loading...

اطلاعات خوب

اغلب این امر خریدهای آنلاین از برندهای ناشناخته را به تعویق می اندازد و مردم به سمت وب سایت های برندهای بزرگ تر گرایش پیدا می کنند که به معنای پرداخت بیشتر است. به عنوان مثال، اگر مشتری به دنبال شلوار

یک دوست بازدید : 1743 یکشنبه 14 فروردین 1401 نظرات (0)

اغلب این امر خریدهای آنلاین از برندهای ناشناخته را به تعویق می اندازد و مردم به سمت وب سایت های برندهای بزرگ تر گرایش پیدا می کنند که به معنای پرداخت بیشتر است. به عنوان مثال، اگر مشتری به دنبال شلوار جین جین است، تمام شلوار جین موجود را که مناسب اوست به او نشان دهید. هنگام نمایش همه گزینه ها، مطمئن شوید که حس انحصار را در آنها تلقین کنید. بازار پوشاک دست دوم از دو دسته عمده، فروشگاه های دست دوم و سکوهای فروش مجدد تشکیل شده است.

لباس‌های دست دوم از دیرباز به‌عنوان فرسوده و آلوده تلقی می‌شده‌اند، که عمدتاً توسط شکارچیان گنج یا گنج به دنبال آن هستند. با این حال، این تصور تغییر کرده است و در حال حاضر بسیاری از مصرف کنندگان لباس های دست دوم را دارای کیفیتی یکسان یا حتی برتر از لباس های پوشیده نشده می دانند. گرایشی به "تغییر مد" - یا خرید لباس های دست دوم و فروش مجدد آنها - نیز به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان پدیدار شده است.

طیف گسترده ای از پلتفرم های آنلاین و برنامه های تلفن همراه وجود دارد که می توانید از آنها برای فروش لباس هایی استفاده کنید که در حال حاضر کاربران مختلف زیادی دارند. مزیت این پلتفرم‌ها این است که برخلاف فروشگاه‌های کالا، می‌توانید سود کامل فروش را حفظ کنید. ابتدا، دریابید که آنها چه سبک لباس هایی می فروشند و آیا اجناس شما برای فروشگاه مناسب هستند یا خیر.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره فروش و بازاریابی به سایت ما مراجعه نمایید
مهم نیست که چه باشد، آنها لباسی می خواهند که هنوز در شرایط خوبی باشد، بدون پارگی یا لکه باشد.

برای متمایز شدن از سایر برندهای لباس، رسانه های اجتماعی خود را جدی بگیرید. ویژگی‌های خرید را فعال کنید، از اثبات اجتماعی استفاده کنید، ارتباط با میکرو اینفلوئنسرها را تقویت کنید، مسابقات را اجرا کنید و روی استراتژی هشتگ خود کار کنید. ببینید چه نوع محتوایی برای «بهترین کت های بارانی برای زنان» ارائه می شود. به دنبال پست های وبلاگ در چند صفحه اول نتایج جستجو بگردید، ببینید آیا می توانید وبلاگ نویسانی را در صنعت مد پیدا کنید که در مورد مارک های مشابه می نویسند. هنگامی که لیستی از وبلاگ نویسانی که می خواهید با آنها کار کنید تهیه کردید، برنامه وابسته خود را به آنها ارائه دهید. بارانی های خود را به صورت رایگان برای آنها بفرستید، شرایط را به آنها معرفی کنید و از آنها بخواهید نظرات خود را در مورد موارد شما منتشر کنند.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی معمولی اجازه می‌دهند یک کالای جدید به مدت شش تا هشت هفته قبل از علامت‌گذاری در قفسه‌ها بماند. کالاها در فروشگاه‌های خرده‌فروشی دائماً در حال تغییر هستند، بنابراین صاحبان مغازه‌ها نمی‌توانند اقلام قدیمی را روی قفسه‌ها بی‌رغوب کنند و فضا را اشغال کنند. علاوه بر این، پس از شش تا هشت هفته از خرید، ممکن است فقط تعداد کمی از یک کالای خاص باقی بماند - به سختی برای اشغال فضای نمایشگر کافی است.

مرحله 6: راه اندازی فروشگاه آنلاین لباس

می‌توانید از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی فروشگاه آنلاین خود برای ارتباط با مخاطبان خود و اطلاع از اولویت‌های خرید آنها استفاده کنید. مهمتر از آن، شما می توانید فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و خط تولید لباس خود را بشناسید. کسب و کارهای پوشاک زیادی وجود دارد و جلب توجه یکی از سخت ترین کارهاست. اگر به نظر نمی رسد فروش خود را به جایی که می خواهید برسانید، در اینجا چند روش برای فروش محصولات پوشاک وجود دارد.

نحوه فروش لوازم آرایشی در یک فروشگاه بزرگ

فرض کنید تصمیم گرفته اید یک فروشگاه آنلاین لباس با هدف رشته تناسب اندام یوگا باز کنید. به جای قرار دادن انواع محصولات در لیست پیشنهادی خود، محصولات ضروری را که می توانید با آنها عرضه کنید جدا کنید. هر نوع محصول - چه یک هودی یا یک جفت جوراب - پتانسیل گسترده‌ای برای ایجاد برند لباس جدید شما دارد.

فروشگاه‌های پوشاک dropshipping مانند چاپ بر اساس تقاضا، به شما امکان می‌دهند لباس‌هایی را بفروشید که از عمده‌فروشان تهیه شده است. این یک مسیر مقرون به صرفه است، زیرا نیازی به خرید سهام از قبل، ذخیره سازی، بسته بندی یا حمل و نقل ندارید. نقطه ضعف این است که محصولات شما منحصر به فرد نیستند و ممکن است فروشگاه های مختلفی وجود داشته باشد که محصولات مشابه شما را بفروشند. اگر می توانید از زمان شروع معامله مطلع شوید، مطمئن شوید که در آن زمان به وب سایت فروشگاه توجه جدی دارید.

در سال 2019، بسیاری از مصرف کنندگان با شنیدن عبارت "خرده فروشی" به خرید آنلاین فکر می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ناب آفرینی بازدید نمایید
در حالی که خرده‌فروشان کوچک‌تر به‌صورت آنلاین به موفقیت می‌رسند، هنوز بازاری برای خرده‌فروشی‌های آجری وجود دارد. اکثر این کسب‌وکارها در وب نیز حضور دارند، اما چیزی در مورد تجربه خرید حضوری وجود دارد که نمی‌توان آن را به صورت آنلاین تکرار کرد.

در آنجا، می توان آن را با سایر اقلام فروش ترکیب کرد تا توسط خریداران باهوش خریداری شود. برای افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را محدود کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید به چه کسی می فروشید و به آنها چه چیزی می فروشید، شروع به جستجوی مکان و بررسی الزامات قانونی کنید. پس از یافتن مکان و انجام تعهدات قانونی و مالی، به کانال های بازاریابی مختلفی که ممکن است برای کسب و کار شما بهترین کار را انجام دهند، نگاه کنید. یک افتتاحیه بزرگ را برنامه ریزی کنید، و عملیات خرده فروشی شما برای تجارت باز خواهد بود.

فکر کردن در مورد چگونگی ایجاد کسب و کار خرده فروشی به شما کمک می کند تا زمانی که زمان افتتاح فروشگاه خود فرا می رسد، به موفقیت دست پیدا کنید. به عنوان مثال، شما به یک سیستم نقطه فروش و راهی برای پردازش تراکنش های کارت اعتباری نیاز دارید. و شما می خواهید روی نرم افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید. در ابتدا محصولات ثابتی را انتخاب کنید که به راحتی قابل تغییر باشند تا متناسب با سبک های در حال تغییر باشند، مانند پاپیون یا تی شرت همانطور که در بالا نشان داده شده است. در نهایت، در بازی لباس، همیشه تغییراتی وجود خواهد داشت، بنابراین موفقیت به توانایی شما در آینده نگری و نوآوری و خلاقیت در مواجهه با تغییرات بستگی دارد.

نکاتی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

آنها دوست دارند محصولات - به خصوص لباس و لوازم جانبی - را مرور کنند و اندازه آنها را امتحان کنند و سپس خرید را تکمیل کنند. وقتی صحبت از آنلاین می‌شود، این تجربه وجود ندارد و وب‌سایت‌های اکثر برندهای لباس آنقدر بد هستند که باعث تعجب می‌شود که هر کدام از آنها اصلاً فروش داشته باشند. با استفاده از این نکات فروش برای صنعت پوشاک که واقعاً برای تبلیغات در خط مد مفید است، خود را به عنوان یک فروشنده موفق تثبیت کنید. در مورد ویژگی های حیاتی یک کارآفرین بدانید که هر فردی باید آن را بیاموزد تا اراده و اشتیاق کارآفرینان موفق را در خود پرورش دهد. فرود آمدن یک نقطه آرزو در قفسه های یک فروشگاه خرده فروشی رویایی است که اکثر کارآفرینان با محصولات دارند.

یک فروشگاه قدیمی ممکن است به دنبال قطعات منحصر به فرد از مارک های شناخته شده باشد، در حالی که یک فروشگاه معمولی و معمولی به دنبال مارک هایی است که هر روز می بینید. نیازهای آنها را بیابید زیرا برخی فقط لباس های چند ساله یا مارک های خاص را می گیرند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در مورد آنچه می پذیرند بازتر باشند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید سود خود را در این فروش به حداکثر برسانید، این است که چندین هفته قبل از فروش محموله، به دنبال اقلامی باشید که بتوانید آن‌ها را به راحتی ورق بزنید. شما به دنبال لباس، کتاب و اسباب‌بازی هستید که بتوانید آنها را برای سود در فروش بفروشید. برای مثال، می‌توانید اسباب‌بازی‌ها را با قیمتی حدود یک دلار در فروش حیاط بخرید و سپس بسته به ارزش خرده‌فروشی، هر کدام را به قیمت 5 تا 7 دلار بفروشید. این روش پول زیادی برای شما به ارمغان نمی آورد، اما به طور بالقوه می تواند برای هر کالا حدود 3 دلار درآمد داشته باشد.

مدل‌های تجاری لیبل خصوصی اساساً نقطه میانی بین چاپ بر اساس تقاضا و برش و دوخت هستند. آنها سفارشی سازی خط لباس بیشتری را نسبت به اولی ارائه می دهند اما نسبت به دومی «کار» و بودجه مورد نیاز کمتری دارند. اساساً شما لباس‌ها و محصولات اکسسوری را به صورت عمده می‌خرید، که سپس آن‌ها را می‌فروشید و تحت برند مد خود به بازار می‌آورید. همانطور که خانم پاپیون این کار را انجام داد، زمانی که لیست محصولات خود را از ابتدا تهیه می کنید، کار را کوچک و ساده شروع کنید. یک فروشگاه موفق به جایگاهی که انتخاب می‌کنید، برندی که ایجاد می‌کنید، کیفیت نه تنها محصولات لباس شما، بلکه به سایت شما، خدمات مشتری که ارائه می‌کنید و استراتژی‌های تحقق بستگی دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 909
  • بازدید سال : 8,575
  • بازدید کلی : 139,146