loading...

اطلاعات خوب

مشهور است که مشاوران ممکن است احساس خستگی کنند، که می تواند منجر به مجازات های نامطلوب زیادی شود. امیدواریم از طریق تجزیه و تحلیل و داده‌هایی که عمدتاً بر اساس بحران‌های قبلی صورت می‌گی

یک دوست بازدید : 1372 دوشنبه 20 تیر 1401 نظرات (0)

مشهور است که مشاوران ممکن است احساس خستگی کنند، که می تواند منجر به مجازات های نامطلوب زیادی شود. امیدواریم از طریق تجزیه و تحلیل و داده‌هایی که عمدتاً بر اساس بحران‌های قبلی صورت می‌گیرد، دانش لازم را برای مراقبت بیشتر از خود در حین کمک به دیگران حفظ کنند. هدف از مشاوره شغلی کمک به ارائه هدایت در تمام مراحل مسیر شغلی یک فرد است. به نظر می رسد که مشاوره شغلی به فرد کمک می کند تا خود و دنیای مداوم اطراف خود را درک کند تا بتواند انتخاب آگاهانه ای در مورد زندگی و حرفه خود داشته باشد. مشاوران شغلی انتخاب گسترده ای از ارائه دهندگان ارائه می دهند، مشابه تلاش برای کمک به افراد برای کشف خود. مشاوران همچنین سعی می‌کنند به دیگران کمک کنند تا اهداف یا دستاوردهای واقعی خود را که ممکن است بخواهند در زندگی کامل کنند، در رابطه با تحصیل، شغل، یا به طور کلی زندگی خود کشف کنند.

آنچه ما ارائه می کنیم:

او لیسانس روانشناسی هنر را از دانشگاه تمپل گرفت، در حالی که با کودکان آسیب دیده کار می کرد و در تحقیقات در حوزه روانشناسی رشد کمک می کرد. پس از آن، او تحصیلات خود را در رشته روانشناسی در دانشگاه نیویورک در پراگ ادامه داد، جایی که مدتی نیز مشاور کالج بود. از زمان اتمام دوره کارشناسی ارشد، او به خریداران شخصی مشاوره/روان درمانی ارائه می دهد. هزینه مشاوره ارائه شده توسط Gene توسط مصرف کننده پرداخت می شود، نه AAU.

جهت کسب اطلاعات در زمینه مشاوره روانشناسی از این سایت بازدید نمایید.

با پر کردن شکل زیر با بیش از 30 بسته آموزشی آشنا شوید. دکترای فلسفه یا مدرک دکترای روانشناسی گاهی اوقات از طریق بخش روانشناسی دانشگاه ارائه می شود، در حالی که دکترای آموزش در روانشناسی مشاوره ممکن است در مدرسه آموزشی یک کالج کشف شود. اکثر این برنامه ها از طریق انجمن روانشناسی آمریکا اعتبار می گیرند.

همچنین متوجه خواهید شد که نتایج کاملاً متفاوتی از اقداماتی دارید که در گذشته به درستی پیش نمی رفتند. در بالا، شما همیشه کسی هستید که در مورد اینکه آیا درمان سودآور بوده است یا خیر، انتخاب می کنید. می‌تواند به شما تخصص جدیدی بیاموزد که با آن توانایی مقابله مؤثر با مسائل موجود را خواهید داشت.

متغیرهای مشتری

فصلنامه روانشناسی مشاوره یک نشریه بین رشته ای جهانی راتلج است (بخشی از تیلور

متغیرهای فردی در SCCT شامل باورهای خودکارآمدی، انتظارات نتیجه نهایی و اهداف شخصی است. مانکن علاوه بر این شامل جمعیت شناسی، قابلیت، ارزش ها و محیط است. انتظارات اثربخشی و پیامدها به گونه‌ای تئوریزه می‌شوند که با یکدیگر ارتباط دارند و بر توسعه علاقه تأثیر می‌گذارند، که به نوبه خود بر انتخاب اهداف و پس از آن اقدامات تأثیر می‌گذارد. کمک ها و محدودیت های محیطی علاوه بر این بر اهداف و اقدامات تأثیر می گذارد. درک رفتارهای اخلاقی بر اساس موقعیت جغرافیایی متفاوت است، اما دستورات اخلاقی در سراسر جامعه جهانی مشابه است. استانداردهای اخلاقی برای کمک به پزشکان، مراجعان و جامعه برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی یا آسیب احتمالی ایجاد شده است.

مشاور راهبردهایی را برای مدیریت و تغییر الگوهای افکار، احساسات و رفتار ناراحت کننده پیشنهاد می کند. یک روانشناس مشاوره بر مشاوره و کمک به مبتلایان به درک و رسیدگی به نکاتی که بر سلامت روانی آنها تأثیر می گذارد تمرکز می کند. یک روانشناس پزشکی بر روی تشخیص و درمان مسائل خاص تمرکز دارد. سوالاتی تا کنون مطرح شده است که یک سرپرست می خواهد مربیگری رسمی یک سرپرست شایسته باشد.

مشاوره روشی کارآمد برای افرادی است که متوجه می‌شوند مشکلاتی دارند که نمی‌توانند از عهده آن برآیند، نمی‌توانند کنترل کنند یا راه مقابله با آن را نمی‌دانند، تا از یک مشاور آموزش دیده یا حرفه‌ای کمک بگیرند. یک فرد به این دلیل به مشاور مراجعه می کند که نمی تواند پاسخ یک مشکل را پیدا کند. یک مشاور فعالانه به مشکل توجه می کند و سؤالات کاوشگری را می پرسد تا در سطح عمیق تری از آنچه در واقع اتفاق می افتد، مطلع شود. سپس درمانگر با شما راه‌هایی را بررسی می‌کند که می‌توانید تفکر و نگرش خود را در مورد نگرانی تغییر دهید یا مهارت‌ها یا مهارت‌های مقابله‌ای را به شما آموزش می‌دهد تا خودتان این نگرانی را برطرف کنید. مدرسه روانشناسی حرفه ای شیکاگو به شما اختصاص داده شده است که یک آموزش استثنایی که ریشه در نوآوری، خدمات و گروه دارد به شما ارائه دهد.

برای , ما واقعاً تلاش می کنیم تا به همان سرعتی که امکان پذیر است و بر اساس تقاضا کمک ارائه دهیم. با توجه به آن، ما انواع قابل توجهی از کنفرانس‌ها را ارائه می‌کنیم که احتمالاً می‌توانید در روز بعد آن‌ها را به صورت الکترونیکی رزرو کنید، بنابراین ممکن است هر زمان که بیشتر بخواهید به ما کمک کنیم. انتظار مشترک ما برای مونتاژ اولیه در دوره انتقال کووید-19 1 روز است. ما حتی اولین جلسه شما را برای کمک به شما در موقعیت فوری که با آن دست و پنجه نرم می کنید سپری می کنیم و تامین کننده شما در یک برنامه پیگیری که با خواسته های شما مطابقت دارد با شما همکاری می کند. ما این کار را در چارچوبی با دانش فرهنگی، آسیب‌دیدگی و عدالت اجتماعی انجام می‌دهیم.

به عنوان مثال، مصرف‌کننده می‌تواند به اندازه درمانگر مشکلی برای باز کردن کار داشته باشد، زیرا او به پدر یا مادر خود اعتماد ندارد. مشاوران حرفه ای معمولاً مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد را تکمیل کرده اند. پیش‌بینی می‌شود که آنها در بهبود مستمر و نظارت حرفه‌ای، همراه با مشاوره‌های خودشان، مشارکت کنند تا در جریان پیشرفت‌های حرفه‌شان باشند و از پیروی ایمن و اخلاقی مطمئن شوند. به عنوان یک دانش آموز، ممکن است در هر زمانی، از جمله در طول تعطیلات، از مشاوره رایگان و غیررسمی از Psychologische Beratungsstelle برخوردار شوید.

نتایج کووید در رابطه با مشاوره

اطلاعات با استفاده از پرسشنامه طراحي شده توسط محقق جمع آوري و با مصاحبه بدون ساختار توسط محقق انجام شد. در حالی که از نظر قانونی برای مجوز لازم نیست، بسیاری از کارفرمایان نیاز به گواهی هیئت مدیره از هیئت روانشناسی مشاوره آمریکا یا انجمن هیئت های روانشناسی ایالتی و استانی دارند یا ترجیح می دهند. ادراک تهاجم خرد نژادی در میان خریداران سیاه پوست در مطالعات بین نژادی در اروپا، مجلات علمی این شغل عبارتند از: مجله اروپایی روانشناسی مشاوره و بررسی روانشناسی مشاوره.

به عنوان تیم حرفه ای شما، کارمندان مشاوره ما ممکن است از یکدیگر مشاوره بگیرند تا توانایی بهبود کیفیت خدمات ما به شما را داشته باشند. اگر ممکن است در رابطه با ماهیت محرمانگی سؤالاتی داشته باشید، لطفاً از مشاور خود بپرسید. برای گفتگو با یک مشاور روانشناسی، لطفا در ساعات کاری عادی ما تماس بگیرید. اگر هر زمان که تماس می‌گیرید کسی در بازار نیست، لطفاً یک پیام بگذارید تا کسی در اسرع وقت تماس شما را پاسخ دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 8,083
  • بازدید کلی : 138,654