loading...

اطلاعات خوب

در ابتدا، تهیه طرح های دقیق مورد نیاز برای فرآیند تولید پوشاک، از جمله تهیه تمام اسناد لازم برای پشتیبانی از فرآیند تولید، غالب است. اکثر خانه های مد فرانسوی در پاریس هستند که پایتخت مد فرانسه است.

یک دوست بازدید : 26 یکشنبه 19 شهریور 1402 نظرات (0)

در ابتدا، تهیه طرح های دقیق مورد نیاز برای فرآیند تولید پوشاک، از جمله تهیه تمام اسناد لازم برای پشتیبانی از فرآیند تولید، غالب است. اکثر خانه های مد فرانسوی در پاریس هستند که پایتخت مد فرانسه است. به طور سنتی، مد فرانسوی شیک و شیک است که با پیچیدگی، برش و لوازم جانبی هوشمند آن مشخص می شود.

فرهنگ کاربر

بنابراین، در اینجا 20 اپلیکیشن پولی و رایگانی که صنعت مد را در قرن بیست و یکم بازتعریف می کنند، آورده شده است. با روندهای مد، طرح ها، الگوها و فناوری های همیشه در حال تغییر، برای طراحان مد تقریبا غیرممکن است که با آخرین پویایی های بازار آشنا شوند. آنها به فناوری پیشرفته و مفیدی نیاز دارند که بتواند به آنها در ایجاد طرح ها و الگوهای مد روز کمک کند. نشان داده شده است که اندازه گیری ها و تناسبات بدن در زنان با افزایش سن دچار تغییرات قابل توجهی می شود (اشدان و نا، 2008). چنین تغییرات آناتومیکی در تناسبات و تقارن بدن بیش از حد نیاز به تغییرات مشابه در هندسه الگوها دارد تا بتواند لباس های متملق و مناسب برای سالمندان فراهم کند. به عنوان مثال، عدم تقارن در toàn thân را می توان با انتخاب سبک های مناسب پوشش داد.

از طراحان معروف بریتانیایی می توان به توماس باربری، آلفرد دانهیل، پل اسمیت، ویوین وست وود، استلا مک کارتنی، جان گالیانو، جان ریچموند، الکساندر مک کوئین، متیو ویلیامسون، گرت پوگ و حسین چالایان اشاره کرد. لباس های آماده یا پرت-آ-پورتر، تلاقی بین مد لباس و بازار انبوه هستند. آنها برای مشتریان فردی ساخته نمی شوند، اما در انتخاب و برش پارچه دقت زیادی می شود. لباس ها در مقادیر کم برای تضمین انحصار تولید می شوند، بنابراین نسبتاً گران هستند. مجموعه های آماده معمولاً توسط خانه های مد در هر فصل در دوره ای به نام هفته مد ارائه می شوند. فصول اصلی هفته مد شامل؛ بهار/تابستان، پاییز/زمستان، استراحتگاه، شنا و عروسی.

یک سیستم CAD باید از طریق توسعه چارچوب های اساسی بر این معایب غلبه کند. این نیاز به توسعه رویه های طراحی مبتنی بر دانش دارد تا کاربر را در طراحی عملکرد مکانیکی لباس بر اساس عوامل حسی انسانی راهنمایی کند. اولین گزینه شما این است که یک تولید کننده لباس پیدا کنید که طرح های شما را برای شما بسازد، سپس آنها را با نام تجاری لباس خود بفروشید. می توانید آن ها را از وب سایت ترانگ خودتان به قیمت خرده فروشی و/یا فروشگاه بفروشید یا می توانید آن ها را به طور عمده به بوتیک ها بفروشید، که آنها را به فروش می رسانند. در حالی که برخی از مردم فکر می کنند که خرید چند الگوی خیاطی و انواع پارچه برای ایجاد لباس "طراحی" است، واقعاً اینطور نیست. Cameo v5 Apparel یک برنامه پیشرفته است که طیف گسترده ای از ابزارهای ترسیم فنی و نشانگرهای پایه را ارائه می دهد.

این یک برنامه درخشان است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر موجود را سفارشی کرده و مجدداً هدف قرار دهند. این یک برنامه آسان برای استفاده است که اشتراک گذاری و صادرات فایل های با وضوح چندگانه را بسیار ساده می کند. Adobe Illustrator یک برنامه انقلابی است که به طراحان مد و فنی اجازه می دهد تا تصاویر مختلف چاپی و دیجیتالی ایجاد کنند. این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است که امکان ویرایش درون پنل را فراهم می کند. قبل از ایجاد این مدل های لباس، دامن یا بلوز، به یک بلوک لباس مناسب نیاز دارید. شما می توانید یکی از یک الگوی تجاری ایجاد کنید، یا بلوک لباس خود را با استفاده از اندازه گیری های خود پیش نویس کنید.
برای مطالعه بیشتر مقالات، به این وبسایت به آدرس https://www.ahmand.ir سر بزنید.

مد حرفه ای دیجیتال

ما همچنین تی شرت های باند قدیمی را در کنار پارچه و برش های مدرن ارائه خواهیم کرد. این برنامه به طراحان اجازه می دهد تا با پیروان مد در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند تا آخرین روند مد را شناسایی کنند. بهترین کار این است که کاربران می توانند طرح ها، فروشگاه ها و طراحان مورد علاقه خود را برای مراجعات بعدی نشانه گذاری کنند. اکنون طراحان می توانند وظایف تکراری خود را با اتصال دو یا چند برنامه از طریق Zapier خودکار کنند. یک ابزار اتوماسیون آنلاین پیشرفته که کارها را با درخواست از برنامه های متصل برای انجام اقدامات بر اساس دستورالعمل های کاربر ساده می کند.

معمولاً 1 تا 1 ½ اینچ بیشتر از بدن نسبت به اندازه گیری است. سهولت استایل (سهولت طراحی) سهولت اضافی اضافه شده برای دستیابی به استایل دلخواه است (مانند دامن کامل یا آستین کامل، یا سیلوئت بزرگ).

رشته های مختلفی برای طراحان در صنعت مد وجود دارد که شامل کسانی است که به صورت تمام وقت برای یک خانه مد منحصر به فرد کار می کنند یا کسانی که طراحان آزاد هستند. طراحان مد که به صورت تمام وقت برای یک خانه مد کار می کنند، به عنوان «طراحان داخلی»، صاحب طرح ها هستند و ممکن است به تنهایی یا به عنوان بخشی از یک تیم طراحی کار کنند. طراحان آزاد که برای خودشان کار می کنند، طرح های خود را به خانه های مد، مستقیماً به مغازه ها یا تولیدکنندگان لباس می فروشند.

این امر بر مراحل بعدی انتخاب ساختار پارچه و خواص مکانیکی الیاف-نخ-پارچه حاکم خواهد بود. انتخاب، بازنگری در طراحی است که با جستجو یا کار مجدد برخی از ساختارهای پارچه قبلی، که به طور منطقی به الزامات طراحی فعلی تقریب دارد، به دست می آید. سپس یک مدل مکانیکی از لباس بدن است که امکان شبیه سازی عددی و تجزیه و تحلیل عملکرد مکانیکی لباس و بدن را فراهم می کند. اگر طراحی در مراحل شبیه سازی و ارزیابی رضایت بخش باشد، باید قبل از تولید لباس، روند تکراری تکمیل شود. چرخه طراحی تکراری با استفاده از محیط CAD که توسط چهار پایگاه داده مهندسی و بر اساس تعداد زیادی تحقیقات بنیادی پشتیبانی می شود، کوتاه می شود.
به منظور دسترسی به مقالات دیگر در سایت، به آدرس https://www.poldeck.ir مراجعه نمایید.

مرجع هنری

لطفاً کارهایی را که هنگام بالا آمدن این صفحه انجام می دادید و شناسه Cloudflare Ray که در پایین این صفحه یافت می شود، اضافه کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد همه موارد فوق کنید و اینکه چگونه می توانید تحقیق را برای یک مجموعه جمع آوری کنید. هیچ یک از تونیک هایی که من طراحی کردم کپی نیستند، اما هر دو عناصری از اصل تاریخی و قومی را حفظ کرده اند. حتی ابتدایی ترین لباس ها نیز بسته به جزئیات سبکی که انتخاب می کنید، می تواند ظاهر متفاوتی داشته باشد. از طریق یک صفحه فلزی سفت و سخت که در کف پا تعبیه شده بود، حمایت از مچ پاهای او توسط انحناهای بالشتکی در اطراف آنها و به کل پا انجام شد. اگر می خواهید این پیراهن ها را در اندازه های منحصر به فرد خریداری کنید، روی "ادامه با سایزهای مختلف" کلیک کنید.

تعداد کمی از طراحان مد وجود دارند که تصمیم می گیرند برچسب های خود را راه اندازی کنند، که به آنها کنترل کامل بر طرح هایشان را می دهد. در حالی که دیگران خوداشتغال هستند و برای مشتریان فردی طراحی می کنند. سایر طراحان مد رده بالا به فروشگاه های تخصصی یا فروشگاه های بزرگ مد می پردازند. این طراحان لباس های اصلی و همچنین لباس هایی را ایجاد می کنند که از روندهای مد روز پیروی می کنند. با این حال، اکثر طراحان مد برای تولیدکنندگان پوشاک کار می کنند و طرح هایی از مدهای مردانه، زنانه و کودکان را برای بازار انبوه ایجاد می کنند.

زمانی که در مدرسه مد بودم، تشویق شدم که از پیش بینی کننده های روند استفاده کنم تا ایده ای داشته باشم که کدام رنگ ها و پارچه ها در هر فصل مد هستند. نمايشگاه پيشرفته كه نماينده خطوط منتخب براي طراحان داخلي، معماران و سازندگان است. مورد سمت چپ بیشتر به کورتای مردانه اشاره دارد، اما دارای یقه زنانه تر و آستین های مخروطی است که از لباس دهه 1920 گرفته شده است. دامن های گشاد، آستین های کامل یا یقه ها را اضافه کنید و تنوع بی پایانی از مدها خواهید داشت. (الف) دایجیرو میزونو با طراحی خاص خود که زیربغل را نشان می دهد. (ب) و (ج) جزئیات زیر بغل و نمای جلوی پلیور فاطمه سیفی که طراح آن را پوشیده است.

این برنامه گرافیکی وکتور از نظر فنی پیشرفته ابزارهای مختلفی را برای ایجاد جلوه ها و تصاویر هنری چشمگیر ارائه می دهد. از ایجاد الگوها و طرح ها گرفته تا ساخت مانکن های هندسی، اسم آن را می گذارید و این برنامه را انجام می دهید. Blender یک ابزار طراحی مد سه بعدی است که ایجاد، طراحی و ویرایش طرح ها را آسان تر می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 8,594
  • بازدید کلی : 139,165