبارات کلیدی لایه‌بندی می‌کند. با کمک گزینه‌های هدف‌گیری و مخاطبان مختلف در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به مخاطبان هدف بسیار خاصی برسید.

تبلیغات Pinterest به سادگی مواردی از محتوای پین شده توسط مارک ها و تبلیغ کنندگان هستند. هنگام تبلیغ یک محصول انتخابی، کارآفرینان تبلیغات Pinterest را با قرار دادن علامت دلار زودتر از مقدار قیمت در توضیحات ایجاد می کنند. این به Pinterest می‌گوید که این کالا با آن ارزش خاص برای فروش است. سپس کارآفرینان Pinterest می توانند کالاهای پین شده را به صفحه وب محصول رسمی پیوند دهند تا بازدیدکنندگان خرده فروشی را جذب کنند.

تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در مکان مناسب در زمان مناسب برای صحبت با مخاطبان خود ظاهر شوید. اگر یک نانوایی کوچک شخصی دارید، از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست برای نمایش محصولات استفاده کنید. برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ایجاد روابط طولانی مدت با بینندگان خود، آنها را با تبلیغات ایمیلی تقویت کنید.

بهینه سازی موتور جستجو یک نرم افزار عالی برای کمک به تبلیغ کسب و کار کوچک شما برای مشتریان بالقوه است. سرمایه گذاری در سئو می تواند باعث افزایش تبلیغات، بازدیدکنندگان سایت و قیمت تبدیل شما شود. زمان می برد، اما نتایج می تواند قیمت خوبی برای شرکت شما داشته باشد. تبلیغات YouTube تمرکز زیادی روی انتخاب ها و چندین قالب تبلیغات کاملاً متفاوت ارائه می دهد.

به این معنی است که هر بار که مشتریان روی پیوند کلیک می‌کنند، یک تبلیغ‌کننده هزینه‌ای را به انجمن تبلیغاتی می‌پردازد. تبلیغات PPC در ابتدای صفحه نتایج موتور جستجو قرار می گیرند. با استفاده از شبکه مخاطبان فیس بوک، برندها می توانند کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود را گسترش دهند و از دانش هدف گذاری یکسانی که در پلتفرم استفاده می کنند برای تبلیغات در مجموعه عظیمی از وب سایت ها و برنامه ها استفاده کنند. تبلیغات بومی یک رابطه همزیستی بین ناشران و انواع ایجاد می کند. ناشرانی که محتوای محتوای حمایت شده را به درستی انجام می دهند، اگر تبلیغی بومی از یک نام تجاری قابل اعتماد را تبلیغ کنند، از مزایای جریان درآمد دیگری بهره می برند و به باور بینندگان بیشتری دست می یابند.

جستجوی پولی – که به عنوان تبلیغ پرداخت به ازای کلیک یا PPC نیز شناخته می‌شود – احتمالاً یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات آنلاین است. تبلیغات آنلاین باید بر روی اهداف مورد نظر متمرکز شده و برای مخاطبان محرک باشد. ما با کسب‌وکارها کار می‌کنیم تا تلاش‌های تبلیغات آنلاین آن‌ها را با موفقیت برنامه‌ریزی کنیم تا پیام مدل ظریف باشد، در زمانی که یکی از بهترین بازده‌ها را ارائه می‌دهد. ما با شما همکاری می کنیم تا بودجه شما را برنامه ریزی کنیم و به هماهنگی مطالب محتوا علاوه بر نحوه و مکان نشان دادن آن کمک کنیم.

در حالی که بهینه‌سازی موتور جستجو بر رتبه‌بندی درآمد از طریق محتوا و بهینه‌سازی تمرکز دارد، PPC اساساً شما را قادر می‌سازد تا برای قرار دادن در کلمات کلیدی هدف خود هزینه پرداخت کنید. بهینه‌سازی موتور جستجو شامل ترکیب عبارات کلیدی مرتبط با خدمات یا محصولات شما در وب‌سایت شما است، به این منظور که وقتی مشتریان آن کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو مانند Google مانند Google جستجو می‌کنند، صفحات مرتبط در نتایج به نظر می‌رسند. اگر مانند بسیاری از بازاریابان هستید، دو مورد از بزرگترین نگرانی های شما هنگام ارزیابی گزینه های خود مقرون به صرفه بودن و نتایج است. به همین دلیل است که در این صفحه، چند مورد از بهترین استراتژی‌های تبلیغات اینترنتی، قیمت‌ها و مزایای آن‌ها برای شرکت شما را بررسی می‌کنیم. برای بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، تماس‌های تلفن همراه بی‌ارزش‌ترین منبع سرنخ هستند.

در LOCALiQ، ما در نظر می‌گیریم که تبلیغات دیجیتال نیازی به پیشرفته بودن ندارد و اهداف بزرگ فقط برای مشاغل بزرگ نیست. LOCALiQ پلتفرم، تخصص و ارائه دهندگانی را که باید به بزرگترین اهداف خود برسید، ارائه می کند. WordStream توسط LOCALiQ منبع اصلی شما برای دانش و بینش در مورد سیاره تبلیغات دیجیتال است. وبلاگ برنده جایزه، ابزارهای رایگان و منابع مختلف ما را که تبلیغات اینترنتی را آسان می کند، بررسی کنید. از جمله فرمت های بصری تبلیغات اینترنتی، تبلیغات نمایشی است. آنها را «تبلیغات نمایشی» می‌نامند، زیرا اغلب شامل عکس‌ها یا فیلم‌ها می‌شوند و در مکان‌های تعیین‌شده در هر وب‌سایت، مانند وبلاگ، منتشر می‌شوند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 8,315
  • بازدید کلی : 138,886