loading...

اطلاعات خوب

ما به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم بر چالش‌های شخصی در زندگی روزمره و مسائل مربوط به مطالعه یا روان‌شناختی غلبه کنند. پس از تحصیل در مقطع کارشناسی، دانشجویان کالج مدرک کارشناسی ارشد یا

یک دوست بازدید : 1437 یکشنبه 19 تیر 1401 نظرات (0)

ما به دانش‌آموزان کمک می‌کنیم بر چالش‌های شخصی در زندگی روزمره و مسائل مربوط به مطالعه یا روان‌شناختی غلبه کنند. پس از تحصیل در مقطع کارشناسی، دانشجویان کالج مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا را در روانشناسی دنبال خواهند کرد. صرف نظر از اینکه چه مدرکی را ابتدا دنبال می کنند، مدرک دکترا برای درخواست ضروری است.

برنامه ها

مشاور روش هایی را برای مدیریت و تغییر الگوهای افکار، احساسات و رفتار ناراحت کننده پیشنهاد می کند. یک روانشناس مشاوره بر مشاوره و کمک به بیماران در درک و رسیدگی به نکاتی که بر سلامت روانی آنها تأثیر می گذارد تمرکز می کند. یک روانشناس پزشکی بر روی تشخیص و درمان مسائل خاص تمرکز دارد. سوالاتی در مورد نیاز یک سرپرست برای آموزش رسمی به عنوان یک سرپرست شایسته مطرح شده است.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

پاتریشیا آر. راجر و جرالد استون از انجمن روانشناسی مشاوره، مقاله عالی در این مورد نوشته اند که در اینجا خواهید آموخت. البته، رویکرد شخصی که یک درمانگر اتخاذ می کند به مؤلفه های بسیار زیادی، همراه با پیشینه آموزشی، مربیگری و دیدگاه نظری آنها بستگی دارد. روان‌شناسی مشاوره بر ارائه درمان‌های درمانی به مراجعانی متمرکز است که طیف گسترده‌ای از علائم را تجربه می‌کنند. این می تواند یکی از بزرگترین حوزه های تخصصی در روانشناسی باشد.

به برنامه روانشناسی مشاوره خوش آمدید

به دلیل تعطیلات تابستانی، نمی‌توانیم از 1 جولای تا بیست و ششم ژوئیه به زبان انگلیسی مشاوره ارائه کنیم. Ph.D. علاوه بر این، تمرکز سلامت روانی دو زبانه لاتینکس را ارائه می دهد. فارغ التحصیلان تمرین‌کنندگانی دلسوز، اخلاق‌گرا و مؤثر هستند که آمادگی تمرین‌کنندگان درجه یک را از سوی بسیاری از محققان عالی در حرفه مشاوره دریافت می‌کنند. همه تماس‌ها با خدمات مشاوره و روان‌شناختی محرمانه است، علاوه بر این در شرایطی که ملاحظات مجاز یا اخلاقی مستلزم اطلاع‌رسانی به یکی از اعضای خانواده یا دیگران باشد. اطلاعیه اقدامات حفظ حریم خصوصی. در میان اطلاعاتی که در اینجا ارائه می شود، متوجه خواهید شد که یک روانشناس مشاوره چیست، نکاتی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک روانشناس مشاوره و آنچه انجمن روانشناسی مشاوره انجام می دهد.

گاهی اوقات با توسعه مسائل، وضعیت امور به سادگی می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد و رسیدگی به آن غیرممکن به نظر می‌رسد. بحث‌های محرمانه که توسط مشاوران ماهر رهبری می‌شود ممکن است به باز کردن دیدگاه‌های جدید و توسعه رویکردهای سازنده برای چالش‌های شخصی کمک کند. به طور معمول، آموزش برای حرفه روانشناسی مشاوره با مدرک کارشناسی شروع می شود. اکثر دانشجویان کالج را انتخاب می کنند که با لیسانس روانشناسی شروع کنند، زیرا این پایه عالی برای آموزش عالی است که ممکن است بعد از آن انجام شود. تمرکز روانشناسی مشاوره غیرمعمول است، اما برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی گزینه های بیشتری برای فرو رفتن بیشتر در این تخصص ارائه می دهند.

در حالی که هم روانشناسان و هم روانپزشکان مشاوره ارائه می دهند، روانپزشکان باید دارای مدرک پزشکی باشند و بنابراین می توانند درمان را تجویز کنند در حالی که روانشناسان نمی توانند. به نظر می رسد مشاوره موفق یک چیز را تغییر داده است، چیزی کاملاً متفاوت است. شما احساس امید و اعتماد به نفس بیشتری می کنید که به نوبه خود باعث می شود که بر زندگی و روابط عاطفی خود کنترل بیشتری داشته باشید. روشی که درمان سودآور به نظر می رسد این است که افراد مختلف شروع به اظهار نظر می کنند که چیزی در مورد شما کاملاً متفاوت به نظر می رسد. شاید آنها ندانند چه چیزی در شما تغییر کرده است، با این حال شما احساس می کنید که در اطراف هستید.

در حالی که زندگی دانشگاهی می تواند زمان هیجان انگیزی باشد، علاوه بر این ممکن است استرس زا باشد. اگر احساس می‌کنید که درخواست‌های مدرسه بسیار زیاد است و واقعاً احساس استرس شدید می‌کنید، یا ممکن است مسائل شخصی با تحصیلات شما تداخل داشته باشد، ممکن است مشاوره برای شما مفید باشد. برای بسیاری از دانش آموزان، پرداختن به مسائل تحصیلی، اجتماعی یا عاطفی به طور موثر توانایی آنها را برای انجام کارهای بالاتر در مدرسه افزایش می دهد. برنامه در مدرسه مشاوره طراحی شده است تا دانش آموزان را برای تبدیل شدن به مشاوران کالج با آگاهی، اطلاعات و توانایی ها آماده کند تا رشد را برای همه دانش آموزان کالج K-12 تقویت کند.

مواد محتوای Verywell Mind توسط تیمی از بررسی‌کنندگان واقعیت واجد شرایط و با تجربه به‌دقت بررسی می‌شود. بررسی‌کننده‌های واقعیت، مقالات را از نظر دقت واقعی، مرتبط بودن و به‌موقع بودن ارزیابی می‌کنند. ما اساساً به جدیدترین و معتبرترین منابع، که در متن ذکر شده و در پشت هر مقاله ذکر شده اند، تکیه می کنیم. محتوا پس از ویرایش و زودتر از انتشار بررسی شده است. بر اساس نمونه گیری تصادفی، 30 نفر از پژوهشگران به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند.

در دهه‌های نوزده چهل و پنجاه، اداره کهنه سربازان تخصصی به نام «روان‌شناسی مشاوره» ایجاد کرد و بخش 17 APA شکل گرفت. این امر باعث افزایش علاقه به مربیگری مشاور و ایجاد اولین برنامه های دکتری روانشناسی مشاوره شد. کار فارغ التحصیل در روانشناسی مشاوره شامل دروس روانشناسی عمومی و آمار، مشاوره کاربردی و تجزیه و تحلیل است. دانشجویان باید در پایان دوره تحصیلات تکمیلی خود یک پایان نامه منحصر به فرد را تکمیل کنند. علاوه بر این، دانشجویان باید یک دوره کارآموزی تمام وقت یک ساله را در یک وب سایت معتبر قبل از اخذ دکترا بگذرانند. برای دریافت مجوز برای درخواست، روانشناسان مشاور باید تخصص علمی زیر نظر خود را کسب کنند و یک آزمون استاندارد را پشت سر بگذارند.

در این نشریه برجسته، کارل راجرز منشأ درمان مشتری محور، فرآیند درمان مشتری محور، کشف و توانایی مشتری و ماهیت مشتری محور رابطه درمانی را تشریح می کند. لینک زیر اطلاعاتی را در رابطه با فعالیت های فعلی کالج روانشناسان مشاوره و کمک به روانشناسانی که قصد پیوستن به کالج را دارند در اختیار اعضا قرار می دهد. اطلاعات مربوط به نوع کاری که روانشناسان مشاوره انجام می دهند می تواند قابل دستیابی باشد. برای تشخیص تفاوت بین مشاوره و روانشناسی پزشکی، باید به پیشرفت تاریخی این دو رشته توجه کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 420
  • بازدید سال : 8,086
  • بازدید کلی : 138,657