loading...

اطلاعات خوب

این عکس‌ها ممکن است از تصاویر با کیفیت بالا یا طراحی و تصویر ایجاد شده باشند. مانند اسنپ چت کار کنید زیرا به کسب و کارها اجازه می دهد مطالب محتوای قابل مشاهده خود تخریب شونده را به اشتراک بگذارند

یک دوست بازدید : 1449 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

این عکس‌ها ممکن است از تصاویر با کیفیت بالا یا طراحی و تصویر ایجاد شده باشند. مانند اسنپ چت کار کنید زیرا به کسب و کارها اجازه می دهد مطالب محتوای قابل مشاهده خود تخریب شونده را به اشتراک بگذارند. از آنجایی که هرکدام از نظر بصری بر اساس خواسته‌های یک بیننده با فاصله کوتاه ساخته شده‌اند، اینستاگرام و تجارت الکترونیک دست به دست هم می‌دهند. اکثر خرده فروشان آنلاین برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان به شدت به تصاویر محصول با کیفیت بالا متکی هستند. تغییر کاربری این عکس‌های با تبدیل خوب و مطالعه روش تبلیغات در اینستاگرام در پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس، حرکتی بی‌معنا به نظر می‌رسد.

مطمئن شوید که قبل از شروع تبلیغ در اینستاگرام، چیزهای جالبی دارید که باید به آنها اشاره کنید. همچنین لازم به ذکر است که قیمت تبلیغات اینستاگرام شما ممکن است در درجه اول بر اساس رقابت در صنعت شما متغیر باشد. به احتمال زیاد، اگر در یک صنعت به شدت رقابتی هستید، جذب مشتری بیشتر از زمانی است که در یک بخش تجاری بسیار تهاجمی هستید. این بدان معناست که یک CPC خوب در اینستاگرام از یک شرکت به شرکت دیگر کاملاً متفاوت خواهد بود. نتایج به صنعت شما، محصولی که می فروشید و تبلیغاتی که استفاده می کنید بستگی دارد.

شما هم می‌توانید در آگهی بازگردید و آن را تغییر دهید - اگر تصویر ضعیف بود، یک کپی جدید یا نام دیگری را به حرکت تغییر دهید. برای ایجاد نام قاتل برای اقدامات در کمپین های خود، این قوانین را دنبال کنید. تبلیغات شما باید به کسانی تحویل داده شود که بیشتر از آنها بر روی لینک آگهی شما کلیک کرده و وب سایت شما را بارگذاری می کنند. از طرف دیگر، احتمالاً می توانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را به گروه خاصی از افراد نشان دهد. یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا تبلیغ را به گروه خاصی از افراد نشان دهید. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم سعی می کنند روش هایی را برای تبلیغ در اینستاگرام کشف کنند.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

تبلیغات مجموعه مانند تبلیغات ویدیویی عمل می کنند و به عنوان یک ویدیو در فید کاربر نشان داده می شوند. با این حال، آنها با استفاده از یک سری تصاویر ثابت که مانند یک نمایش اسلاید ویدیویی پخش می شوند، ایجاد شده اند. مانند تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا نگاهی دقیق‌تر به برند، کالا و شرکت‌های خود در اختیار کاربران قرار دهند. هنگام پیش‌نمایش مکان‌ها، مدیر تبلیغات الزامات فنی هر کدام را نشان می‌دهد. برای تضمین اینکه وسایل قابل مشاهده شما برای هر قالب بهینه شده اند، راهنمای ما در مورد اندازه تصویر رسانه های اجتماعی را ببینید. این احتمال وجود دارد که فالوورهای طبیعی شما شباهت های زیادی به مخاطبانی داشته باشند که همراه با تبلیغات اینستاگرام خود روی آنها تمرکز می کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی از این سایت بازدید نمایید.

انواع تبلیغات را با اهداف و فراخوانی انتخاب کنید که با ترجیحات خالص مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. فراخوان برای اقدام به عنوان یک پیوند تند کشیدن به بالا در پشت داستان معرفی شده است. ایجاد تبلیغات موفق اینستاگرام خیلی خسته کننده نیست، زیرا مشتریان از قبل آماده خرید از این پلتفرم هستند. مرحله بعدی مکانی است که شما می توانید در مکانی که ممکن است تبلیغات شما در آنجا اثبات شود، تعیین کنید. به سادگی علامت تمام ظروف بسته بندی به جز "Instagram" را بردارید و به پایین بروید.

روش 2 تبلیغ اینستاگرام: ایجاد تبلیغات اینستاگرام با استفاده از فیس بوک Ads Manager 5

چند ثانیه اول تبلیغ شما تعیین می کند که آیا بیننده از پیمایش و تماشای کامل آن دست می کشد یا خیر. به همین دلیل مهم است که تبلیغ خود را با پیام کلیدی شروع کنید و برند خود را در سه ثانیه اول به نمایش بگذارید. در این مرحله می توانید هم یک مخاطب جدید ایجاد کنید و هم از یک مخاطب ذخیره شده استفاده کنید. اگرچه به کمی کار اضافی نیاز دارد، راهنمای 5 مرحله‌ای ما از طریق روش به شما اطلاعات می‌دهد.

همانطور که اسکرین شات نشان می دهد، شما چهار راه مختلف برای تعریف یک مخاطب سفارشی دارید. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که مستقیماً به سمت نسل هدایت شوید، به خاطر داشته باشید که روش تنظیم چنین تبلیغاتی کمی طولانی تر و پیچیده تر است. بصری. همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت شد، تصاویری با کیفیت بالا عامل محرک موفقیت تبلیغ شما خواهد بود.

برای اینکه احتمالاً بیشترین بهره را از تبلیغات فشرده اینستاگرام با تمرکز بر توانایی های هنری و گزارش دهی ببرید، باید از مدیر تبلیغات فیس بوک برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغات IGTV در حال حاضر برای مشتریان دارای حساب‌های خالق اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در دسترس است و مکان‌های بین‌المللی بیشتری نیز به زودی منتشر می‌شوند. سازندگان می توانند تصمیم بگیرند که تبلیغات را در ویدیوهای IGTV خود نشان دهند و 55٪ از درآمد تبلیغاتی ایجاد شده از هر نمایش را به دست آورند. تبلیغات مجموعه ترکیبی از تبلیغات چرخ فلک و تبلیغات خرید است. تبلیغات مجموعه، کالاها را بلافاصله از کاتالوگ محصولات شما به نمایش می گذارد.

لورا ونگ یک استراتژیست رسانه اجتماعی کانادایی است که در آمستردام مستقر است. او بنیانگذار SchoolofSocial.io است، یک پلت فرم آنلاین که به هر کسی کمک می کند شغل رویایی خود را در رسانه های اجتماعی پیدا کند. علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، لورا به سفر، تصاویر، کارآفرینی و یافتن یکی از بهترین چای‌های حباب‌دار در هر کلانشهری که بازدید می‌کند، علاقه زیادی دارد. با Hootsuite به راحتی پست ها و استوری های اینستاگرام را ایجاد، تجزیه و تحلیل و زمان بندی کنید.

تمرین مؤثرترین معلم است، بنابراین در حال حاضر زیاد از این موضوع نترسید. ضروری ترین چیزی که می خواهید در نظر داشته باشید این است که چه نوع مخاطبی می تواند با هدفی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید هماهنگ باشد. مانند یک کمپین تبلیغاتی دیگر، فهمیدن آنچه می خواهید به دست آورید بسیار مهم است. اگر برای اولین بار است که اقدام به تبلیغات اینستاگرامی می کنید، توصیه من این است که یک هدف آسان مانند ترافیک (معروف به ارسال افراد به وب سایت خود) انتخاب کنید. یک آگهی عکس شامل یک تصویر واحد در قالب مربع یا افقی است.

بسته به اینکه می‌خواهید چه کسی را همراه با تبلیغات اینستاگرام خود هدف قرار دهید، برخی از انواع تبلیغات نیز می‌توانند بهتر از سایرین باشند. برای محدود کردن قالب‌ها، از این پرسش‌ها برای اطلاع‌رسانی به شما استفاده کنید. تبلیغات در بین حلقه‌ها با مشخصاتی مشابه تبلیغات Stories ثابت می‌شوند و ممکن است تا 30 ثانیه طول بکشد. آنها باید صدا یا موسیقی را در آغوش بگیرند تا به خوبی با قرقره های طبیعی ادغام شوند.

مخاطب هدف من کیست؟

بزرگترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که ظاهر و شبیه استوری های معمولی به نظر می رسند و به عنوان تبلیغات متمایز نمی شوند. هنگام طراحی تبلیغات استوری، شرکت‌ها می‌توانند از همه ویژگی‌های ارگانیک استوری اینستاگرام مانند فیلترها، محتوای متنی، GIF و استیکرهای تعاملی استفاده کنند. تبلیغات اینستاگرام پست هایی هستند که شرکت ها برای ارائه به کاربران اینستاگرام هزینه ای را پرداخت می کنند. چند ابزار مختلف فیس بوک وجود دارد که می توانید از آنها برای ترتیب تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. اما به دلایل ساده، ما با Ads Manager که ترجیح داده می شود و ممکن است به سادگی خواسته های شما را برآورده کنیم، استفاده خواهیم کرد.

بالاخره احتمالاً به هیجان‌انگیزترین بخش کمپین می‌رسیم! تبلیغات برای کلیک‌ها بهینه‌سازی نشده‌اند، اما به تعداد موارد احتمالی به مردم تحویل داده می‌شوند. اگر تا به حال آگهی یکسانی را در فید خود مشاهده کرده‌اید، تعداد زیادی نمونه در طول روز، این یکی است.

بنابراین، به فید ارگانیک خود نگاه کنید تا ببینید چه فرم‌هایی از محتوا به خوبی اجرا شده‌اند، و این می‌تواند نشانه‌ای عالی از اینکه چه قالب‌های پولی ممکن است همراه با مخاطبان شما طنین‌انداز شود، به شما بدهد. پس از شفاف سازی هدف خود، می توانید برخی از قالب های بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و انتخاب های فراخوان برای هر نوع تبلیغات انتخاب کنید. به عنوان مثال، تبلیغات Stories، IGTV و Reels برای افزایش بازدید ویدیو بهتر هستند، در حالی که تبلیغات خرید و مجموعه برای خریدهای تجارت الکترونیک بهترین خواهند بود.

در نهایت، می‌توانید گزینه بهینه‌سازی بودجه کمپین را فعال کنید. این گزینه به الگوریتم فیس بوک اجازه می دهد تا تعیین کند که چگونه محدوده قیمت شما را در واحدهای تبلیغاتی صرف کند. AdEpresso اطلاعات کاملی در مورد اینکه آیا باید از بهینه سازی بودجه کمپین استفاده کنید، دارد. ابتدا، باید هدف کمپین خود را از فهرست زیر انتخاب کنید.

با صد و سی میلیون مشتری که هر ماه روی خرید پست‌ها کلیک می‌کنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام گزینه‌های تجارت الکترونیک خود را در طول ۱ تا ۲ سال گذشته به شدت بهبود داده است. با جدیدترین گزینه‌های خرید اینستاگرام، کاربران اکنون می‌توانند محصولات را بدون ترک برنامه مشاهده و خریداری کنند. انتخاب پیشنهاد تعیین می کند که آگهی شما با چه موفقیتی تحویل داده شود. اگر سرنخی به دست نیاورده‌اید، با انتخاب خودکار همراه شوید و آن را به اندازه الگوریتم فیس‌بوک کنار بگذارید تا احتمالاً بیشترین کلیک را با کمترین قیمت داشته باشید. اگر تازه شروع به کشف راه‌هایی برای تبلیغ در اینستاگرام کرده‌اید، انتخاب بینندگان مناسب می‌تواند پیچیده باشد.

27% از کاربران می گویند که کالاها و مارک های جدید را از طریق تبلیغات اجتماعی پولی پیدا می کنند، و تبلیغات اینستاگرام می تواند بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20٪ از ساکنان بالای 13 سال جهان را جذب کند. برای آگاهی از گزینه های موجود وقت بگذارید. شما و کمپین های خود را بسازید. به زودی، خواهید دید که چگونه بازاریابی اینستاگرام می تواند مشتریان هدفمندی را ارائه دهد که فروش شما را افزایش دهد. در مرحله بعد، با انتخاب یکی از دو گزینه، برنامه زمانبندی را تعریف کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 7,906
  • بازدید کلی : 138,477