loading...

اطلاعات خوب

دانشجویان توسط اعضای هیئت علمی که همگی روانشناسان دارای مجوز هستند، نظارت دقیقی دارند. بخش تنوع، برابری و دستاورد آموزشی UW–Madison با CPTC همکاری کرد تا خدمات بهداشت روانی فوق العاده ای را به

یک دوست بازدید : 31 یکشنبه 05 شهریور 1402 نظرات (0)

دانشجویان توسط اعضای هیئت علمی که همگی روانشناسان دارای مجوز هستند، نظارت دقیقی دارند. بخش تنوع، برابری و دستاورد آموزشی UW–Madison با CPTC همکاری کرد تا خدمات بهداشت روانی فوق العاده ای را به ویژه به دانش آموزان رنگین پوست ارائه دهد. نشان داده شده است که گروه ها برای دانش آموزان مبتلا به افسردگی، اضطراب، اضطراب اجتماعی، نگرانی های هویتی و نگرانی های روابط بسیار مفید هستند. شرکت در یک جلسه گروه درمانی یا فضای حمایتی به شما کمک می کند تا روابط خود را بهبود ببخشید، درباره خود و دیگران بیاموزید، ارتباطات سالم را افزایش دهید و انزوا را کاهش دهید. NYPCC یک برنامه هماهنگی مراقبت جامع، Gateway to Wellness را ارائه می دهد. PSC یک کلینیک کوتاه مدت متمرکز بر راه حل است، به این معنی که برای بسیاری، دوره مراقبت تقریباً 15 جلسه است.

به مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده، رایانه شخصی خوش آمدید، جایی که ماموریت ما همیشه بهبود کیفیت زندگی افراد با استفاده از بهترین روش های درمانی بهداشت روانی موجود به شیوه ای دلسوزانه، دلسوزانه و محرمانه بوده است. مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده، PC، در سال 1999 ایجاد شد و به یک دفتر خصوصی بزرگ با سه دفتر که در منطقه Quad City خدمت می کند، تبدیل شده است. دکتر گری یک متخصص شناخته شده ملی در رشد اولیه مغز، بیش از دو دهه در زمینه تروما و دلبستگی آموزش دیده است. او در کار با بزرگسالان، کودکان و خانواده هایی که با مسائل مربوط به تجربه زندگی و تأثیر آن بر بدن ذهنی از سیستم مبارزه می کنند، تخصص دارد. ما طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم که نوع نگرانی، شواهد تحقیقاتی در مورد بهترین شیوه ها را در بر می گیرد،

روانشناسی و مشاوره

تحقیقات مرکز خدمات روانشناسی دانشگاه ریجنت اطلاعات بیشتری در مورد تحقیقات فعلی و گذشته ارائه می دهد. مشاوره خانواده و روانشناسی اکنون با افتخار به شهرهای چهارگانه در سه مکان در آیووا و ایلینویز خدمت می کند! قبل از اینکه قصد بازدید از دفتر ما را داشته باشید، با دفتر ما تماس بگیرید تا با کارکنان مدیریت ما تماس بگیرید.

جلسات برای بلوک های یک ساعته برنامه ریزی شده اند و برای همه دانشجویان، کارکنان و اساتید Regent و همچنین نمایندگان جامعه همپتون رودز آزاد است. مدیریت پرونده به دانش آموزان کمک می کند تا به شیوه ای مؤثرتر به خدمات اجتماعی دسترسی داشته باشند. از طریق مشارکت های اجتماعی ما، دانش آموزان می توانند به سمت خدمات تخصصی تر از جمله درمان طولانی مدت، درمان فشرده تر و ارزیابی های تخصصی هدایت شوند. ارزیابی مصرف مواد و درمان از طریق CAPS، همراه با یک گروه هفتگی tư vấn در دسترس است. انجمن بازیابی دانشگاهی ما همچنین برای دانش آموزان در حال بهبودی، دانش آموزانی که به دنبال بهبودی از اختلال(های مصرف مواد) هستند، و دانش آموزانی که تحت تأثیر اختلالات مصرف مواد اعضای خانواده قرار گرفته اند، حمایت همسالان، مشارکت، و فعالیت های هوشیار ارائه می دهد.
مشاهده مقالات بیشتر https://www.hamyarbastan.ir

درمانگران ما در سطح بین المللی زندگی و کار کرده اند و از مشتریانی از بیش از 30 فرهنگ مختلف حمایت کرده اند. هدایت کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، از خانه به کلاس درس، و به جهان. مرکز این حق را برای خود محفوظ می دارد که تشخیص دهد آیا خدماتی که ارائه می دهیم برای یک مشتری بالقوه مناسب است یا خیر. اگر تشخیص دهیم که نمی توانیم به طور مناسب نیازهای شما را برآورده کنیم، سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم منابع درمانی مناسب تری پیدا کنید. از نوجوانان افسرده در Thành Phố نیویورک هیچ درمان بهداشت روانی برای وضعیت خود دریافت نمی کنند. ابتکار تغییر پارادایم یک انجمن گفتگو محور برای بررسی دیدگاه های مسیحی است که به سؤالات و چالش های دشوار زندگی از چارچوب روانشناختی یکپارچه می پردازد.

کارکنان بالینی ما دارای روانشناسان بسیار با تجربه هستند که آموزش های روانی، ADHD، شغل، حضانت و طلاق، و ارزیابی های مختلف پزشکی قانونی، مانند ارزیابی شایستگی و ارزیابی های پزشکی مستقل را انجام می دهند. ما همچنین با سازمان ها، دولت های محلی و ایالتی و شرکت ها کار می کنیم تا شرایط پیش اشتغالی و آمادگی برای ارزیابی های وظیفه و برنامه های آموزشی تخصصی ضمن خدمت را فراهم کنیم. مرکز خدمات روان شناختی به عنوان یک مرکز منبع مشاوره حرفه ای به دانش آموزان، کارمندان و جامعه بزرگ تر همپتون رودز، دسترسی پیدا می کند. این برنامه توسط برنامه بالینی دکترای روانشناسی Regent که توسط انجمن روانشناسی آمریکا معتبر است اداره می شود.

تمرکز ما این است که به افراد کمک کنیم التیام پیدا کنند، انرژی بگیرند و از نقاط قوت درونی خود آگاه شوند. ما با ارائه یک فضای امن خنثی، گوش دادن به نگرانی های شما و سفارشی کردن یک برنامه درمانی به این مهم دست می یابیم. مرکز خدمات روانشناسی یک کلینیک آموزشی و تحقیقاتی برای برنامه دکتری روانشناسی بالینی کالج هنر و علوم و برنامه دکترای روانشناسی مشاوره دانشکده آموزش در UAlbany است.

با درمانگران و ارائه دهندگان ما ملاقات کنید

جلسه مختصری برای صحبت در مورد زندگی روزمره مربوط به تأثیر بهزیستی عاطفی. پنج منبع مهم استرس برای دانشجویان SDSU را بیابید. کارکنان صمیمی و متعهد مرکز مشاوره و روانشناسی خانواده، رایانه شخصی به شما کمک می کند تا از امروز احساس بهتری داشته باشید. لطفاً مدارک و زمینه های تخصصی مشاور را بررسی کنید و احساس کنید که می توانید هر گونه سؤالی را که دارید مستقیماً به آنها ایمیل کنید.

این طرح بر اساس نیازها و اهداف دانش آموز است، دانش آموزان را با مناسب ترین نوع منابع و منابع مرتبط می سازد و احتمالاً خدمات متنوعی را در بر خواهد گرفت. مراکز بهداشت روان جامعه غیرانتفاعی ما از امکانات مدرنی استقبال می کنند که دارای مجوز از اداره بهداشت روان ایالت Thủ đô نیویورک هستند و با پزشکان دوزبانه و چندفرهنگی دلسوز و متعهد و روانپزشکان دارای گواهی هیئت مدیره کار می کنند. در اینجا، ما به مشتریان در تمام سنین با مشکلاتی مانند استرس، افسردگی، اضطراب و تروما کمک می کنیم. مشاوران ما محیطی امن، بدون قضاوت و محرمانه را برای دانش آموزان فراهم می کنند تا در مورد نگرانی ها صحبت کنند. ما متعهد به احترام و ترویج ارزش تنوع در دانشگاه، و همچنین ارائه خدمات مشاوره فرهنگی و روانشناختی حساس به جامعه GW هستیم.

مرکز خدمات روانشناختی هر پاییز و بهار مجموعه ناهار تنوع فرهنگی را ارائه می دهد. این ابتکاری است که برای ارتقاء آگاهی فرهنگی، توسعه حرفه ای دانش آموزان و ادغام معنوی طراحی شده است. ممکن است برای تنظیم برنامه ارائه دهنده خدمات، پیام ها به موقع بازیابی نشوند، و همچنان ممکن است برای یک قرار ملاقات از دست رفته هزینه دریافت کنید. Thư điện tử و Questions/Comments khung فقط برای جستجوی اطلاعات هستند و نباید برای انتقال اطلاعات شخصی خصوصی استفاده شوند.

در سال 2018، CPTC جایزه نوآوری کلینیک را از انجمن کلینیک های آموزشی روانشناسی به دلیل ارائه خدمات مشاوره فرهنگی مرتبط به دانشجویان UW-Madison دریافت کرد. در مرکز روانشناسی ما به شما کمک می کنیم تا راه حل هایی برای مشکلاتی که بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد بیابید. کارکنان مجرب و دلسوز ما از سال 1989 به شهرستان دان و مناطق اطراف آن خدمات ارائه کرده اند. اگر با یک بحران سلامت روان یا اضطراری مواجه هستید، لطفاً از هر تلفنی برای دسترسی به خط خودکشی و بحران، از طریق هر تلفنی điện thoại tư vấn 988 را دریافت کنید یا به نزدیکترین تلفن خود بروید. بیمارستان بسته به نگرانی ارائه شده، برخی از مراجعان از شرکت در اشکال مختلف درمان سود می برند. گزینه های دیگر عبارتند از زوج درمانی، و در صورت ارائه، درمان گروهی.
برای مطالعه بیشتر به سایت https://www.4ou.ir مراجعه کنید.

این سخنرانی ها 1 تا 1.5 ساعت طول می کشد و ابعاد مختلف تنوع (به عنوان مثال، نژاد/قومیت، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، جنسیت، توانایی فیزیکی، وضعیت تاهل، گرایش جنسی، و جهت گیری معنوی/مذهبی) را بررسی می کند. گروه های درک خود و دیگران (USO) روشی قدرتمند و بسیار مؤثر برای رسیدگی به طیف وسیعی از نگرانی های سلامت روان، به ویژه آن هایی هستند که دارای یک جزء بین فردی هستند. این گروه ها که توسط پزشکان CAPS رهبری می شوند، فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کنند تا در یک محیط امن، حمایتی و محرمانه بازخورد بدهند و دریافت کنند. ما یک کلینیک آموزشی هستیم که توسط دپارتمان روانشناسی مشاوره UW–Madison اداره می شود. اگر شما یک دانشجوی دانشگاه مدیسون یا جامعه ای هستید که به دنبال خدمات روانشناختی و سلامت روان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه و چند فرهنگی هستید، ما اینجا برای شما هستیم.

اگر مشتریانی با مشکلات سلامت روان، اختلالات مصرف مواد یا سایر رفتارهای مشکل ساز دارید که نیاز به درمان رفتاری پزشکی قانونی دارند CPC ارائه دهنده باتجربه ای است که باید به آن مراجعه کنید. دکتر Hsu در سال 2003 از دانشگاه ملی تایوان نرمال، مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی مشاوره را از UW-Madison در سال 2009 و دکترای روانشناسی مشاوره را از دانشگاه بریتیش کلمبیا در سال 2018 دریافت کرد. او مشاوره ماندارین و انگلیسی ارائه می کند. برای دانش آموزانی که با نگرانی های مربوط به انتقال بین المللی، مشکلات روابط، مسائل تحصیلی و شغلی، غم و اندوه و از دست دادن، و بیماری روانی دست و پنجه نرم می کنند. دکتر Hsu نقش نظارتی کمکی خود را در کلینیک آموزشی روانشناسی مشاوره در سال 2022 آغاز کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 8,580
  • بازدید کلی : 139,151